Fórum - Téma


RB28DETT a RB30DETT


Fórum Pokec všeobecný RB28DETT a RB30DETT




2008-12-09 22:59:53

Tak jelikoz si me Kentoya dobira chtel bych neco o tech motorech vedet jestli to spravne chapu tak jako zaklad byl pouzit motor RB26DETT http://demo.rpmware.com/t...kit-rb28dett/g-53679.aspx

2008-12-09 23:22:07

RB 28 se dělá použitím větších pístů z RB 26, RB 30 je přímo z výroby, jen se mu dá jiná hlava a dvě turba

2008-12-10 16:19:57

RB30DET je to co se davalo do 300ZX ?

2008-12-11 22:22:19

ne jediny RB ktery bylo v Zku bylo RB20DET v Z31 jinak tam byli VG a VQ motory( samo ze od Z31)

Jak psal Kentoya RB30DET nikdy Nissan nevyrabel, turbo si tam lidi pridavali

2008-12-12 07:54:37

Aha tak to jo . Ted mi to dockvaklo ze tam je VQ

2008-12-16 00:10:40

http://en.wikipedia.org/w.../Nissan_RB_engine#RB30DET

2009-01-19 01:02:34

svobi: Z31 byly dělány s následujícími motory:

VG20ET (200Z / 200ZS / 200ZG)

RB20DET (200ZR)

VG30DE (300ZR)

VG30E (300ZX)

VG30ET (300ZX Turbo)

VG motory mají stejný základ - jsou to V6 a čím se liší poznáš z označení - 20 a 30 je objem motoru, písmena za tímto číslem označují následující - E elektronické vícebodové vstřikování, D dvouvačková hlava (bez D je to jednovačka), T turbo (TT je bi-turbo např. u Z32)

Z32 měly motory VG30DE (atmosféra) a VG30DETT (bi-turbo). jestli měli v japonsku nějakou podobnou specialitku jako u Z31 v případě těch dvoustovek a ZR, to bohužel nevím.

2009-01-21 09:18:53

mozno to nepatri do tejto diskusia ale rozoberate tu motory a trochu som pogooglil aj skusil wikipediu ale nic som nenasiel a tak by som sa chcel opitat: ake su rozdieli medzi Turbom, bi-turbom a twin turbom???

2009-01-21 10:01:24

TT - znamena Twin Turbo, len pre upresneni. Ked jedno turbodmychadlo preplna jeden rad valcov, v pripade V motora, alebo v pripade RB26DETT zo siestich valcov preplna 3, a to dalsie turbo sa stara o dalsie valce.

Bi-Turbo by mohlo znamenat to iste, ale poslednu dobu to oznacenie pouziva napr. aj BMW (pokial dobre pamatam tak najprv tento system sa pouzivalo v Lancia Delta S4) , ked do radu su zapojene jedno mensie a vacsie turbodmychalo, to mensie turbo preplna valce v nizkych otackach, a po dosiahnuti dostatocneho tlaku sa prepina na vacsie turbo. Tento hybridny system by malo odstranit turboefekt.


Odpovědět