Fórum - Téma


Romik - Primera P11GT SR20VE


Fórum O vozech našich členů Romik - Primera P11GT SR20VE


Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

426 fotek  |  1 videí  |  55 servisních knížek  |  681 diskuzí

Výkon motoru 140 kW (190 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, SR20VE (140kW).

Nissan Primera P11 2.0GT


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 35

2013-05-27 21:43:32

Pokud chceš slyšet i něco proti, tak prosím. Ten výkon na předokolce nevyužiješ Ale jen to tam dej, alespoň někdo to bude mít

2013-05-27 21:58:34

Staci se prestat divat na Rychle a Zbesile... Nitro ti je UPLNE k nicemu. Smysl maximalne na sprinty a to opravdu neni disciplina, pro Primeru.

2013-05-27 22:07:30

jagy: Teď s mladým hrajeme nějakou super hru, kde to nitro fantasticky zabírá a stojí asi jen 2.500 USD .... třeba na Fordu Focus ST dělá velký věci ...

no ale je to jen PC .... ))

2013-05-27 22:12:14

Přesně tak, mám takový dojem, že spousta "tunerů" tady se dívá moc na TV (Rychle a zběsile) a hraje moc her (Need for speed).

2013-05-27 22:19:09

cicinek: ta je ale dobrá

Šetříme s mladým na 370Z, ale zatím jsme u toho Focuse (ale už jsme se zbavili srašného Darta)..

2013-05-27 22:38:26

cicinek: áno aj

ale hlavne si títo TUNERI myslia že iba jediné z ich auta urobí stlačením tlačítka raketu samozrejme zo stock auta úplne najlepšie z nejakej dedkovej 1,4rky a oni už iba pridajú megakrídlo aby im tá raketa neuletela a neóny nech ich vidno...

Práve naopak projekt ako N15VE od almeragt alebo dvoricp-ov sunny je o niečom...

Bol som pri vývoji HF intergrale o ktorej som aj písal ako príklad pre niekoho a tých setupov pokusov a omylov nastavení skúšaní a ladení bolo nekonečne veľa a nakoniec to skončilo kompromisom s polovičným výkonom (má to cez 500HP) pri ktorom auto funguje nekazí sa a drží... Dovtedy to bol kolotoč vymieňania vecí ktoré rad za radom odišli lebo proste to ten výkon nezvládalo... Projekt lancia takto skončil aj preto lebo sa do toho už nič nedá kúpiť... Naopak také EVO si poskladáš celé iba zo súčiastok z netu ak chceš... Takže ďalšia otázka je dokedy bude jagy schopný dodávať veci aby bolo z čoho skladať...

Takže romik: vyser sa na NITRO a investuj do PROJEKTU a nie do auta na bežné jazdenie...

2013-05-28 17:59:02

chrener: vsak P11GT je projekt kde bude aspon 220kw bez turba kdyz to pujde sice ne hned ale casem postupne protoze na S14 co bych chtel fakt nemam prebytecnich 250 tacu

2013-05-28 18:45:18

Poslední dobou se docela bavím nad těma cílema. Romík má teda za cíl slabších 300 koní, ale zase na to nepotřebuje VET. Pánebože

2013-05-28 18:53:54

Nemas prebytecnych 250 tacu na s14, ale prebytecnych 200 tacu jen na tech 220 kw N/A ano? Ja te nekdy nechapu.

2013-05-28 18:58:51

tofoj: jenze kdyz tam dam T tak jak budu delat STK to budu co 2 roky demontovat ???

2013-05-28 18:59:10

sakul: ja toho kolikrat nechapu

2013-05-28 19:32:37

romik: Romiku, myslel jsem, že mě od tebe už nic nepřekvapí, ale ty slinty tady to už je masakr .

2013-05-28 19:37:42

judy_n15: ono to nejako vse dobre dopadne toho se bat nemusis

2013-05-28 20:44:04

romik: taky mě to napadlo na zničení motoru.kamarád nedávno prodal komplet systém ze své imprezy a dost pod cenou.nejel jsem v tom,ale na sti to dělalo údajně kolem 70 hp což je u přímého vstriku asi reálné a to to měl hodně priskrceny.měl to jen na sprinty jinak to je kravina k ničemu.pokud nemáš prachy nazbyt přinese ti to jen problémy.na predokolku ti stačí bohatě 250 hp a pak bych začal odlehcovat.navíc ten motor na to musíš přizpůsobit pokud nejsi idiot a to není levné.ve výsledku je to neefektivní úprava

2013-05-28 20:50:47

chmeldoslav: no neco na tom asi bude ale odlehcovat GT nebudu nejsem pacient abych si prasil auto to aci teda naslapu uplne VE bez turba

2013-05-28 20:53:39

romik: taky si spocitej vole na kolik tě to přijde.desetilibrova láhev což je standard tě vyjde tak na dva litry náplň.vystačí na 8 sprintu cca pod deset sekund.neumazes to to je dost pravděpodobné a ten tepelnej šok bude taky peklo,na to sériové srko není připravené.stačí ti to?pokud to myslis vážně potřebuješ zesílené ojnice hřídel a kované pisty a ted si to znova spocitej.nechápu proč se o tom mluví jako o levné úpravě.a nedělej kraviny prosímtě:D

2013-05-29 16:12:43

chmeldoslav: no jinac bi to mohl byt rachot ale jak pises no odejde motor a bude to zase v haji a kupovat porad napln to se prodrazi

2013-06-06 16:33:52

neco malo za info konecne mi po mesici dosla Barva tak pristi tyden jdou dily do pece pak jen neco malo dokoupit a muzem skladat

2013-06-09 22:04:03

po delsi pauze jsem dneska zase neco malo udelal kdyz bilo hezky pred par tydnama jsem obrousil predni blatniky od koroze a strikl proti korozi a nasledne prejel kitem a dneska je vybrousil jeste me cekaji asi 2 mista a jsou hotove pak jen plnic a barva ale to az na aute pri celolaku hnedka jsem je poladil i z druhe strany vse ocistil a nastrikal sprejem proti korozi pak dalsim cernim nastrikem a nakonec trosku vosku kuli pripadne vode ted jen vyvrtat zalomene sroubi v kastli a blatniky muzou na auto

2013-06-11 20:23:28

Komaxit se mi dneska v praci povedl super a je to pekne uz se nemuzu dockat az to bude na aute


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 35