Fórum - Téma


recenze - škoda oktavia


Fórum Pokec všeobecný recenze - škoda oktavia



1  2  3  4

2010-02-10 12:44:29

Vím že to sem nepatří ale zasmějte se taky té pravdě

http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30

a jako bonus článek hned prvního reagujícího

http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?t=13

obzvláště doporučiji příspěvek na straně 81 na konci .... ale jinak zasmějete se úplně všude.

2010-02-10 12:51:18

Patří to sem !! Proč ne ? Je to pokec !!

Vojto, udělal jsi mě a myslím i ostatním velkou radost !! Děkuji

Ale fakt, dobrý čteníčko nojo holt to už musí bejt někdo, osobnost numer one, když si koupí Ochcávku f tdííí na hlínách, f plný palbě co táhne hned vodspodu a k tomu ještě kšiltku na palici

P.S a ty obrázky jak si umí "vylepšovat" svoje auta, taky něco o těch lidech vypovídá. Opravdu vkusné !

Už jsem se tak dlouho nezasmál

2010-02-10 12:55:00

Pfuu, no co je vela, to je vela, beriem to tak, ze to ludia nebrali vazne, co tam pisali.

Lebo inak je to na hospitalizaciu

Fakt sila.

2010-02-10 13:01:27

Tohle jsou moc pěkné stránky, ale nejvíce mě tam baví ty lidi co to berou vážně

2010-02-10 13:21:25

parada ze se rozvirila debata ... cekal jsme ze to v padne v zapomeni :D "kybel gelu na hlave"

2010-02-10 13:30:47

[QUOTE]"když je pro tebe 320.000kč nějaká suma za

nadčasovou limuzínu, tak se opravdu není o čem bavit a odkopal jsi se sám"[/QUOTE]

To by me zajimalo, jak je to s tou nadcasovou limuzinou. Co potom jsou auta VW, AUDI apod, po kterych Skoda "dedi" sve jiz zastarale technologie Ono uz nazvat oktavku limuzinou je usmevne.

No klasika ve stylu D-F, ale reakce unikatni ... Hlavne typu, ze autora zavidi, ze v tom asi nesedel a ze na to nema (pritom v popisu je 4litrovy ford )

Jinak autor ma v jednom pravdu, a to o tech investicich za cilem udelat auto silnejsi, lepsi v jizdnich vlastnostech. To tady mnozi z vas delame taky, cpeme do auta tisice s nejistym vysledkem (svody, sani, podvozky, atd). Vcetne me. Kdyz existuji v serii auta, ktera toto nabidnou ve vysledku za stejnou cenu (klasika je P11 vs P11GT dnes jsou rozdily markatnejsi)

2010-02-10 13:42:26

z tohodle nemuzu :

"Předevčerem jsem na cestě z pelhřimova do humpolce dojel bílé BMW s nápisem M5. Držel jsem se ho celou cestu, chtěl mi ujet ale víc jak 130 mu to nejelo. Dojel jsem kopec a tam to vzdal, uhnul mi a sem ho vzal. Nejmíň 160 sem jel. Vůbec nechápal a už mě nedohnal. Z výfuku mu šel černý kouř jak se snažil ale nemněl šanci "

2010-02-10 13:47:16

Prinad: Pošlu ti na vyprání kalhoty...

2010-02-10 13:51:15

Každý by si měl koupit auto podle toho, co mu vyhovuje a na co má a ne kupovat tdi jen proto, že ho má skoro každej, to je blbost. Jinak proti lidem, co si koupí oktávku nic nemám, kámoš má dokonce i 1.4 na 14 kolech a je spokojenej, nepotřebuje si nic dokazovat. Ale zase by ti okávkáři měli být trochu soudní a neblít takové pichoviny,aspoň někteří. Osobně proti dvojce oktávce nic nemám, ale po hodině jízdy mě z ní bolí záda a to jsem s nima neměl nikdy žádný problém, v Almeře jsem bolest zad ještě nezaznamenal. Když jsme s kámošem testovali jeho jedničkovou 1.8 T 132 kW, tak motor parádní, ale z toho podvozku v sérii jsem měl husinu až na prdeli a šíleně jsem se bál jet rychle, prostě to nešlo nebylo to rs. Ale neprohlásil bych o nikom, že je debil, když si koupí oktávku. Co potom říct na adresu člověka, co si koupí thalii?

2010-02-10 13:59:27

niektorý ludia sa musia dať liečiť.Už im z toho asi kvapká na mozog

2010-02-10 14:02:05

Ale zase nebýt těchto breptalů se škodovkama, tak by se člověk takhle nepobavil.

2010-02-10 14:03:59

no dal, nazory nekterych lidi v tom topicu jsou fakt drsne ...

"BMW zaostává (minmálně technologicky) za VW o 15 let ( majitel ma TDY z 66kw ciple na 280kw ,asi ma 4 motory v aute na kazde kolo jeden )

Fabiátore, neřeš. Oni neseděli, neví, nechtějí vědět a jen hlasitě závidí. My co vlastníme TDi se takovým ubožákům jen smějeme, naštěstí je nás dost.

asi nejdu do prace , prectu si cely 82 strankovy topic

taky nemam nic proti normalnim lidem co si koupi jakekoliv auto ale tech "inteligentnich" skodovkaru je asi vetsina...

V Octavii II jsem pojezdil a bral bych ji uz i kvuli prostornosti ale zadne tuzirny aby ostatni videli co to mam za karu , k cemu to ? A verim,ze je nejaka normalni komunita skodovkaru jako je treba Nissan club i kdyz tady to taky nekdy vre ...

2010-02-10 14:13:05

Historie se opakuje, před 20...30 rokama tady měl každej 120,105 a dnes každej octavku i když je tet větší výběr

2010-02-10 14:15:42

Jak někdo začne nekriticky svoje auto vychvalovat nadevše ostatní a že nic lepšího není, tak to začíná být podezřelé i kdyby se jednalo o Nissana. Těch 280 kW teda moc nechápu, kolik ho to proboha stálo, pokud je to vůbec možné? Tak minimálně čtvrt mega určitě....to se vyplatí do oktávky za stopade.

2010-02-10 14:19:01

Tohle je boooomba:Já jsem včera prozměnu prohnal nový Nissan GTR, ten maník jel jak prase, předjížděl na dvojtý plný a tak... Ale to nevěděl, že mě se jen tak nezbaví a jakmile jsme najeli na serpentýny, tak neměl nejmenší šanci... Furt mu to ustřelovalo do boku, tak jsem ho v jedný zatáčce, kde málem trefil strom předjel... Čuměl jak blázen a po tom, co jsem poblíž zastavil na jídlo, tak přišel, taky se najedl, zaplatil i za mě a řikal, jestli s ním nevyměním svojí Fabii RS za to GTR, že mi to jede jak prase, že mi ještě něco doplatí, ale poslal jsem ho do p*dele, protože takovou jebku plnou elektroniky, která váží jak dvě a půl Fábie a jede to na nic fakt nechci...

2010-02-10 14:21:41

Taky bych to neměnil....bych musel být magor.

2010-02-10 14:40:20

Hlavne to nebrat vazne... vetsina z toho je recese.

2010-02-10 14:49:39

Tak to je jasný. Nevyměnit fábku za dvěstě tisíc za auto co má hodnotu o více než meloun větší, tak to už by bylo fakt na hospitalizaci. Ale jinak dobrý příspěvek, muselo to tam rozpoutat hotové peklo.

2010-02-10 15:11:20

Stane, cemu se divis. Proste auto, ktere je o 400-600kg tezsi, ktere je prospikovano elektronikou, ktera ridi pohon vsech kol a stabilizaci prenosu vykonu, nemuze stacit ani dechem na demonickou Fobii s pohonem na predni naprave a zaplym ARS, ktery vyzname pomuze prenosu prisneho krouticho momentu na kola, s uzasne lehkym lehkobeznym motorem pumpe-duse. Natoz pak v zatackach. Tot holy fakt. GTR do srotu, zbytecne auto, kdyz tu je "levna varianta" Volke (W)ehiklu, zejo

Jagy ma pravdu, tohle forum se stalo mistem, kde se stretava ironie s debilitou. I kdyz v dnesni dobe to neni az tak tezko NEuveritelne

2010-02-10 15:18:11

On je CELÝ TEN SERVER recese... (navazuje na tradici tuzing.com (RIP) a pravidla jsou přesně opsaná z D-F webu) Vážně myšlené jsou tam snad jen příspěvky těch kteří kritizují fabiátora a toho druhého s quadraturbem v podpisu, a to ještě jistě ne všechny, případně nějakých TDI zoufalců


Odpovědět

1  2  3  4