Fórum - Téma


rada nadovsetko


Fórum Tuning a úpravy rada nadovsetko




2009-02-23 09:09:02

caute pani a dami, chcem vas poprosit o radu nakolko chcem namontovat konecne filter a neviem ako ho pripojit do airboxu (lebo neviem zohnat ruru o takom priemere ako mi treba

chcem sa opytat ci by som nemohol pouzit novodurove trupky (co sa pouzivaju na kanalizaciu -su rozdne priemery redukcie i uhli

len sa obavam ci sa mi nerozropia

poradte

kid
Ondra
2009-02-23 18:10:47

poskládej z tohoto:

http://auto-doplnky.com/e...ltry/prislusenstvi-2.html

já mám plastová kolena + hliníkové trubky

http://www.nissanclub.cz/.../12300_2041_dsc00787m.jpg

2009-02-24 16:55:34

cau .Ved ich obal ako som to mal ja asi pol roka na opli 2.0 turbo a nic sa nestane.Obal to alobalom vo viacerych vrstvach(poprekladaj) a prelep kazdych 20 cm paskou (bazr aj stahovacou ciernou) .Nic sa ti neroztopi neboj!.

OZAJ ESTE JEDNA DOLEZITA RADA !! HLAVNE TAM NEDAVAJ TAKE TIE SKLADACIE TRUBKY (co sa daju natahovat) TO TI TEN NASAVACI TLAK NEMUSI UDRZAT ! A vcucne ti to do motora!! TOTO VRAVIM Z VLASNEJ SKUSENOSTI JEDINE STASTIE SOM MAL ZE SOM TO MAL ESTE PRED ORIGO AIR BOXOM (ale ten BUUM ked to vcuclo nebol prijemny.. ALE TO BOLO TURBO A TO MA INE TAHY ZASA:)))

2009-02-25 09:36:31

Nazdar, vôbec to nemusíš ničím obalovať len ak chceš kvôli designu inak sa tomu určite nič nestane a ked už ti môžem poradiť tak si kúp nie novodurové ale polypropylenové označenie HT majú rovnaké rozmery ale je to odolnejší matroš a myslím že je aj nehorlavý. Určite to kúpiš v každom obchode s inštalatérskymi potrebami viem lebo som v tom makal. Rozmery sú 32,40,50,75 ale nedajú sa lepiť idú iba na hrdlo s gumou.

2009-02-27 01:05:50

Polyproplén (PP/POP): vysoká chemická odolnosť (preto sa používa na žumpy), slušná mechanická odolnosť: 1 450 N/mm², avšak pri nízkych teplotách krehne. Použitelný je pri teplote do 100 °C až 110 °C, pri teplote 160–165 °C začína topenie kryštálov. Teplota topenia 173 °C, teplota rozkladu 286 °C (pre predstavu, horiaca zápalka má tuším 300 °C).

Test horenia: jasný plameň s modrým stredom, kvapky horia ďalej

Dym: štiplavý pach po parafíne

2009-02-27 02:56:29

Fazol má pod kapotou taky sportovní vzduchac reseny odpadovyma trubkama Ma to vedene krasne z motoru 90stupnovym kolenem a pak za baterku (na N15 ) nema s tim problemy. Moje auto je rozdelane stejnym stlylem

Jinac , cely airbox sundej a dej pryc. Kup si jeste maly vzduchovy filtrik ktery das na motor (vede tam do filtru takova trubka z motoru tak tim ji nahradis ) A pak jen vyvest aby se to nedusilo.. a mas pokoj . Davej pozor at to das do miska kde se neodstane voda. . Nevim ale jak je to resene s vahou vzduhu , dam vedet , jak to tam je jakmile to zjistim .

2009-02-27 16:42:53

u N 15 1,4 je váha vzduchu pod airboxom takže kludne môžeš vyhodiť celý box dopreč. A ten malý filtrík musíš dať na bok bloku na pravej strane kde vychádza trubka s bloku do airboxu tkz. odfukový filter abo tak nejako.

2009-02-27 17:43:49

Maly postreh odomna kedze som chcel robit nieco podobne odradila ma jedna vec,,

Ja som jazdil s odpojenou tou plastovou trubkou od airboxu vytiahol som ju a dal na bok.

Zvuk super , chcel som tiez vymysliet nieco ,, ale na dialnici do BA mi ten hluk zacal liezt na nervy

prve - . druhe minus,, ze co spravi ked dam tu trubku na bok a bez nej na aute ,, tak som ju dal bokom a isiel na dialnici 100km/h, na 5stupni trvalo to 17sec. na 130, potom som ju dal spat a zacal som stopovat trvalo to 15. Takze evidentne sa znizuje krutiaci moment na aute odskusane 2x ,, inak je to dost citit aj na nizkych otackach ked jazdim po meste pod 2000 rpm uz som citil ze kucka ,, dal som trubku dostal viac sily do kolies,, takze myslim si ze to je asi vypocitane ,, a nastavene tak aby to malo dobry tah. .. Po uprave to ma akurat dobry zvuk,, ale vykon by som tym nenahanal... mam 1,4 16V. 64KW

Dlhe sanie dobry krutak to 3/4 otacok, kratke lepsie ide do otacok ,, na ukor sily ,, hold je to benzin ..

2009-02-27 23:10:30

houmi neni dlhe sanie ako dlhe, sanie ako AEM, Injen, Hot shot naopak pridavaju vykon vo vyssich otackach a aj krutak (vykon je funkcne zavisly od krutaku, resp priamo z neho sa vypocitava). riesenie ako spominas - odstranenie komplet sania je hlupost, to je jasne

2009-03-01 20:48:19

no skusim nieco poskladat s tych trupiek a uvidim co to urobi co sa tyka maleho filtra na bloku motora (z boku) tak ten uz mam ENZO R a velky GREEN WIND myslimm ze to dost pomoze


Odpovědět