Fórum - Téma


Roční prohlídka


Fórum Qashqai J10 Roční prohlídka

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 15  16  17  18  19

2013-12-02 14:00:32

avac:

ja som bol na garancke v autorizovanom iba raz.

videl som fakturu, a odvtedy chodim na garancky do ineho servisu,

kde maju polovicnu cenu a urobia to lepsie ako oni.

este ked som mal zaruku, tak som chodil do autorizovaneho, iba ked sa nieco pokazilo.

bolo toho dost na opravovanie..., a raz sa aj pokusili poznamenat ze "ale vy ste boli na garancke inde".

staci vsak ovladat zakony a dat im jasne najavo, ze musia v zaruke opravit vsetko co im poviem, aj ked chodim do neautorizovaneho servisu.

MUSIA

2014-03-11 23:28:57

Tak som bol dnes na druhej serviske 32000km v Autopolis Ba, olej vlastny Mobil. Cena za vymenu oleja, filtra, peloveho filtra a brzdovej kvapaliny bola 130ecok. Plus mi zdarma umyli a povysavali auto, takze max. spokojnost.

2014-03-15 22:02:30

Tak mám za sebou 3-tí servis a zároveň i poslední záruční prohlídku na Q a tak jsem vybral Nissan v Plzni - Roto, kde bylo auto také kupované. Výměna oleje a celková kontrola + nahlašené některé vady v záruce. Např jako klepání loketní operky, geometrie, ložisko, seřízení světel, praskající a odlepující se nějaká gumová lištička pod stěrači, povrzávání motoru při volnoběhu nebo klepání motoru třeba v zácpě při uvolnění plynového pedalu a klepání zřejmě nějakého lanka ve dveřích spolujezdce(loni v Autopalace Vysocany opraveno dolepením tlumícího materiálu).

Cena 5.900Kč s tím, že nic jiného než výměna oleje a levého předního ložiska nebyla provedena. Nic se údajně neprojevilo...

Povrzávání motoru, klepání opěrky a světla jsem druhý den konzultoval a předváděl technikovi. Jeho reakce - to je normální! Takže auto mi klepe, vrže a světlo u řidiče mi svítí někam úplně jinam než má. Klepání ve dveřích prý nebylo, jen rozebral ovládání okna a dal zpět. Lištu pod stěrači jsem už nenašel, jen byla sundaná.

Když jsem auto kupoval, rozhodla výrazně odlišná cena. Všechno ostatní už byl jen ústupek a skřípění zubů samozřejmě z naší strany. Vyzkoušel jsem tak ještě jejich servis kvůli dostupnosti a mé dovolené a pocit, který jsem měl při nákupu auta a utrácení spousty peněz za nové auto, se ozval znovu.

Roto v Plzni jako prodejce a jejich servis včetně pobočky v Mar. Lázní nemohu opravdu nikomu doporučit. Je to katastrofa!


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19