Fórum - Téma


resonanční plnění


Fórum Tuning a úpravy resonanční plnění



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-07-06 20:16:25

jasny... chlapce chlapce... pokud by bylo mozne takovou to vec resit eletricky uz by se tak davno resila protoze samozrejme turbo i kompresor jsou i zrouty výkonu diky systemu pohonu zvlast kompresor.

ventilaci tu mam a muzes si pro ni prijet i se vzorkem toho matroše... zkusil bych to hodit do nadrze at si kára taky uzije. jinak takovy tupy vypocet.

1,8l motor 5000ot/min pocitam-li spravne tak na 1 otacku kliky nasaji dva valce takze:

1,8/2 * 5000 = 4500L/min... takze kamarade pokud by větrak toto zvladal jsi pouze a opakuji POUZE na tom co motor dokaze sam a 5000 mno rekneme ze otackomer vyuzivam i o dost dál

2010-07-06 21:07:45

chalani ,,POWER BOOSTER,, skuste nieco trochu otom poskumat

http://www.powerandeconom...Power_Booster_PB_L_v2.jpg

http://www.maxrev.de/file...yejllmtdibkqyzd16iq_1.jpg

2010-07-06 21:10:53

Já ale netvrdím že kvazi turbo je srovnatelné s klasickým turbem.To jsem nikde nepsal.Taky ale nikdo nemůže tvrdit že to nic nepřidá. Pokud lze výkon navýšit například speciálními svody,či vzduchovým filtrem,proč by to nešlo kvazi turbem?

2010-07-06 21:11:52

Admini by to mohli zavrit, protoze nekdo pak bude schopny si to koupit. Prosim vas, vse co tady pisete jsou neskutecne hlouposti, ktere nefunguji. Takovych boosteru, turbonatoru a jinych nesmyslu se prodava na ebayi hromada. Koupil by to jen blazen, ktery nevi zaklady, jak motor funguje...

Talmar: To myslis vazne? Pochopis konecne, ze je to jen prekazka v sani, ktera vykon maximalne snizi? Muzes mi vysvetlit, co jsi na vsem, co tu bylo napsano nepochopil?

Prosim o rozumne argumenty a ne reci typu "proc by to nemohlo fungovat". Srovnavat to s upravnou sani ci svodama je uz opravdu na hranici meho chapani...

2010-07-07 08:45:45

jeremimo: to nemyslis vazne doufam....

to talmar: chlape pletes pojmy dojmy a kraviny do jednoho pytle svody a sani ktera pridavaji vykon v 99% pripadu funguji na eliminaci restričních částí... a pokud by jsi alepson znal zaklady proudení kapalin a plynů vedel by jsi to.

2010-07-07 12:52:24

No to chápu velice dobře.Takže takové turbo v sání by se dalo odborně nazvat jako aktivní eliminace restričních částí v sání.Takže název by byl,ještě založit firmu. Sídlo na Kajmanských ostrovech.Potřebuji sponzora,hlásí se někdo?

2010-07-07 13:02:20

to talmar:

takze

1) blba delej ze sebe

2) je videt ze jsi s prominutim uplny blb (viz č1) ktery vi o motorech velky prd a sve pochybne teorie staví nad nazor lidí kteří tomu rozumí

3) omlouvam se za pouzití odborných termínů (to jsou ta slova u kterych nevis jaky maji vyznam)

4) turbo neeliminuje (= neodstraňuje) restrikce (= překážky)....

2010-07-07 13:13:51

Tak se hned nečerti,mechanik nejsem.To ale nic nemění na tom že zde mohu prezentovat svůj názor,ikdyž je možna dle tebe blbý.

2010-07-07 13:21:35

nazor je zcela zcestný, vznesl jsi dotaz vsichni ti rekli ze je to kravina ale ty meles porad dokola to same to je vec kterame jak rikas rozčertí (jak rikam ja nas*re) zbyvaji ti dve moznosti priznat ze to byla kravina a nebo to postavit zajet na brzdu a podle vysledku nam vsem bud vytrit zrak a nebo zase prvni moznost priznat ze to byla kravina. pokud ti to stojí jen na tom ze nemas tu "ventilaci" dojed si jednu ti dam.

btw: mechanik taky nejsem su stavař.

2010-07-07 18:28:54

talmar.nemohu než reagovat.prosím než začneš teoretizovat o ničem na základě domněnek,tak prvně něco zkus udělat.Třeba postavit svépomocí lepší výfuk,který ti přidá prakticky víc než teoreticky tvůj výmysl.

Až poznáš kolik toho musíš nastudovat a pozhánět,kolik to stojí peněz a úsilí,tak tě přejdou myšlenky podobného typu.

2010-07-08 12:52:13

Kamaradi, myslim, ze sem to prokoukl. Pan talmar se tu ohani teorii, pritom odmita teoriticky si zjistit o co jsem ho zadal (kolik nasava/jaky odtlak vyrabi atmosfericky motor). Tedy tento pan pouze prudi a bavi se tim, jak se tu certime a rozcilujem nad jeho "radoby" stupiditou...

Myslim si, ze vetsina z nas ma na tyto vymyvace penezenek svuj nazor a nas laicky-amateresky pohled na auta je dostatecny, aby jsme vedeli, ze turbonatory jsou k pousmani...

Jako zaver bych dohodl, ze koupime jeden turbonator, na vlastni naklady zaslem panu Talmarovi, at da pokoj, treba nas s necim jeste prekvpai

2010-07-08 15:04:31

artee: turbonator je uplna kravina je to pasivni a zadny elektro motor s vrtulkou nebo turbinou nemuze mit ten plnici ucinek ktery on predpoklada, jak sem psal i nejaky vylozene tupy propocet.... mnonem efektivnejsi by bylo obohacovat smes kyslíkem jak sem psal resp plynem s vyšším obsahem O2....

ovsem mam obdobny nazor jako ty... kecalek obecný

2010-07-08 16:16:03

Kecálci jste možná vy.Já mám zde na foru dva praktické návody,funkční a zdokumentované.Kdyby jste to tady pořádně četli tak by jste to věděli a neposmívali se.Co se týče toho turba nikdy jsem netvrdil že je to snad srovnatelné s klasickým turbem.Tvrdím jen že by zde mohl být teoreticky nějaký nárust výkonu.Klidně bych to vyskoušel ale 400Kč se mi obětovat nechce.Zadruhé mám lpg a to se mi nezdá jako vhodná kombinace.

2010-07-08 16:17:59

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

kecy prdy beďary...popis věcí na americké ebay je někdy opravdu úsměvný

2010-07-08 16:30:31

Talmar: kecas neskutecne hlouposti. Jake mas prakticke zkusenosti s upravou motoru? Zadne.

Pises, ze by to teoreticky mohlo fungovat, pritom ti jednoduchym vzorcem bylo vysvetleno, ze tento tvuj prevratny napad pada uz na teorii samotne.

Korunu si tomu nasadil, ze 400kc je moc. Kdyby to bylo tak skvele, tak si to muzes patentovat, prodavat a vydelat balik.

2010-07-08 16:39:57

Návody co jsem zde prezentoval se netýkaly úpravy motoru.Byl to návod na úpravu rádia a návod na broušení plastů světlometů.S motory praktické skušenosti nemám.

2010-07-08 17:35:52

to talmar: mlčeti zlato.... ale ty se porad jeste obhajujes... navod na upravu radia? na lesteni svetel? parada... jeste udelej navod na vymenu svicek... at mas tri... chlape 4stovky nechces obětovat... 4kila mi pripada smesna cena pokud na tim hodlas setřít bandu na foru co se ti vysmíva ze je to kravina....

a jen tak BTW plyn ma vetsi oct cislo nez benzin takze foukat LPG motor je problem spis distribuce plynu protoze to nezvlada vyparnik.... takze tve terorie jsou jeste zcestnější...

rada nez se zacnes hadat neco si pozjištuj....

2010-07-09 18:44:37

Talmar-návod na broušení plastů jo.Jestli myslíš to broušení předních světlometů s plastovou čočkou,tak máš možná jen jeden zlepšovák,protože je to ko.otina.Jak už jsem psal,ta čočka má na sobě lak vytvrzující pod UV,a brousit to je kontraproduktivní,pokud tam nedáš nový lak.

no k tomu není co dodat

2010-08-27 23:50:53

vejfukem odejde 30% energie ne??? a 30% se dejmetomu přemění na výkon tak u sr20det je to je to energie která když je díky motoru převedená na práci a následně na výkon je to 150kw což to turbo nemá ale dejme tomu a von tam chce dát větrák 80w to je síla to se víc ztratí třením v mezní vrstvě v sacim potrubí

2010-08-28 18:46:04

Prvně jsem si říkal, že bych tady taky něco napsal, ale jak jsem tak pročetl kolegu s ufonským talířem.. není proč.. zamknout..


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6