Fórum - Téma


resonanční plnění


Fórum Tuning a úpravy resonanční plnění



1 ......... 2  3  4  5  6

2010-09-01 00:05:38

JWT Popcharger sani ~3000kc

Nistune ECU ~3500kc

Tohle jsou nejlepsi upravy v pomeru cena/vykon. JWT sani pomuze vykonu a kroutaku v celem spektru otacek a ECU to same. Prakticky kazde auto ma nejvetsi rezervy v sani a v ECU. Motor se pak chova mnohem lip, nez v serii. K temto dvoum vecem udelej prevodovku a budes spokojeny.

2010-09-01 00:08:19

a to se da koupit kde nebo sehnat

2010-09-01 00:08:55

to sani a ecu jako jen chip nebo vstriky vymenit

2010-09-01 00:18:59

jeste nekdy pokecame ja jdu spat at rano vstanu

2010-09-01 00:49:57

Je to komplet jednotka. Vstriky se nemeni. Objednat to jde ode me.

2010-09-01 10:06:57

Calum už není co? A opravdu existujou i nějaké běžně dostupné mapy pro sériový motor u kterých poznáš nějakou změnu a funguje to...? A za 3500 to asi nebude nová a ještě ta instalace.... nebo je to ještě něco jiného než maj na webu?

2010-09-01 13:48:15

Calum byla kopie Nistune (resp. spolu spolupracovali). Jednotky jsou to z 99% naprosto shodne. Pro koncoveho uzivatele nulovy rozdil.

Map je hodne moc. Mam dostatek na vyber na dane setupy. ECU je klasicky pouzita + Nistune board. Vse je plug and play, nikdo nemusi nic resit.

2010-09-01 23:42:05

takze to je klasickej uprava ridici jednotky a kam stim musim jet?a to sani to co zac,nejaky podrobnosti?

2010-09-01 23:46:13

Staci rict, co chces a ja ti jednotku poslu. Je to vymena kus za kus. Sani se uz resilo mockrat na foru. Asi to nejlepsi, co je na trhu. http://www.jimwolftechnol...art_detail.asp?PartID=494

Nekde jsem tu daval odkaz na graf z brzdy nezavisleho casopisu v USA. Byl tam narust okolo 8koni. Tady jeste v mem odkazu jaky to ma zvuk. Krome sani zadne upravy.

Sunny 2.0 GTi at Dusna

Nissan Sunny 2.0 GTi

  • all stock with WAI
  • new Pirelli tires

Nissan, Sunny, N14, GTi, Nismo, hillclimb ...

2010-09-01 23:49:59

to je jen filtr jo,a to jen ten filtr prida tolik?vis ja mam sport filtr ale za 300kc jakej na to mas nazor tady na ty univerzaly za par kacek pridaji neco nebo je to jen estetika

2010-09-01 23:51:08

to proste jen vymenim ridici jednotku?

2010-09-01 23:57:35

Nazor mam takovy, ze bych si to tam nedal ani zadarmo. JWT neni jenom o filtru, ale hlavne o te redukci a jak je navrhnuta. Je to na delsi povidani... vse tu bylo jiz napsano. Je mnohokrat overeno, ze to funguje. Od filtru za 300kc necekej vykon, maximalne vic bordelu do motoru...

Ano, ECU ma jine mapy. Kazda seriova ECU ma obrovske rezervy a da se tim docilit naprosto jineho (mnohem lepsiho) chovani motoru.

2010-09-02 00:02:59

aha tak to jo,ja s nim jezdium uz rok takze kolik hodi ecu plus to sani ktere hadam ze pridelavas primo na vahu vzduchu

2010-09-02 00:05:20

Ano, primo na vahu. Redukce je soucasti. Odhad okolo 15koni.. tezko odhadovat presne. Zajdi si pred a po uprave na brzdu a uvidis to cerne na bilem. Jinak neni dulezity jen maximalni vykon, ale predevsim prubeh.

2010-09-02 00:07:31

jedu na brzdu pristi tyden v patek a pak chci po tom zasahu,

2010-09-02 00:09:26

a jeste jedna vec motor ztraci vykon tim ze ma najeto nejake kilometry a ja sem si meril tlaky a mam najetejch asi 210000km a tlaky jsou 9-7-9,8 to je jeste dobry si myslim ne?

2010-09-02 00:21:39

jinac mluvim o vsech 4 valcich 9,7az 9,8baru

2010-09-02 00:28:22

Jsou nizsi nez u noveho motoru, ale nejdulezitejsi je, aby nebyl velky rozdil mezi jednotlivyma valcema, coz neni a to je dobre.

Pak posli graf jak si dopadl, budu zvedavy na srovnani.

2010-09-02 12:56:32

Jagy, dá se ten filtr JWT nějak vyprat, popř cca možná životnost..?

Nějak těm kuželům navenek nevěřim co se týče toho, aby se nedostal hnus do motoru...

2010-09-02 13:37:01

To se pere tou sadou jako jakýkoliv jiný bavlněný filtr, a funguje to dobře, když je filtr dobře naolejovaný tak se nečistoty začnou dostávat do motoru až když je úplně černý a plný špíny, to je nevýhoda oproti klasickému, kde to jenom hůř jede, ale v podstatě je ten vzduch do motoru čím dál čistší.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6