Fórum - Téma


Romik - Primera P11GT SR20VE


Fórum O vozech našich členů Romik - Primera P11GT SR20VE


Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

426 fotek  |  1 videí  |  55 servisních knížek  |  681 diskuzí

Výkon motoru 140 kW (190 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, SR20VE (140kW).

Nissan Primera P11 2.0GT


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 35

2014-05-31 23:23:15

bmarcellus: neco jako tohle jsem myslel

2014-05-31 23:27:00

fůůůj co to jééé ....... rači to nech jak je,o moc si stejně nepolepšíš.A o ještě rychlejším zasrání filtru a tím prudký ztrátě výkonu nemluvě

2014-05-31 23:34:57

bmarcellus: asi me nechapes kdyz tak se mrkni k Menymu ma to delane z odpadnich trubek

2014-05-31 23:48:38

romik: na tieto potrubia sa vyser ! to ti rovno dobre radím. Kúp priamo na to určené, z dobrého motorsport e-shopu. Je to markantný rozdiel aj keď sa to nezdá.

2014-06-01 00:04:38

oba jste uplne mimo takze asi tak privod studeneho vzduchu do motoroveho prostoru k filtru uz vite ???to resim jak a kudy udelat a co vhodneho k tomu pouzit

2014-06-01 00:14:00

romik: no veď áno ... kadiaľ to ti veľmi neporadím, neviem či to je rovnaké aj v primere... ja som zväčšil tú dieru, kde prechádzal airbox za blatník a odtiaľ to viedol od hmlovky ku filtru, klasika.

Hliníková sa ti zdeformuje, potrhá, budeš nadávať a vyhodíš ju. Plastovú na káble neohneš v potrebnom rádiuse, keď ti bude treba prudší ohyb a má hrozné vnútro, neviem si predstaviť ten vzduch v tom prúdiť

2014-06-01 00:16:32

jimmy_gti: tam nako podobne to taky potahnu

2014-06-01 15:16:52

Romik ak chces naporovy vzduch tak v primere je snad len jedno riesenie- tak ako pre AEM CAI- vyrezat otvor do plechu za lavum svetlom dole do dutony za lavou hmlovkou a vybrat lavu hmlovku. Treba pouzit textilnu pogumovanu hadicu s ocelovym drotenum vystuzenim. Ostatne nic sa neosvedcilo ako pisu chalani. (Hlinikova pre vzduchotechnicke rozvody sa trha hned- Almeragt to kedysi mal par dni ale musel to vyhodit hned sa to potrhalo)

2014-06-01 15:20:10

blesk666: to ja bych mlhovku zachoval ale dal bych to na pulku toho co je chlazeni na prevodovku delane to by mohlo stacit jen jestli to tam pujde dat aby to nemelo spatnej uhel takhle to ma Meny delane http://www.nissanclub.cz/...l/29010_4025_dsc02779.jpg

2014-06-01 23:04:23

a co přesunout baterku do kufru? bylo by kolem filtru víc místa.

2014-06-02 07:00:59

mara362: dlouhé přívody ke startéru

2014-06-02 17:12:42

mara362: myslel jsem na to taky prvne ale tahat tak daleko EL. se mi fakt nechce

2014-06-02 17:15:48

romik: tak to doval, uděláme to. já ji chci přemístit taky dozadu.

2014-06-02 17:51:08

mara362: to budu volit jako posledni moznost

2014-06-02 18:41:58

romik: Kdybys nebyl hi-fi tuner tak by ti stačila prtava baterie a pak by se veslo vše . Tofi ma prdolu . Já mel taky malou skoro bez kapacity a makalo to

2014-06-02 18:50:26

svobi: no jo ja potrebuju hodne proudu jinak be me auto blikalo a ubec bych nenastartoval ja tam musim mit tu 75ah

2014-06-03 21:12:21

Dotaz na Mechaniky muzu dat medene trubky na brzdy ???mam svoje skoro kaput tak je raci vymenim nez to praskne kdyz ted bubu dodelavat zbytek spodku auta

2014-06-03 21:21:44

romik: Leda ze by to byla spesl slitina . Jinak ocelovky .

Medenky si troufnu dat leda na něco bez Abs, a s čím se počítá tak na dva roky max . Nemusí vydržet předepsaný tlak,krehnou ..

2014-06-03 21:27:59

svobi: a ty ocelovky se daji sehnat nekde na metr nebo uz je maji primo na ten model delane ???v kelly je maji ??

2014-06-03 21:28:10

medene trubky by sa vobec nemali pouzivat,su nebezpecne z hladiska elektrickej bezpecnosti.


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 35