Fórum - Téma


rozdielne motory CD20


Fórum Primera P10 rozdielne motory CD20

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2010-11-15 08:53:38

caute, vlastim auto nissan primera 2.0 D 55kw/75k 1995 sedan, praskol mi rozvodovy remen tak som chcel vymenit motor. Kupil som motor s takym istym oznacenim CD20. Ten motor je z auta nissan primera combi, 1992 tiez 55kW/75k. Ale ten motor co som kupil ma ine naftove cerpadlo inu olejovu vanu atd, ten motor by som u mna v aute nerozbehal, ako je to mozne? viete mi to vysvetlit?

2010-11-15 11:55:35

Ano,jsou 2 typy motorů ,2,0.Starší disponuje mechanickým čerpadlem,ovládání plynu lankem,bez ERG ventilu a jinak veden rozvodový řemen.Podtlak na brzdy je řešen podtlakovou pumpou na alternátoru.Název CD 20.Novější je CD20 E ,má už říd.jednotku,elektronický pedál plynu,ERG ventil a splnuje EURO 2.Má zásuvku na diagnostiku Přelom je rok1995.I do Almer se montovaly tyhle 2 typy.ČERPADLA JSOU UPLNĚ JINÁ

2010-11-15 13:09:52

je mozne teda ze maju ten isty obsah? len alchymia motora je ina?

2010-11-16 21:43:17

POZOR.Ja som tiež kupil motor CD 20T a starý motor bol tiež CD 20T rovnaký rok vyroby ALE rozdiel bol v strekovaní čiže na jednom motory bol BOSCH a druhom ZEXEL .A pol roka na to" špecialisti "nemohli prist čo to je ,prečo to nejde.A kde bola chyba? Jedno kolečko na klukovke menej vistupkov na klukovkovy snimač ,stalo ma to 486eur, najdenie chiby po vymene motora.Takže dufam že to niekomu pomože.A zabudol som dodat že už mam 10 000 po vymene motora a ide jak japonské hodiny (ale nie z blšaku( ide super.

2012-03-29 08:57:35

Cawte aky je rozdiel medzi tymito dvomi motormi CD20 oba dva maju mechanicke cerpadlo s lankom,ale jeden tam ma dako vela hadiciek je mozne dat do auta motor 1 pokial v tom aute bol motor x?co stymi hadickami podlakom???Mozem vyhodit egr a vsetok ten podtlak ci co to je?

2012-03-29 10:08:24

Do starších CD20 se nedával EGR ventil - s ním je tedy minimálně jedna hadička podtlaku spojená, která ho ovládá od vývěvy. Sundal bych rozvětvený sací potrubí z tvého motoru a přehodil ho na ten motor, co tam budeš dávat (jestli jsem to dobře pochopil).

2012-03-29 10:44:53

Ja som tam egr nemal a zohnal som motor co egr ma a poctate chcem vediet ked ten egr vyhodim a zaslepim vyhodim aj ten podtlak okolo neho ci mi to bude funfovat,ale pozeram ze na motore s egr je aj na cerpadle este viacej elektriky dufam ze aj tu mozmem vyradit kedze to nemam kde zapojit .

2012-03-29 15:48:50

Co se týče zaslepení EGR asi bych se toho nebál. Vyrobil jsem si plíšek (záslepku), a dal jí na konec kolínka vedoucího od paroží k EGR ventilu. hadice podtlaků jsem nechal zapojené tak jak byly. Takže v tvém případě bych na konec hadice, co byla k EGR ucpal konec třeba hřebíkem a omotal zdrhovačkama a stáhl.

A jakej motor (ročník) a z čeho si to vlastně sehnal? Měl jsem na rozebrání jeden ze sunnyho a na čerpadle byl akorát elektromagnetický Stop-ventil nafty a to byl jeden drátek, jinak tuším tam nebylo nic.

des123  
2012-03-29 19:18:52

kludne to vyhod nic sa nestane . spravil som to tak isto a ziadny rozdiel . vyhodil som hadicky magneticke ventili , egr som nechal - netreba vyrabat zaslepku a na podtlakovu pumpu daj gumennu koncovku co sa pouziva na prepad trysly , alebo tam nechaj kusok hadicky a do nej natlac 6mm gulicku .

2012-03-29 19:29:08

Ok pani,Vdaka,tak myslim ze aj tuto srandu by som mohol z cerpadla vyhodit co je na fotke,kedze moto bez egr to nema na cerpadle.

2012-03-29 19:33:37

A este jedna otazka,na cerpadla je elktromagneticka cievka, ktora otvara a zatvara naftu,zavre motor zdochne.Ale naco je ta druha cievka vid foto.Mam skusenost, ze aj ked nebola zapojena tak auto chytalo a jazdilo,ale rad by som to vedel naco to tam sluzi.

des123  
2012-03-29 20:05:15

je to cidlo otackomera


Odpovědět