Fórum - Téma


Rozdil tlumicu Kayaba


Fórum Technický koutek Rozdil tlumicu Kayaba




2008-03-06 20:14:08

tak ze potreboval bych vedet rozdil kvality apouziti tlumicu Kayaba a to

Shock Absorber Excel-G/ Přední náprava Twin-Tube

Shock Absorber Ultra SR/ Přední náprava Twin-Tube

u obou je tohle: Přední náprava Twin-Tube - Dvoupláš?ová technologie Nahoře uchycení závitem , dole uchycení v oku - Plynokapalinový tlumič

a mezi nimi rozdil tak 800,- baj ocko. Chtel bych nejaky na GTcko.

2008-03-06 20:22:44

ty ultra jsou v nabidce jenom na predek a presne tyhle tlumice( - stejny seriovy cisla) pouziva vetsina p11lidi v usa. Jmenuji se tusim AGX. Jediny problem ze oni maji jinak zadni zaveseni, takze tady v eu se prodavaji jenom ty predni. Zadni nesezenes.. Kazdopadne kvalita bude dobra. Nejcasteji jezdi Tein SS pruziny + ty AGX.

2008-03-06 20:30:26

No jenze tim padem se rozhoduju jestli nekoupit za tu cenu Koni sport se stelovatelnou tuhosti.

2008-03-06 20:41:59

ted jsem to jeste overoval a napsal jsem to spatne. Lidi v usa pouzivaj KYB GR2, ktery maji stejny cisla jako ty nase Excel G. Ale zadni cisla jsou jine. Ty ultra sr teda vubec nevim jaky jsou. Ale taky myslim ze s koni neudelas chybu

2008-03-08 15:54:12

zaujimava tema, tiez akurat pozeram co by som tam dal ak by som menil podvozok. zatial zvazujem KYB AGX alebo Excel G +tein SS, nastavitelny D2R, KW V2, pripadne tie nastavitelne Koni+HR...? Ak mate cenovo zaujimave podnety potesia. Tvrdy podvozok podla mna sa nerovna dobry podvozok sudim podl atoho ako funguje seriovy na GT je sice tak tvrdy ze ked prejdem cez vacsi hrbl tak sa mi uz zo par krat stalo ze som si tresol hlavu o strop ale zaroven ked je napr roleta v zatacke, alebo hrbolata cesta podvozok jednak prekvapivo dobre tlmi tie priecne nerovnosti mensich rozmerov a zaroven to odskakuje dost menej ako makke nesportove podvozky. tak si predstavujem dobre pruzenie. Ide mi skor o to co by som dal ak tlmice dosluzia, resp pravdu povediac by som mozno privital trosku znizeny podvozok od coho ocakavam dalsie zlepsenie handlingu (zrychlenie reakcii podvozku)

2008-03-08 18:53:16

Blesky: Ty to zasa moc prežívaš !

2008-03-09 10:05:12

Sparky: Aspon viem ze zijem

2008-03-09 14:39:13

No jeste zvazuju KONI sport +Tein. Kluci, kde jdou sehnat ty pruziny od TEINu?

2008-03-09 15:00:54

Koni sport a Tein budu uz pomerne draha kombinacia. Pocitaj tak min 20tis. Koni Sport+HR ma na GT Powerflow. Uz sme sa splu dohadovali na skusobnej jazde, tak poreferujem potom, alebo moze napisat aj powerflow

2008-03-09 15:13:46

tein nejsou drahe blesku, ale v porovnani s hr a eibach jsou mekke. Snizuji zhruba 4cm ve predu a 1 vzadu(coz dobre vypada) a hr a eibach snizuji predek i zadek o 3-4cm. To je jenom to co jsem cetl od jednoho cloveka na g20net - on sam je vsechny mel a poslal tam i fotky.. Oni casto jezdi kyb gr2(excel g) + tein coz je o neco tvrdsi nez jejich serie (ale g20 je mekci nez euro GT) takze buh vi jaky by to bylo:)

2008-03-09 15:23:16

Blesku tedy nevim kolik stojej TEINy ale koni tlumice vyjdou na baj vocko necelejch 11500,-, origo podvozek vyjde na 6500,-. NO rozdil tam docela je no ale zas je to vic pouzitelnejsi na okruh muzes pritvrdit nastavit.

Ted jeste na kolik vyjdou ty pruziny. Ja byych chtel vlastne podkoupnout jen ten predek. Na me je to auto moc vysoko.

2008-03-09 15:32:05

http://www.trademotion.co...iteid=55&categoryID=40214

tein 140$ :D

2008-03-09 16:50:21

tein:

http://cgi.ebay.com/ebaym...9&_trksid=p3286.m20.l1116

jak je tam uvedene, tak predok -45mm a zadok -21mm, moje H&R spravia -35mm.

koni stoja 4 tis. sk/kus + pruziny dasich cca. 8 tis. / aj na domacich int. obchodoch

cez e-bay by to bolo urcite lacnejsie, kayaby som tam videl AGX za 330$

2008-03-09 23:01:40

Tein by potom bolo mozno nieco pre mna som presvedceny ze tvrde pruziny su neni vhodne na auto co jazdi vacsinou mimo okruhu. nejde teraz o komfort ale o to ze ked auto pre trdu pruzinu odskakuje prdlacku moze dobre drzat. To ze na krasnej hladkej ceste je to parada ti je na hovno, take skoro niesu. HOUR a Eibach su zname tvrdostou, ja si myslim ze budu vhodnejsie makssie pruziny (nie makke ale makksie) seriove su primerane tvrde, stacili by podobne ale kratsie. Cize ak by sa niekomu podarilo vystrachat aku maju origo pruziny charakteristiku bolo by fajn. (Teoreticky by to slo zmerat ak ma niekto vonku seriove z GT, Powerflow?). K tomu stelovatelny tlmic a da sa dosiahnut co treba. No idealne by boli este unibaly lebo treba nastavit pri znizeni odklony...

2008-03-09 23:21:06

mám tlumiče KYB AGX, nastavené na nejvyšší tvrdost, k tomu pružiny TEIN snížené, hlavní silentbloky UNIBAL, a všechny ostatní polyuretan a není lepšího svezení ani díry mi nevadí, jediná věc co nesnáším je tankodrom praha olomouc, nebo praha bratislava, přes ty panely se musí jet víc jak 180 aby to člověk nevnímal

2008-03-11 10:27:53

perspektivne uvazujem o vymene podvozku. priklanam sa k setom, ale vsetko je otazka ceny/vykonu. Myslim si ze na cesty (vcitane kopcov) je vhodnejsi poddajnejsi podvozok kvoli odskakovaniu prilis tvrdeho. poddajnejsie su vraj:

  • Tein na P11(G20) som nasiel tento DSP08-KUSS2 cena v USA cca od 900USD
  • KW Variant 2

alebo tlmice+pruziny:

Koni Special+TeinSS

Tein uvadza aj tvrdost pruzin(na G20 rv 99-02) je ale len ten jeden set

KW aj Tein su vraj maksie, uz len zistit ako maju tvrde pruziny D2R aby sa to potvrdilo.

Tein Super Street ma pruziny Street kde je udavana tvrdost vpredu 7 kgf/mm a vzadu 6kgf/mm. samostatne pruziny Tein jedine dostupne na G20 su ale rady Stech a tie su maksie a maju aj iny pomer (predok makksi): predok=3,3 a zadok 4,4kgf/mm. zaujimave by bolo aj ake hodnoty maju seriove pruziny ak by niekto vedel zistit

privitam vase nazory, prakticke skusenosti, pripadne odporucenie aj na ine podvozky a odkazy na predajcov. Nehori to zatial len zistujem co a za co

2008-03-11 10:39:07

pokd chceš jezdit sportovně a máš druhé auto na ježdění s rodinou, tak nové polyuretanové silentbloky, popř unibaly za cenu že všechno uslyšíš, pořádný tlumiče, péra a stabilizátory řízení a že to občas skočí není na škodu, zase se to hned chytne díky tvrdosti, pokud však s tím autem jezdíš i s rodinou, tak jen vyměn tlumiče a kašli na tvrdost podvozku, rodina tě pošle do pekel

2008-03-11 10:57:24

D2R to na stranke nikde nema, jednie co tam ma su odporucane rozsahy nastavnia 7-9 street, 10-12 sport, 13-15 racing(kg/cm2)

Nema to ani vacsina vyrobcov okrem Tein. nasiel som ale na Webe udaje bez zaruky na roznych forach:

D2R by mal mat vraj rozsah nastavneia 3,5-22kg/f/mm

seriove pruzenie pre 2,0l auta je typicke cca front: 2,5-2,9kgf/mm, rear:1,4-1,9

Vychadza mi teda asi ze Tein super street nebude moc maksi ako D2R, maksia by mohla byt kombinacia Tein Stech pruzin a cervenych Koni (Special)

2008-03-11 11:03:02

pravdu povediac s tym 99% jazdim sam, len rano asi 500m vozim synov do skolky, zo skolky ich bere manzelka a cez weekeny sa jazdi na Ochcavke. Auto by malo byt ale schopne v nejakom pripade tak 1-dva dni vozit manzelku aj s detmi (Octavka v servise, ja s Octavkou na Sluzobke). GT je v serii pomerne tvrde, urcite ma podvozok tvrdsi ako napr Octavia RS to mam odskusane. (nielen pocitovo ale aj silou potrebnou na stlacenie a rohupanie auta)


Odpovědět