Fórum - Téma


Romik - Primera P11GT SR20VE


Fórum O vozech našich členů Romik - Primera P11GT SR20VE


Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

426 fotek  |  1 videí  |  55 servisních knížek  |  681 diskuzí

Výkon motoru 140 kW (190 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, SR20VE (140kW).

Nissan Primera P11 2.0GT


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 35

2013-12-22 10:37:58

jaymz: no sam mam skusenost a vim jaky ma naklady na provoz a udrzbu impreza 2.0 95kw ktera je na lpg jako pod 10L na 100 to nejede ale zase jako auto na vykend a akce si myslim ze to neni zase takovej problem uzivit jako na kazdodeni jezdeni to je jasny to bych si nedovolil co se tyka dilu atd tak se to da vzdy sehnat pod cenou kdyz mas na to dodavatele a znamy v tom nemam problem ale dat zase takovej balik za motor kterej je uplne stejnej tak to nevim no jako

Romik, 2013-12-22 10:37:58 napsal:

jaymz: no sam mam skusenost a vim jaky ma naklady na provoz a udrzbu impreza 2.0 95kw ktera je na lpg jako pod 10L na 100 to nejede ale zase jako auto na vykend a akce si myslim ze to neni zase takovej problem uzivit jako na kazdodeni jezdeni to je jasny to bych si nedovolil .. co se tyka dilu atd tak se to da vzdy sehnat pod cenou kdyz mas na to dodavatele a znamy v tom nemam problem .. ale dat zase takovej balik za motor kterej je uplne stejnej tak to nevim no jako ..

2013-12-22 10:52:54

romik: 955kw, se spotřebou 10l na LPG. Ty zas perlíš romiku.

2013-12-22 10:56:12

cicinek: sem se premackl no boze uz je to opraveno

2013-12-22 11:26:48

heh, turbo impreza na plyn je ideální cesta do servisního pekla. WRXko (2003) se udržuje jinak v pohodě, nicméně reálnou spotřebou jsem někde na 11-13 litrech, pod 10 se dostat nedá reálně. nic se na ni nesere, turbo cajk, třetí válec taky, po staré impreze kterou jsem měl bych už do subaru asi nešel tam jsem se vysypal dost a hovno z toho. ta technika mi příjde s Evem nerovnatelná. a pokud řešíš jestli vrážet do GT? ne vysral bych se na to, čím víc aut jsem řídil tím spíš si uvědomuju že tuning nemá smysl. tuning má smysl v případě že nejsi schopný sehnat adekvátně silné už tovární auto případně se dostaneš na hranici. Tunil bych GT-R, tunil bych EVO...nic ti nepřinese takovou jízdní radost jako změna auta za podstatně lepší. GT funguje samo o sobě skvěle, pak příjde žes na té mrše vyměnil skoro vše. v autě si musíš stanovit pevný cíl, co vlastně chceš. než tunit GT radši bych se mrknul po nějakém CTR pokud ti vyhovuje koncepce primery. Imprezy se neboj, ale nech ji v sérii a jen si jezdi, díly problém nejsou optej se lidí co to mají, spousta věcí se dá sehnat normálně, jen blbec chodí do maloobchodu keliny třeba:D

2013-12-22 11:35:20

chmeldoslav: dej si po papuli a precti si znova co se tu resi a co ty jsi napsal za sracku

2013-12-22 11:36:50

chmeldoslav: to ze WRx nezvládne LPG jsou kecy já par aut znám.

Taky nemůžeš srovnávat starou imprezu Gt s evem.Ale pokud by ses vezl ve 3 dver RA s DCD tak budeš mluvit taky jinak...

2013-12-22 11:37:01

romik: psal jsi jestli má smysl cpát prachy do GT, jak je to s údržbou WRX. A plyn v impreze ale už koukám v atmosférický tak sorry omlouvám se za první větu trotle:D

svobi: já bych do toho plyn nedal, nevidím v tom smysl a je pravda že záleží na instalaci a vstupních investicích, ale neriskoval bych to, už jsem jich viděl hodně zomrelích

2013-12-22 11:41:58

chmeldoslav: ja bych taky do WRX LPG nedaval kdyz bych to mel jako vykendovku misto GT to tedka resim aktualne co bude pro me lepsi a vyhodnejsi nacpat 60 do GT nebo za 150 koupit WRX

2013-12-22 11:43:11

romik: no 150 na wrx i na žábu je docela přísněj rozpočet:D

2013-12-22 12:08:24

Romik je bohuzel uz nejakou dobu mimo realitu... viz. jeho radoby vtipne inzeraty.

WRX poladit? Aha, to neni problem a co brzdy, podvozek, prevodovka? Bude se to sypat, cim vic to bude upravovat. Jestli Chmelda pise, ze v GT vymenil vse (asi myslis udrzbu jako tlumice, ulozeni, brzdy, pneu, olej, filtry,.... ) tak nevim, jestli do WRX bezne spotrebni veci davat nebude? Nemluvim o tom, az se bude sypat motor, prevodovka, spojky, diferaky... coz je otazka casu, pokud chces s tim jezdit a ne si vozit prdel na nakup.

Pro Primeru s VE je WRX lehke soustu... neni to STi. CTR ano, jde postavit, ale je to drahsi, nez stavet Nissana a lepsi to ridicsky nebude. Podvozek mnohem horsi a tupe el. rizeni...

Dalsi vec je, kdo umi aspon tu Primeru dostat na jeji limit, ze potrebuje jine auto? Moc takovych lidi neni, tak je otazkou jestli neni lepsi ty penize projezdit a nesnazit se slepe upgradovat v predstave, ze to bude rychlejsi.

2013-12-22 12:12:30

chmeldoslav: nikde nic o rozpoctu nepadlo jen o porizovaci cene kdyz muzu zivit 2-3 auta nemam problem uzivit subarko

2013-12-22 12:14:54

jagy: nejsem Rally jezdec jako VY tam u vas ja mam auto pro zabavu

2013-12-22 12:20:22

A co je to pro tebe zabava? Machrovat s tim pred kamarady a neco si dokazovat? Jezdit s tim na nakup?

Kdyz uz se na neco ptas, mas napsat na co to chces, pak ti nekdo muze poradit.

2013-12-22 12:36:37

Roman by asi chtěl jen jako druhý auto provozovat něco ikonyčtějšího,na pohled zajímavějšího,že? Ale málo co za málo peněz předčí Primeru a nic v nákladech na provoz.Měl by si to vyzkoušet,jak mu to bude vyhovovat.Pár známejch si to zkusilo a nakonec se toho zbavili.Já bych to vrazil do GT stejně jako u mě do GTi a až to romikovi začne fungovat jak má,tak bude opět spokojenej.

A kdybych chtěl víkendovku,tak něco v Coupé

2013-12-22 13:29:21

Když on se Románek bojí že pokud vrazí tolik peněz do GT za VE tak že mu to tolik nepoletí a nepojede tolik aut.. chce vsadit na jistotu.. bohužel se mu líbí taky ten benzinový turbo efekt a proto přemýšlí o WRX... sem mu říkal že musí dát kratší převodovku a bude to úplně jiná jízda.. vyzkoušet si jízdu v tom autě,a pokud si dá 1+1 dohromady tak zjistí co je lepší a rozumnější.. a jak píše Marcel,chce aby když někam přijede tak aby bylo hned na první pohled vidět že pod tou kapotou ten keš prostě je což je podle mně k prdu.. není nad to nečekaně překvapit blbečky s EGEM Románku,rozmýšlej dobře..

2013-12-22 13:33:35

Presne meny, neni proste nad to, kdyz ti nejaky mamrd s velkym egem nemuze ujet na okresce a ty mas pritom "nejaky stupidni rodinny auto".

Prifoukni Primeru a nevymyslej pikacoviny....

2013-12-22 13:56:54

Sakul

Románek je asi bohužel rovinkový typ a tam potřebuješ hold hlavně výkon.. my okrskáři to doháníme jinak (zábavněji)

Nic Ti nerozmlouvám,to WRX je určitě super,ale když budu mluvit sám za sebe tak se raději pošťourám v Primeře kterou už máš než dávat balík za celé auto o kterém nic nevíš.. každej to vidíme jinak takže je to stejně jen na Tobě..

2013-12-22 14:27:53

Romik: kolko planujes s tym autom najazdit rocne?

Jeden priklad- ak si pamatas niekedy sem chodil moj kamarat Lubosh. Ten mal asi najkrajsie a najlepsie fungujuce GT. Kupil ho v Rakusku - vtedy za cenu co by vacsina odtialto oznacila za prilis vysoku. Do auta ale nemusel vobec investovat a aj vdaka tomu to auto dobre predal a kupil WRX- opat paknu seriovku a opat by ju vacsina oznacila za prilis drahu. Ani tam ale nemusel nic moc invstovat a auto fungovalo dobre. Nasledne si kupil opat cistu seriivku STI opat podla miestnych kriterii "zbytocne" drahu. 2 roky to auto uzival k plnej spokojnosti a nedavno ho s minimalnou stratou predal...

Tym chcem povedat tolko ze ak sa vyberie radsej o nieco drahsi kus ale ktory nema ziadne vady uz pri kupe ani podozrenie na stocene km- tak je obvykle kazde auto umerne nakladne.

Inak po GT sa uavi WRX dobra volba- ale skor ako auto na kazdy den. Proti STI je tam priveoa kompromisov a upravovat WRX nie je dobra investicia

2013-12-22 16:40:53

Jagy:Nejde o Machrovani jde o princip a o to aby ses projel o vykendu z nakym normalnim vykonem co pojede a ne co se bude tyden rozmyslet jastli se teda mu chce to auto predjet nebo ne a otazky typu investice opravi upravi spotreba atd to sem nikdo netahejte na to jsem se neptal stim pocitam

BMarcellus:Zacatek by souhlasil zbytek uz je v ??? pac nevim sam investice do toho je to velka a co porad posloucham tak prej se mam na to vykaslat ze je to skoda penez to do toho davat takze v tom mam gulas no

Sakul:Turbo do Primery je naprosta Blbost

Blesk666:Jo vim o jakeho clena se jedna no vim co mel za GT a ze koupil Subaru co se tyce uprav tak bych to nevidel na max zasahy do auta kdyz tak nakej ten budik,kola,podvozek

Meny:Kratka prevodovka do GT je Blbost to nikdy to si tam dam raci automat vim jak to funguje a nejsem tip co vyhledava neustale machat klackem mezi kvaltama me vyhovuje GT dlouha na tu nic nema ale ten svor by spatnej nebil no ale nic kratkeho nechci to mi k tomu autu neladi

2013-12-22 17:03:31

Blbost ? ja bych teda zas nerekl.

Nissan Primera P11 SR20DET time attack

Nissan Primera GT.


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 35