Fórum - Téma


Regulátor tlaku paliva


Fórum Pathfinder Regulátor tlaku paliva

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2

2013-08-07 21:15:55

Zdravím všechny kolegy s PF či Navarou, mám PF 2.5 dCI rok 2005. V poslední době se nepravidelně na autě vyskytne následující stav: při jízdě má motor sílu, je klidný, reaguje na sešlápnutí plynu ihned, zkrátka vše OK. Ale zastavím na křižovatce (na semaforu), nebo nechám jet auto na neutrál z kopce, otáčky spadnou na volnoběh, zase klidný chod, nic divného. Chci se však rozjet z křižovatky nebo zařadím rychlost a přidám plyn a ejhle auto jen pomalu zrychluje, je líné, otáčky tak max 2500. Tak zastavím vypnu motor a zase zapnu a vše je opět OK, motor se rozletí, krásně táhne atp. Na přístrojovce žádná kontrolka nic nesignalizuje. Byl jsem už na diagnostice (ne však u Nissanu) nejprve tam nic nenašli, ale při druhém pokusu se objevila závada na regulátoru tlaku paliva. Už tam prý měli dva podobné případy, dali mi prostředek do nafty na vyčištění palivového systému, někdy to prý pomůže, jinak budu muset k Nissanu na výměnu, protože druhovýroba tohoto dílu není. Měl jste někdo něco podobného? A byl to opravdu regulátor tlaku paliva? Víte kde v motoru je? Díky za info Marian.

2013-08-07 21:52:45

marianmatus: SCV ventil na čerpadle

2013-08-17 22:28:30

sjaro: díky za rychlé info, na forum jsem se dostal až nyni. Nejsem tak velky znalec motorů, tak přesně nevím jakou funkci má SCV ventil na pumpě? Z čeho soudíš, že je problém právě v něm? Koukal jsem, že se dá sehnat od Denso, asi za 6 tis. Stačí ho jen namontovat nebo se pak musí něco nastavit v řídícím systému? Dík Marian

2013-08-17 23:40:54

marianmatus: Ventil na pumpe reguluje tlak paliva na hrazde.Bola to vadna seria ventilu od Densa ktora bohužial neobišla ani prve modely Pathfindra a Navary.Po namontovani sa musi Consultom resetnut softverova mapa čerpadla v R:J.

Mam ventil novej serie,novy org.Denso za 3500 Kč.

sjaro, 2013-08-17 23:40:54 napsal:

marianmatus: Ventil na pumpe reguluje tlak paliva na hrazde.Bola to vadna seria ventilu od Densa ktora bohužial neobišla ani prve modely Pathfindra a Navary.Po namontovani sa musi Consultom resetnut softverova mapa čerpadla v R:J.

Mam ventil novej serie,novy org.Denso za 3500 Kč.

2013-11-14 15:00:34

sjaro: hmm, tak čtu neradostné zprávy kolegů s PF. Mám taky 2005 a mám podobný problém. Řeším ho teda víc než půl roku. Auto jezdilo a jezdí v pohodě, v zimě hůř startovalo, tak jsem ho dal ke klukům do servisu, kam jezdím už dlouhá léta nejen s PF. Při studeném motoru kolísaly volnoběžné otáčky až tak, že motor někdy zastavil. Když se ohřál, vše OK. Časem, cca tři měsíce po prvním zaregistrování této závady, kolísal volnoběh i na ohřátém motoru. Diagnostikovali mi vadné vstřiky, né na diagnostice ale podle jejich zkušeností. Vymontovali odnesli na stolici do diesel centra a jo, všechny čtyřy vadné. Protože mám nalítáno cca 150tis, koupil jsem sadu použitých od pana Janduse ze severních čech, nechtěl jsem dávat do starého auta nové za x desítek tisíc. Auto po servisu a zaplacení jezdí fajn, vlastně jako před servisem a kolísání volnoběžných otáček neustalo. Světe div se, furt to blbné. Diagnostika motoru prý ukázala vadu P0089 - Regulátor tlaku paliva - chybná funkce. Sjaro, myslíš, že je to to stejný co máš nové za 3500,- od Densa? Jestli jo, umím si to taky objednat? Dík Milan

2013-11-14 15:46:50

Ahoj kolego, asi před 14 dny jsem problém vyřešil. Je to opravdu SCV ventil na vysokotlakem čerpadle. "Sjaro" měl pravdu. Stačilo vyměnit SCV ventil (zvládne to i šikovný automechanik z malé dílny - můj případ). Je však nutné pomocí diagnostiky Bosch (např. KTS540) vynulovat ŘJ. SCV ventil jsem koupil přes internet www.autohulda.cz, především proto, že mají záruku 2 roky. Auto nyní jede zase parádně, šla i spotřeba mírně dolů. Tak držím palce.

Přidám ještě odkaz na moc hezký článek o problému s SCV ventilem na Nissanu XTrail

http://www.autopress.cz/?...iagnostiky-adaptace-nutna

2013-11-14 15:52:30

marianmatus: Dík moc, už komunikuju s Autohulda, zjišťuje mi cenu. Asi ho objednám. pan Jandus má komplet čerpadlo, ale to moje je prá OK, tak vyzkouším ten ventil. Jestli bude stát kolem 3-4tis tak to rysknu. Pak se ozvu a napíšu zprávu.

2013-11-14 17:38:25

milhaus69: Pani cena je u mna 140€ pri dnešnom kurze je to 3800 Kč, ešte som sa nestretol s tym že by 066 bola vadna.Rad by som videl tu zaruku 2 roky na el.sučiastku.

2013-11-14 21:00:23

sjaro: dík za nabídku, nevím jak doprava ze slovenska a tak. Možná pomůžu i jiným, snad neporuším nějaké pravidla, kdyby jo, tak to admine smaž. http://www.dieselpoint.cz...php/regulacni-ventily-a19 volal jsem jim a připadají mi v pohodě.

A můžu mít jeden, možná hloupý, dotaz na to číselné označení? 006 a 066 ? Pasujou oba do stejného čerpadla?

Předem dík

2013-11-14 21:38:53

milhaus69: 006 bola vadna seria od Densa a taku maš v aute .Nova seria ktora je ok a neodchadza je 066.

A ten odkaz čo si tu dal nema s tvojim autom nič spoločne a ešte su tam popisane aj nezmysly. Ventily 096710-0052 a 096710-0062 su denso zeleny a červeny do Nissan Primera P12 93kw a Nissan X-trail 84 kw.Su to dva ventily ktore sa menia obidva naraz a že by boli montovane do Renaultu alebo Opla ???

Čo sa tyka dopravy možne prevzatie na dialnici Bratislava -Praha. Alebo poslanie Z Prahy.

2013-11-14 22:09:37

sjaro: OK, dík moc. Příští týden to budu řešit v servisu a pak bych se ozval. Pošli mi prosím nějaký kontakt na tebe můj tel.: 605251417 Jenom k tomu odkazu, oni nabízí kompletní sortiment denso, na těch stránkách je jenom část sortimentu. Chtěli po mě číslo rezp. označení čerpadla. To mi znělo rozumně

2014-01-14 09:38:09

Tak jak jsem slíbyl, se ozývám. Mám vyměněný ten ventil a auto je OK. Koupili mi ho nakonec ti mechanici v servisu (sjaro sorry) Jenom mi neuměli vyresetovat tu jednotku. Když jsem jel na volnoběch 20s tak to pořád skákalo do nouzového režimu. Kluci co to montovali to neuměli vyrušit a motali něco o čerpadle a software, že na pathfindera ho nemají, tak jsem zajel do jiného servisu, kde rozuměli diagnostice a po přepnutí na motor od Navary r2005 jsme úspěšně sresetovali čerpadlo a od té doby auto šlape jak má. A jak psal kdosi nade mnou, i spotřeba klesla asi o půl litru. Jede jak zamlada a není tak hlučný, to a le asi těma vstřikama. Tož tak, ať nám to všem jezdí bez problému

2015-10-27 10:40:41

sjaro: Tiež mám rovnaký problém ako popisuje marianmatus, diagnostika hlási chyby P0093 a P1272.Múže resp. bude to tym ventilom?

2015-10-27 12:41:19

lionello: Niekde ti uteka nafta,asi na poistnom ventile na konci hrazdy,pozor keby si to otvaral,strunka,valček,gulička........

Maš na čerpadle maly alebo velky ventil?

2015-10-27 12:51:50

sjaro: maly

2015-10-27 14:27:24

lionello: Madarsky šmejd,už som to tu tušim pisal,stoja tie ventily za ,Po naštartovani silny kovovy klepot v motore,ktory po par sekundach zmizne, ludia si myslia,že rozvody alebo ventily,-striela poistny ventil na konci hrazdy

2015-10-27 15:13:37

sjaro: ahoj, ako sa prejavuje tento problém s poistným ventilom pri aute s AT? teda okrem toho silného kovového klepotu.

2015-10-27 16:02:16

pukacik: Tak že začne auto stracat vykon,lebo začne utekat nafta do prepadu

2015-10-27 16:15:13

sjaro: a ako sa to dá vyriešiť? Výmenou toho poistného ventilu?

2015-10-27 16:30:32

lionello:Treba skontrolovat či to ide odtial,odpoj hadičku zablenduj,na vyvod z rampy napoj druhu hadicu daj do flaše,napoj diagnostiku alebo ani nemusiš,naštartuj pridaj plyn-nesmie ist z rampy nafta,až niekde okolo 150MPA,pri pridani namieste na plny plyn tam bude cca 130,

Ventil sa da vymenit,len sa neda kupit bez rampy.A rampa stoji strašne peniaze.


Odpovědět

1  2