Fórum - Téma


Rachot motoru po výměně oleje


Fórum Almera N15 Rachot motoru po výměně oleje

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2012-10-31 19:55:46

Jsem ti psal, že se daj sehnat za 3000 - 3500kč (jashika atd), ale když jsem to srovnal s O.S.K. prostě kvalita jinde(řetězy měly vůly a to byly nový), tak jsem přihodil 1500,- a vzal O.S.K. (řetězy MIZUMO jsou to orig.) měl jsem problém akorát se spodním kolečkem. Původní bylo komplet s přírubou a v sadě je bez. Takže soustruh. A počíte,j že v těhle sadách není prostřední dvojkolo. To jsem nechal /točí se dvakrát pomaleji než ty malý kolečka) asi tak..

2012-11-05 06:57:51

Cau, jak ti to dopadlo ? Mohl by si udelat i fotky, jak to bude rozdelane, pripadne i fotky tech vadnych dilu. Na kolik vyjde vubec prace vymeny rozvodu ?

2012-11-05 12:28:38

Doktor: Tywe, už se v tom přestaň vrtat a zkus taky chvíli jezdit!

2012-11-05 19:19:01

Známý mi je vyměnil za 2500,-

2012-11-05 21:21:40

A jaky jsi koupil ?? JInak je to nadherna CENA za praci...

2012-11-07 18:24:02

koupil jsem O.S.K.

2012-11-15 11:11:36

Zdravím tak auto rozebrané :P rozvody vytažené ... jenže mám opět problémy na levo můžete vidět nové rozvody (od jagyho) na pravo origo , jsou odlišné ve dvou věcech a to těch které jsou vyznačené na obrázcích , prostřední dvou kolo má jiné ozubení (nevím jestli opotřebováním) a jinou středovou velikost a taky ty origo staré rozvody jsou podsazené což moc nejde vidět na těch fotkách ,že prostě ty nové rozovdy leží přímo na té desce a ty origo staré jsou vyvýšené , dále spodní kolečko je nižsí než origo , co radíte ? dají se sehnat přímo rozvody na moje auto a ty nynější vrátit nebo oba dva rozvody spojit (což nevím jestli je dobré ) ..... nevím už fakt co dál .....

jinak napínáky byly v pohodě jen horní řetez měl vůli 1cm ... takže babo raď ..

edit:tak jsem se díval na jednotlivé části rozvodů a všude je prostě jiné to dvojité ozubené kolo .... takže ponechat to staré ? a co stím spodním kolečkem ,miniwope je to ono na co jsi mě upozorňoval ?

http://imageshack.us/phot...s/442/20121115102311.jpg/

http://imageshack.us/phot...s/834/20121115102246.jpg/

http://imageshack.us/phot...s/543/20121115102238.jpg/

zkuste proadit

2012-11-15 11:53:44

Těžko takle radit na dálku . Ale pokud sedí počet článku řetězu a pasuje na staré rozvodové kola dal bych to na a nové napínáky pokud ty jsou dobré a neřešil to .

2012-11-15 19:31:51

Nejde ten střed z dvoukola náhodou vylisovat a přehodit do toho nového? Na fotce to není vidět, ale mrkni na to, jestli je to monolit nebo sestava.

2012-11-15 19:50:50

Ano na to jsem tě upozorňoval na to spodní kolečko... tam pomůže soustruh To dvojkolo jsem neměnil páč v tý mý sadě nebylo... našel jsem sado komplet pouze na netu někde z USA a JAgyho jsem se zapoměl zeptat a potřeboval jsem to řešit hoodně rychle. U toho dvojkola to vypadá že ten střed musí ven(asi mazání).

Já tam mám to původní ono se toží dvakrát pomaleji než ty malý kola takže ho tam, když nezbyde nic jinýho, vrať.

Těch sad jsem vyděl asi 5 a každá trochu jiná.

Na fotkách vydím ty vohlý plechy vodítka ty tam třeba v mým motoru vůbec nebyly.

Vněkterejch je ta dlouhá lišta kovová někde plastová atd.

Hlavně rozdíl v těch řetězech.

Tak nevím

2012-11-16 09:18:31

Jen pro představu jsem našel

2012-11-16 09:30:29

Tohle budou rozvody asi na Mikru K11. Ale jsou podobný

2012-11-16 10:47:55

Tak ten střed by měl teda jít sundat ....ale co stím spodním kolečkem vadilo by až tak moc kdybych ho tam jako jedniné nechal ? jinak ještě u toho starého dvoukola má jiné ozubení i trochu širší než to nové (jde to poznat i na fotkách, nebo jestli to už je použitím) ,jestli to tedy může nějak vadit :P:P

2012-11-16 12:08:53

Ted jsem kontroloval asi 5 sad vyrobcu rozvodu na tento motor a vsechny sady maji ty kola naprosto stejne.

2012-11-16 12:55:22

takže mám dvě možností vyměnit komplet rozvody ale s tím starým spodním kolečkem , nebo vyměnit jen řetezy a napínáky stěmi všemi starými koly

poraďte co by bylo lepší

2012-11-16 13:14:55

Vyměn všechno když už to máš rozdělaný a máš vše nový!!

2012-11-16 13:32:19

Se strojírenského hlediska je nutné aby průměr a rozteč válečků řetězu byl stejný jako u starého řetězu. Teď je otázka, jak moc je kolečko opotřebované tj. jak má rozjeté zuby a jakou hloubku zubu má. (Prostě jestli je možné ho bezpečně použít)

Mohlo by se stát, že hlava (špička) zubu by vycházela přímo na váleček a hrozilo by přeskočení či vysmeknutí.

Dál bych si pořádně spočítal / srovnal počty zubů, a změřil průměry koleček.

Asi nemáš přístup k soustruhu, že ?

2012-11-16 14:44:13

nemam, ale asi zkusim nekoho sehnat at mi udela to spodni kolecko no :/

2012-11-16 16:47:11

Porovnej taky značky na kolech a jejich polohu k drážce pro pero - musí být stejné u staré i nové sady, jinak máš rozhozené časování. Pak spočítej počet článků u řetězů a rozmístění seřizovacích (jsou jinak barevné) - i ty musí mít mezi sebou stejný počet běžných článků. Jestli je jedno kolo plné a jiné odlehčené, to je fuk, pokud souhlasí průměr a počet zubů. Předpokládám, že sada obsahuje kola i řetězy se stejnými moduly, takže zuby i řetězy by spolu měly ladit. Starou součástku můžeš použít jen za předpokladu, že je v pořádku (u toho kola to jsou nesjeté zuby - nemají ostrou špičku, ale modulovaný zub, takové to zaoblení jako nové), stejný počet zubů a průměr.

2012-11-20 15:04:40

Tak to budu muset vysoustružit to spodní kolečko(esi někoho seženu), original stojí 1500 , ale ... dovoz až měsíc .... ten střed toho dvoukola teda šel vyndat


Odpovědět

1  2  3