Fórum - Téma


Recenze navary s powerboxem


Fórum Navara Recenze navary s powerboxem

Informace o modelu: Nissan Navara



2009-11-28 14:50:09

Recenze zákazníka....

Protože skutečnost předčila mé očekávání, rozhodl jsem se podělit o dobrou zkušenost s POWERBOXEM. I když jsem měl obecně velkou nedůvěru k zařízením či prostředkům zvyšujícím údajně výkon motoru, chtěl jsem si sám něco vyzkoušet. Rozhodl jsem se nejprve zapátrat po internetu, místo získání přehledu jsem ale získal spíše chaos.

Nakonec jsem zvolil POWERBOX a mohu řici, že jsem udělal výbornou volbu. Nikdo mi nepřehrál originální software v řídící jednotce (mohu si kdykoliv vrátit sám do původního stavu) a špičová přídavná jednotka dokáže minimálně to samé co přehraný software. Zjednodušeně řečeno - nový software (po přečipování) mění výstupní data řídící jednotky a to samé umí POWERBOX a kultivovaněji - přepočítá originální data na výstupu a dál je pošle již optimalizovaná, přesně dle typu motoru.

Ale teď k věci, mám Nissan Navara s plnou výbavou Platinum v bílé kůži – zkrátka vyšší výkon by ji slušel. Objednal jsem si POWERBOX RACE PRO (udávané zvýšení výkonu až na 226 HP a krouťák 497Nm), zaplatil předem a čekal na zásilku, ta dorazila během pěti dnů. Po zapojení jsem vyrazil a už při zařazení dvojky cítil podstatný rozdíl, po prohřátí motoru jsem pořádně vyzkoušel, motor akceleroval opravdu obdivuhodně a na suché vozovce prohraboval i na trojku (mam teď bohužel zimáky), pružnost motoru byla také o poznání jinde, z 50 na 100 km/hod. na čtyřku byl znát asi největší rozdíl. Nechtěl jsem dát ale jen na subjektivní pocit, vybrané parametry jsem chtěl změřit, provedli jsme tedy několik testů vždy na čtyři měření a zde jsou výsledky:

(za lomítkem je údaj se zapojeným POWERBOXEM)

zrychlení 0-100 km/hod.

12,60 / 10,55s

zrychlení 0-120 km/hod.

17,45 / 16,40s

pružnost 50-100 km/hod. 4. stupeň

9,82 / 7,75s

pružnost 40-80 km/hod. 3. stupeň

6,15 / 5,10s

pružnost 60-120 km/hod. 4. stupeň

12,00 / 10,90s

Dalším parametrem je spotřeba, dlouhodobou jsem měl dosud 10,1 l/100 km. Nyní s POWERBOXEM po najetí zatím 1000 km je průměr 9,6 ale myslím, že až mě přestane bavit "likvidovat" ctižádostivé osobáky, spotřeba ještě klesne.

Na závěr mohu říci, že u Navary rozhodně POWERBOX funguje tak jak je uváděno a pokud budete pořizovat, sáhněte rovnou pro model RACE PRO, ať si uděláte opravdu radost. Pokud to nebudete přehánět, o motor a jiná ústrojí si myslím strach mít nemusíte a máte přitom stále v záloze dostatek výkonu v kritických situacích a nižší spotřeba taky není k zahození - odhadem po ujetí cca 30 000 km se investice do RACEBOXU vrátí.

Aleš

2009-11-28 15:59:44

Tohle už je moc nemyslíš? V několika sekcích stejný blud? Až ukážeš někomu na živo origo podložené grafy z brzdy tak tomu uvěřím . Ale takhle to můžu napsat článek jak se mi zlepšil motor po namontování "kusu plastu" s mostama na konektorech ....hele ...nevěřím dokud neuvidím grafy a nevyzkouším na živo .

Jedna otázka tedy na Tebe - Proč výrobce "snížil výkon" který vy dostáváte tím POWERBOXEM z motoru ven ? Moc se mi nechce věřit že tohle udělá jen ŘJ. Kluci tady mění svody, výfuky atd atd aby dostali pár koní a Vy tady jednou blbinou uděláte takový nárust výkonu ? Ukaž fotky grafu z brzdy a dej tam i telefon na danou měřící stanici pro ověření ne?

2010-03-10 17:36:01

hehe, jak krasne se da rikat trimru za 15kc vmontovanymu do vedeni snimace tlaku v railu

powerbox pyco!

PS nechci nikomu kazit ksefty, ale radil bych popremyslet o zivotnosti komponent vstrikovani pote, co se pomoci oblbovaku zvedne pracovni tlak nafty o cca 20-30%

 Svobi
2010-03-10 19:21:10

Hej presne zrovna nedavno jsem to vytrhal z jednoho auta ven a jak rikas oblbovacka tlaku .

Nebo dokonce jedno na vahu vzduchu a pak jedno na teplotni cidlo to sem nepobiral jako na obohacenou furt asi jezdis . Dokonce mel v aute i vypinac na to udelanej


Odpovědět