Fórum - Téma


rozdiely SR20DE verzii


Fórum Primera P11 rozdiely SR20DE verzii

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-01-31 20:51:41

blesk dovol mi zavrtat do teba. co je lahsie pre vyrobu lahsie z hladiska vahy a co je jednoduche - je to klasicke zdvihatko ale to nemozes zamontovat na vacku ktora ma tvar po ktorom sa nebude smykat to znamena tangentne alebo nedaj boze medzi vrcholom a zakladnou kruznicou zvykne byt aj konvexna krivka.

takze nepisal by som ze sa dava do vykonejsich vysoko otackovych. to len aby som nasieral ludi okolo

inak vas tisko sledujem. a rozmyslam kam to povedie(bez mojich kyslych pripomienok) pretoze nech sa pise cokolvek je strasne tazke dopatrat sa co tam je skutocne ine.a neviem ci sa vedu uplne presne evidencie az tak podrobne.

kludne sa moze stat ze v polovici cyklu sa preslo od jedneho vyrobcu piesto k druhemu atd.

2008-01-31 23:35:07

miskus inak to ze preco boli navrhnute povodne Roller rocker zdvihatka som si nevymyslel ale vycital z Patentu ktory som vystrachal na webe, su tam aj komplet vykresy toho

2008-02-01 00:17:27

patent ma cislo: US 4727832

autor: Noriyuki Miyamura

datum zaregistrovania: 1.3.1988

2008-02-01 01:52:23

Rockster: vzdyt jsem ti psal, kolik stoji cely motor. Nic jineho nema smysl delat.

2008-02-01 07:40:35

ved ja sa s tebou nehadam ale vacsinou patent predbehne dobu.

v tom patente ja pisane ze kvoli vacsiemu vykonu a kvoli vyssim otackam?

ale uz nebudem priznit vasu debatu o rozdieloch.

pridam ja su rozdiely v bloku motora?

hlava motora?

2008-02-01 10:31:00

miskus: naco davat do motora co toci sotva 5tis ot max a ma vykon 40kW roller rocker ci cokolvek ine co zvysuje naklady a tomu autu to aj tak netreba. Preto je v tom patante pisane (a ja som to len odtial prelozil) ze je to pre 4-taktne, vykonne, vysokootackove motory - tam to proste ma zmysel dat, kona ti to samozrejme neprida ani polku ani pol jeho kopytka ale je to jeden z detajlov aby bol motor efektivnejsi . teda odlahcoval sa kde sa da, mal mensie vnutorne trenie... Okrem ineho pri vysokych otackach sa olej v styku klasicke dvihatko a vacka spenuje a tym straca svoje vlastnosti (to bolo tiez v tom patente) - proste je to o detajloch a v tom su japoncici fakt dobri. O ich vyspelosti svedci aj to ze kym oni uz par rokov vyrabali SR20DE tak VW prislo v roku 1997 s motorom 1,8 20V co je uplne desny motor, zere vela benzinu aj oleja, ma "az" 85kW a nepomohlo im v tom ani prihodit este jeden ventil na valec. Ani SR20DE neni dobry tym ze ma 16V ako si mnohi laici myslia ze 16V je samospasitelnych a lepia si na zadok svojich milacikov hrdy napis 16V - vzdy sa pousmejem

2008-02-01 14:09:11

AK VIDIM NA ZADKU PREDO MNOU IDUCEHO AUTA 16V, HNED CITIM VOCI NEMU RESPEKT :-D

V com spocivaju vyhody 16V techniky v motore?

2mato  
Mato
2008-02-01 17:53:26

Rockster Ehm 16V znamena laicky vyssi vykon vo vyssich otackach ... viac ventilov dokaze dostat za ten isty cas do motora viac paliva aj vzduchu a takisto aj viac spalin odvedie....tak zhruba

2008-02-03 10:30:50

blesk uzavreme to: ako nahle mas vykonejsie auto tak vacky maju dost specificky tvar co je dane tym ze su vykonejsie ale pouzitie zdvihatka je tym padom nutnost kvoli tvaru vacky nie dosledok ze zdvihatko je tam kvoli vykonu.

okrem toho vaha roller rockeru je vacsia ako normalneho jednoducheho(ked to bereme do detailov ako ty-piestne kruzky)

tymto koncim debatu o zdvihatkach.

16v znaci ze to bude tocit a tak isto to bude znacit ze ma krutak vysie no ak je to doplnene este o vtec vti a rozne nazvy pre variabilne casovanie ventilov to este len vtedy by si mal mat respekt .to znaci ze do istych otacok to ma aj krutak

a potom to zopne a taha k vykonu ako sialene v xxx otackach.

tak veru viac vzduchu viac vykonu

2008-02-03 11:18:08

Miskus: pozri si ten patent, je to dost rozsiahly material aby sa to tu dalo cele riesit. Kazdopadne SR20DE nema tangencialny tvar vacky, cize nepotrbuje ten valcek na dvihatkach kvoli tvaru vacky.

Tiez nesuhlasim ze by bolo jednoznacne to ze s tym valcekom bude dvihatko VZDY tazssie, naopak moze byt rameno dvihatka zas menej robustne

2008-02-03 11:36:15

Miskus: k rozdielom bloku a hlavy motora:

Kvoli tomu chladicu oleja musi mat motor pre P11GT a N15Gti vyvod a privod chladiacej vody do/z bloku plus kanaliky pre privod/odvod oleja a dierky na uchytenie olejoveho vymennika. Kvoli nemu je aj olejovy filter vyssie a sprava , zatial co non GT/Gti ho ma zozadu a kusok nizssie.hlavy su tri: lowport, highport a roller rocker. SR20VE sem asi nemontujme lebo z toho bude uplne gulas

2008-02-03 11:56:07

zdvihatko bude tazsie vzdy

http://www.patentstorm.us/patents/4727832.html

blesk dik inak za tu stranku uz v nej listujem pre par mojich veci.

aky tvar vacky ma tvoje auto? z kadial si to vycital mas vacku zmeranu? len max zdvih a zaciatok a koniec nestaci.

ak mas vacku zmeranu tak by si mi ju mohol poslat zatial som sa akosi nedostal ku ziadnemu takemu udaju

pretoze vyrobcovia si to dost strazia.

dalsia debata by sa mohla zvrhnut na variabilne casovanie ventilov. ci je to kotninualne alebo nie , ci sa meni len poloha vackoveho hriadela alebo vackovy hriadel ma dve vacky(porsche). ci sa meni aj zdvih atd.

2mato  
Mato
2008-03-04 22:20:17

celkom zaujmave

http://autospeed.com/cms/A_2092/article.html

2008-03-04 23:07:49

2mato: dik za ten link

2mato  
Mato
2008-03-04 23:11:00

blesk , pohoda nech posluzi

2008-03-05 00:01:33

nay jednoduchsie bude vydrazit z japonska cele faro za par penez ?!

2008-03-05 10:28:54

myslis na swap SR20VE? ano to by bodlo ci na skumanie rozdielov hi/low port. Inak v tom linku porovnavaju cice high port alow port ale ako low port je brany predchodca rady CA. Ale inak netvrdim ze ten high port nema nieco do seba, ale ten rozdiel nebude az tak zhavy. Roller Rocker ma podla mna zas niektore prednosti co high port nemal. Ale ked vidim ako dokaze ist P10Gt s motorom co ma 320tis no neviem neviem ci roller rocker toto v tych km dokaze

http://www.youtube.com/wa...Z9IJoH1oA&feature=related

ale ide aj roller rocker v P11GT:

http://www.youtube.com/watch?v=_EFvOslHSzI

aj ked na 200km/hod bola ta P10 s viac ako 3x tolko km cas lepsi (ktovie ak eboli podmienky - vietor kopec...)

uz podla zvuku poznat ze P10 mala otvorenejsi vyfuk (2,5")

P11 mala tiez nejaky custom vyfuk a navyse sanie Apexi. jedine som tym chcel to ze uznavam ze high port SR20DE je hodne dobry motor

2008-03-05 11:40:36

mne sa tieto videjka nepozdavaju, hlavne to druhe - mohlo to byt natocene aj na brzde!

urcite by bol obrovsky rozdiel aj v mojom pripade - keby som bral cisto len tachograficky udaj, ked mam nasadene 15" alebo ked tam dam 17" disky

2mato  
Mato
2008-03-05 11:43:16

tan s tou p11 si chcel ist asi kupit novu spojku ,takto nahanat stotinky no nevim...

2008-03-05 11:58:15

neviem, nemusi byt vsetko hned podvod. ta P10Gt ma 0-100 pod 7s a 200-ku za cca 30s ta P11 ma stovku povedzme za 7,5s a 200-ku za cca 38s. iste mozu byt rozne vlyvy (z kopca, vietor od chrbta, mensi obvod kola..). Chcelo by to presnejsie meranie ale orientacne to vobec neni zle (ano t aP11 mala nejak divnu spojku ako by to radil automat


Odpovědět

1  2  3