Fórum - Téma


Romik - Primera P11GT SR20VE


Fórum O vozech našich členů Romik - Primera P11GT SR20VE


Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

426 fotek  |  1 videí  |  55 servisních knížek  |  681 diskuzí

Výkon motoru 140 kW (190 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), Řadový, SR20VE (140kW).

Nissan Primera P11 2.0GT


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 35

2013-10-16 19:46:12

Tohle má dobrý tatovo impreza.ta má na ručku pakničky uvnitř zadního kotouče.To myslíš?

2013-10-16 19:49:37

200sx s13 to ma tiez tak riesene.

2013-10-16 19:52:20

bmarcellus: no presne tak to ma aji ten Escord na rucku mu przdi takovi mali bubinek co je vevnitr nak v kotouci nebo jak to tam je

 Svobi
2013-10-16 21:20:35

romik: Jo tak to ma i 200sx,z,350z ...Toyoty,xktrail...

Ale předělání by bylo moc pracny. Radši kup novy brzdice(nejlíp z maximy či p11c úz stím jinym prepakovanim) ,kvalitní desky a nevytahany lanovod a bude ti i orig o pres ruční litat

2013-10-16 21:23:28

svobi: tak na to jsem zvedav ale new brzdice kupovat nebudu raci si ti stary zrepasuju

2013-10-16 22:27:00

Všichni mi tu říkali,že to stejně nemá smysl,nebude to nikdy vono.Tak sem letos jeden novej brzdič koupil.Zadní nový brzdy by už tvoje GT přežily a když už lakuješ podvozek na bílo,tak bys to měl mít nový na dalších 200.000km

 Svobi
2013-10-16 22:27:37

romik: Brachovo maxik normál litá pres rucku . Maximálně je tam větší ručka a její prepakovani ,ale to by nebyl problém předělat. . Jinak brzdic je na 90% stejneh jen prumer o 2 mm větší. A trosicku jinak uložené táhlo na ruční. a co te vyjde levneji předělat na jiném systém nebo dat 3000 Kč za nové brzdice ? Já mám na nich 250 TKM a na mokrou me i rozhodli a sněhu není problém a auto udrží jako nic. Na otočky za sucha jedině hydro

2013-10-17 19:52:38

bmarcellus: novi to jako 100% bude na predku ale zadek proste musim poresit aby co nejlepe brzdil tak snad to vymyslim co tam prasknout naky 2 pistky na zadek ?

2013-10-17 20:07:44

To by ses zabil a stejně máš regulátor brzdnýho ůčinku na zadek.Ten má jenom přibržďovat,aby tě nepředběhnul zadek jako ve formuli jedna,když si navolí moc silnej účinek zadních brzd

2013-10-17 20:34:13

bmarcellus: no dobre ale tak misto tech origo na zadku hodit naky pistkovky co aspon brzdi

2013-10-17 20:36:00

romik: A co ti nebrzdi? Rucka nebo pedalova brzda?

Jde udelat hydro rukav, vice pistky, omezovac brzd. ucinku... ale pokud je ti lito dat nove trmeny, tak nema smysl ti to ani zminovat.

2013-10-17 20:47:16

jagy: ja si myslim ze celkove zadek nebrzdi kdyz jsem dal new kotouce na zadek pri koupi auta nez slo na stk tak me po tydnu kotou oreznul a co brzdilo tak jen prostredek bil vybrousen jinak nic a to bili desky i kotouce new takze chci neco co bude brzdit na celu plochu kotouce ale nebudu vyhazovat 8 tisic za novi brzdice co mi po sezone prestanou fungovat

2013-10-17 20:48:12

romik: Nove trmeny nestoji 8tis. (kdes na to prisel)? Trmeny vydrzely na aute 10-15 let. Proc by mely po sezone odejit nove?

Obecne vetsi pocet pistku lepsi brzdou silu nezaruci. Seriove zadni brzdy jsou naprosto dostacujici pro 99% lidi na foru. Jen to spravne poskladat...

2013-10-17 20:57:58

Romane jestli nepoužíváš auto k čemu je určený,to znamená že jezdíš a brzdíš a nenecháš zreznout kotouče,tak ti ti bude fungovat dobře jako nám ostatním.Jinak je pro tebe škoda,abys měl GT jen venku na větru a dešti.To já mám sice taky,ale často v provozu a co se má hýbat se taky hýbá a funguje jak má.Jednou se nechají oreznout kotouče a je problém s bržděním po celý ploše

.Myslím že by ti nový třmeny vydržely dlouho jako když bylo GT nový.Jednou holt odejdou a stačí dát nový a zase by měly dlouho makat.Až dáš JEN nový origo tak sám uvidíš,jak dostatečně to funguje.

2013-10-17 20:59:37

jagy: tak to si stim dam tu praci vse nakoupim a pres zimu to zrenovuji ty zadni brzdice komplet pak desky kotouce lanovody na rucku brzdovku nakou zavodni a snad to bude slapat jak ma kdyz myslite ze to pomuze

 Svobi
2013-10-17 21:16:55

Jsem ti psal,ze z maximou jsou se otáčel pres ruční i na suchu. Klidně při jízdě rovně se kousaly. A taky jsem ti psal ze novém brzdice 1500 Kč (3000 oba). Tak tu nevymejslej a pokud chceš brutal rucku soupni tam hydrauliku

2013-10-17 22:13:20

romik: Teď mám brzdiče rozdělaný a už to podruhý dělat nebudu, vůbec se to nevyplatí, když si spočítám kolik času mě to stálo (a to to ještě nemám hotový) a kolik krámů jsem na to už koupil. Kdybych věděl to co teď tak koupim nový a vůbec o tom nepřemýšlím.

2013-10-17 22:17:53

sponge: mohl sis to tu přečíst už v létě néli dřív Proto sem koupil nový třmen a za 20min bylo opraveno a pořád pojízdnej

2013-10-17 22:22:38

bmarcellus: Jasně, že jsem to četl a mluvil jsem o tom i s Arteeem, jenže já děsně rád rozdělávám věci

Taky mě zajímalo v jakém jsou stavu a konečně představoval jsem si to trochu jednodušší, no což už, tahle zkušenost se taky počítá

2013-10-17 22:26:52

To mě taky nevadí se do něčeho šťourat,ale u cizího

Když je to moje,nerad mám dlouho odstavený auto s nejistým výsledkem.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 35