Fórum - Téma


Regulator tlaku paliva


Fórum Tuning a úpravy Regulator tlaku paliva



1  2

2009-12-08 17:51:15

Zdravim vas ma tu niekto nieco take nahodene ,na svojom nisme?myslite ze to ma daky vyznam a ak hej, tak len na cistu seriovku?a teraz mozno trapas ,ale uz par krat som polemizoval zvysenie vykonu turbo,nitro atd-ale co tak fuknut pod tlakom napr 0.6bar klasicky kyslik co sa pouziva ku plynu na zvaranie-taka moja trapna teoria mala flasa v aute s kyslikom ,regulator paliva a nieco na kompletne uzatvorenie sania a pointa-proste v zapeti ked by regulator daj svoje max paliva ,tak fuknut ten kyslik do sania(do zavreteho sania aby to nevyfuklo von ,ale do valcou)mysliet ze by to fungovalo?daky turbo, nitro efekt len tak sa po veceroch nudim, tak reku sa podelim o napady diky za nazori a dake linki na ten regulator http://www.tuning.sk/doku...liva_pop-off_dump_ventily http://www.tuning-in.sk/r...ada-vratane-fitingov.html http://tuning.autodoplnky...iva-pozor-narust-s1495275

2009-12-08 18:11:50

Fooouk....auto poskočí ...

Fooouk...Motor se roztrhne

Fooouk...nic se nestane

Fooouk ...a kyslík kdesi pryč

Nechci Ti to hanit . Zní to hezky..ale tohle jsou moje teorie té tvé teorie ....

To spíše bych viděl na kompresor na sání ...to už bych viděl jako větší eventualitu

2009-12-08 18:16:53

sak ja ti to neberem, ani sa do toho nezeniel ,len teorizujem ze ako za nic daco dokazat :D:D:D

2009-12-08 18:27:02

No rozhodně odděláš motor.

2mato  
Mato
2009-12-08 18:30:39

To si nevsimaj kazdy ma nejake teorie, ja ked som sa este hrabal v motorkach tak som najprv skusal spravit nieco s naporovym sanim a potom som sa skoro pustil do preplnania elektromotorom a klasickym kompresorom ktory by bud tlacil priamo alebo by tlacil do nadobky z ktorej by si odpustal potrebne mnozstvo Ale to bolo na zaciatku strednej ked mi z tych karburatorov ich nastavovania a predzapalu hrabalo hehe...nic ine som cele dni nerobil len skumal nastavenia motorov a vplyvu predzapalu a zmesi : ) ale stale ma to bavi, raz sa k tomu snad vratim

2009-12-08 18:37:44

skoda ze si umne nebol s Patom ,by si videl projekt Lada turbo ked to zavrci tak budem tvrdym konkurentom 200sx na driftoch

2mato  
Mato
2009-12-08 18:46:37

heh u nas tiez manici tyraju tie lady na taketo ucely , crosscountry

2009-12-08 21:11:58

Porozmýšľaj nad rajským plynom v pomere 1:2. 1 dávka do sania a 2 do pľúc. Zabiješ 2 muchy.Aj výkon bude aj skvelý pocit a hlavne úsmev na tvári.

2009-12-08 22:03:06

no diky mixall tak cakam ze mi v sobotu donesies to bude este ku mikulasu

2009-12-08 22:07:45

Ty voe, to jsou zase spekulace, jak ze skolky...

2009-12-08 22:11:25

a co ten regulator aby sme od temy neodbocili?co nato hovorite

2009-12-08 22:24:58

Mixall. Rajský plyn, neboli kysličník dusný N2O (za války zvyšoval stihačkám výkon v krizových bojových situacích) s motorem malinko pohne ale s tebou těžce zamává . Nicméně odezní to po pár minutách bez následků . Tuším, že se používá (mimo jiné) jako hnací plyn do šlehačkových bombiček. Příjemný večer v ráji . Jo a hlavně netestuj zároveň sebe a káru, zkušební jízda by nemusela dopadnout dobře .

2009-12-08 22:36:07

Regulator viz. muj prispevek vyse.

Na seriovku k nicemu.. stejne bys potreboval sirokopasmovou lambdu abys vedel jaky mas pomer smesi.

2009-12-09 00:05:27

menit regulator tlaku paliva je blbost. bez upravy/vymeny ECU to bude mat len ten efekt ze v lepsom pripade budes mat vysssiu spotrebu paliva, v horsom ti roztrhne vstrekovace (to sa fakt realne stane). Vykon sa nezvysi ano len o kona. A koho stale hlodaju pochybnosti lebo ved preco to potom predavaju? lebo sa to da blbcom predat, lebo ta chromovana vecicka s budickom vyzera sexi racingovo pre tunerov ktori tomu prd rozumeju a radi si hraju a jediny to ma efekt-zvysuje to zarobky predajcov tuzink bituterie, preto to predavaju

2009-12-09 00:17:26

Tak to zase pozor... regulator tlaku paliva ma urcite smysl, ale jen tak na seriovku a cekat ze to bude super, kone navic, atd.. ale u nas se prodavaji stejne vetsinou - jak rika blesk - levne regulatory jen aby vypadaly nejak "barevne".

2009-12-09 10:07:50

regulator tlaku paliva je dobra vec, resp. nutnost pri velkych mechanickych zmenach, ked nechcete menit vstrekovace za vacsie a samozrejme treba mat laditelnu RJ, pretoze inak to nema zmysel... Netreba kupovat lacne veci za par chechtakov, je to dolezita vec a treba kupit nieco kvalitne - ako napr Nismo, Tomei a pod.

2009-12-09 17:48:21

no keby to das no WV tak to pojde ale do nissam sak to sa furt sere

2009-12-09 18:13:54

Feši vieš vôbec prečo mudre hlavy vymysleli NO2? Pretože tvoj prvý nápad obohatiť zmes čistým kyslíkom a zvýšiť tým horenie je fajn ale to by si zvaril blok s piestami v jednej sekunde alebo by ti to rovńo roztavilo motor. V horšom prípade by z toho bol jeden veľký delobuch Princíp NO2 je v podstate rovnaký akurát že kyslík horí s dusík to celé chladí . Nápad s maximom paliva a zavretým saním si neviem vôbec predstaviť už len preto lebo ak chceš aby RJ dávala max paliva musíš klapku otvoriť na max a nie ju zatvoriť... No ale aj tak vymyšľať treba ale zas nie to zbytočne komplikovať. To je väčšinou stratený čas a peniaze a hlavne je to už vymyslené vyskúšané a nezabije ťa to...

2009-12-09 18:16:13

ale zabeu uz si uvedom ze nesedis v Espace tie casi sa skoncili kazdy vykend GO a otacat si sedacku dozadu sa bojis ,ze ked to tam nahodim tak ta dam dole ,co pome na

2009-12-09 18:20:38

chrener to zavrete sanie je myslene este pred skrtiacou,aby ten kyslik neviletel von ked by sa pustil pod tlakom sak neber to tak vazne len tu rozvija teoria a nadpis je regulator tlaku paliva ,tak sa aj ku nemu vyjadri ak mas daco,co tu este nepadlo


Odpovědět

1  2