Fórum - Téma


Romik - Primera P11GT SR20VE


Fórum O vozech našich členů Romik - Primera P11GT SR20VE


Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

426 fotek  |  1 videí  |  55 servisních knížek  |  681 diskuzí

Výkon motoru 140 kW (190 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, SR20VE (140kW).

Nissan Primera P11 2.0GT


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 35

2013-10-18 17:30:10

Dyt on se stoural ve sve Primere snad ne? Kazdopadne nej reseni fakt koupit novy, cas je drahy a nevyplati se s tim jebat.

2013-10-18 18:27:18

dyť ty jo repasovanej brzdič tě vyjde od 16 stovek...to fakt nemá cenu se s tím srát. já teď taky nejezdím, neustále mi drhnul brzdič a je to čím dál horší. druhej je teda v pohodě ale taky ho asi vyměním když jsme při tom.

2013-10-18 18:40:56

no jo jenze ja na to ten cas mam pres zimu si stim pohrat takze mi to nako nevadi muzu si stim hrat az do jara a co se tyka soucastek k repasu tak si to umim sehnat za pekny penize to mam dalsi vyhodu nez kupovat uplne novi to uz bi muselo bej fakt hodne vazny abi to nastalo

2013-10-18 18:53:57

romik: doma si vyměníš jen pístky a manžety a tím to hasne. co neproblémovější část a sice mechanizmus ručky který tak rád odchází...u repasovaného vše bude makat a ještě dostaneš záruku navíc je to otryskané krásně a očištěné, jen nalakovat a nahodit. ale já vím...ty prostě rád jdeš delší ale o to horší cestou.

apropo mě by spíš zajímalo jestli je nějaký reálný rozdíl mezi nabízenými brzdiči. nabízejí se nějaké SBS, ATE, BOSCH, Nipparts....rozdíl jen v ceně?

2013-10-18 19:04:54

chmeldoslav: me to nevadi stejne ty udajne novi jsou treba tvoje stari jen rozdelani a procisteni a slozeni zpet takze co no nekdo to udelat musel a bil to clovek kdyz to zvladl on ja taky

2013-10-18 19:07:43

romik: tak samozřejmě že jsou.ale nevim no,automechanici mi to odmítají dělat

2013-10-18 19:24:58

chmeldoslav: protoze stim je jebacka a nechce se jim to delat to je dneska moda raci dam novej kus naz starej opravim

2013-10-18 20:21:02

romik: Přesně tak, dnešní opraváři už nejsou opraváři, ale pouze "vyměňovači" za nové součástky a to zvládne každý.

Ale poradit si, to chce už zkušenosti a odvahu. Proto jezdí Romik ke mě.

Jen tak mimo téma, by mě zajímalo co by dělali s tím ukrouceným šroubem v nějakým "značkovým" servise, asi by ti řekl, vyměňte auto

PS: Ono se to tady romikoj píše, že to raději "zrepasuje", když to budu stejně dělat já Dneska už vymýšlel samolepku na auto, něco ve stylu: "Service by Čičinek"

2013-10-18 23:28:03

Jenze gumicky a pistky si udela kazdy sam, ale u mech. rucni brzdy uz to tak lehce nejde. Resil to tady i HonzaBK.

Romik: A 4pist s okruhem na hydro rukav? Bude to nejspis levnejsi, nez cokoliv delat... Ja to na okruhovku nebudu potrebovat. Melo by to sedet na P11.

2013-10-19 08:27:06

jagy: to zni lakave

2013-10-20 21:40:00

Jagy : o z ceho to jsou brzdice a pujdou na Primeru bez nejakeho veciho zasahu ? pak jen otazka kdyz dam hydraulickou rucku tak jak to pak bude brzdit kdyz budu stat treba pres noc v kopci ?

2013-10-20 21:44:02

romik: Je to skodovacky 4pist. Je to upraveno na N14 a z toho co si matne pamatuju by to melo sednout i na P11 (tusim stejna roztec uchyceni brzdice i rozmer kotouce).

Je tam okruh na pedalovou brzdu a hydro rukav zvlast. Mam k tomu i hadice, takze staci dodat hydro rukam (umim levne).

2013-11-18 18:17:10

trosku infa potrebuji bada davat na auto zpatky rizeni a napravnici netusim jak mam udelat spravny postup aby to vse slo snadno jak ma a ubec netusim jak mam nastavit to rizeni aby bilo spravne v polovine nebo jak se to ma delat ???pac kdyz jsem to sundaval tak musela jit napravnice spolecne z rizenim dolu sundat jinak to neslo takze teoreticky bych si mel prvne nako upevnit to rizeni a pak tam hodit napravnici a vse spolecne dotahnout pokud se nepletu

2013-11-19 20:44:34

romik: pokiaľ viem tak tisíchran nemá nejaký výstupok ktorý by jednoznačne určil polohu tyče riadenia takže to tam npasuj ako ti príde, potom si otáčaním urči stred podľa toho nasaď volant - preklepni si dorníkom značku...

Bacha pri tom hľadaní stredu vyber SRS slimáka aby si ho neodtrhol...

2013-11-19 21:11:38

nevaim jakoho srs slimaka ale budu to muset nako zhruba asi na pulku nastavit no snad to pujde

2013-11-19 21:32:48

romik: chrener myslí podle mě airbag... pokud ho tam teda ještě máš.

2013-11-20 17:40:21

chrener: ty jsi mel namysli abych neposkodil kabeli k airbagu ???kdyz tam budu davat to rizeni abych je neprekroutil ???

2013-12-22 00:50:31

Celou dobu sam nevim jestli se my vyplati investovat cca 60 tisic do GT za motor a upravi nebo auto pouzivat jako celorocni a udelat to na lpg pac podle me se to asi nevirovna dnesni konkurenci vozu kde je vse honeno turbem a jede to celkem rychle Nissan Primera se asi na vzdory investic a uprav nikam neposune a kdyz tak jen minimalne kdyz bych vynalozene investice dal do koupi jineho lepsiho vozu tak budu na jinem levelu Subarko Impreza WRX ma 170KW v zakladu bez uprav a kdyz by se to trosku poladilo tak to udela i 200KW si troufnu odhadnout najde se tu naky znalec co mi na to odpovi ?

 Svobi
2013-12-22 01:07:30

romik: známá věc že se to nevyplatí do toho rvát za úpravy ,ale koupit silnější a ve finále funkční auto

wrx je i s nákladama pohoda jen ho nesměl mít idiot před tebou

2013-12-22 09:08:01

No, "pohoda" je to relativní. Vím o jednom, který má Forester S Turbo (2.0T, 120kw) a ty náklady jsou třeba oproti mému GTi podstatně vyšší (ačkoliv to rychlejší určitě není) a to má pořád do nákladů na WRX ještě hodně daleko. Jsem hodně zvědav, kam se to vyšplhá po úpravách které plánuje, tzn. dostat to na výkon Imprezy GT.

Také znám jednoho, co má obyčejnou atmosférickou dvoulitrovou Imprezu 02 a i když je na LPG, provoz rozhodně taky levný není, navíc ty ceny za díly jsou místy naprosto šílené.

Ano, WRX pojede jako střela, ale ne každý si ji může dovolit


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 35