Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 76  77  78  79  80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
tnk
Arow
2016-08-26 16:39:11

sirdik: sirdik: tak som to objednal cena 40 eur aj s poštou

Řemenice volnoběžná MITSUBISHI A252C564FE, F-552386.01, 535017710 (7 drážek) alternator je

pre NISSAN Navara (D40) 2.5dCi, NISSAN Pathfinder (R51) 2.5dCi, 23100-EB315, A3TJ0781, 150A AK BY NIEKTO V BUDUCNOSTI POTREBOVAL VEDIET

2016-08-28 21:53:03

tnk: Ahoj. Pravděpodobně ti prokluzuje volnoběžka alternátoru. Nejlépe sundej řemen a zkus rukou cukavě protáčet altíkem. Po směru musí jít bez prokluzu a opačně proklouznout. Ten prokluz musí být trochu utaženej, ne kloktavej nebo suchej. Výměna je jednoduchá, pokud máš klíč.

2016-08-30 18:23:06

Dobrý den, obracím se na Vás s radou. Vlastním Nissan Pathfinder rv. 2006, 126 Kw a mám následující problém. Auto mi v tahu okolo rychlosti 100 Km/h ztratí výkon. Přestane plnit turbo. Měl jsem to na diagnostice, kde bylo napsáno (přesně si to už nevybavím) něco ohledně tlaku v sacím potrubí. Kluk co mi to servisuje to proměřil a ze svého Pathfindera postupně vyměnil díly co by to mohly dělat, kdy nakonec přišel, že mám špatný senzor tlaku sacího potrubí. Koupil jsem tedy nový zn. VDO, číslo dílu shodné s originálem, ale problém přetrvává. Resp. zlepšilo se to. Můj poznatek, na rovině není problém auto vytáčet a pěkně zrychlovat na jakoukoliv rychlost. Nejvíc jsem jel 150 Km/h, víc nebyla možnost a stejně tak nejezdím. Výpadek výkonu se nyní objeví při jízdě do kopce nejvíce na 5 rychl. stupeň (manuál), kolem 2.500 ot/min. a rychlosti málo přes 100 km/h. Je znatelně cítit, jak auto přestane táhnout, ale né tak znatelně jako předtím, přeřadím na 6 st. a zrychluji dál až do těch 2.500 ot./min. kde to zase vypadne. Poraďte na co se zaměřit, je možné, že by bylo čidlo co jsem koupil nové vadné? Je zde nějaká jiná možnost problému. Turbo je nové, vše originál, žádný chiptunning nebo tak něco, filtry nové.

PS: info o autě doplním co nejdříve, teď jsem v práci.

Budu vděčný za radu, dost mě to trápí.

2016-08-30 18:55:27

pepabezoff: Turbo je nove?po repase?stare z ineho auta? http://www.nissanclub.cz/...lect=313532#message313532

2016-08-30 18:59:45

Turbo by mělo být repasované Garett, co mám fakturu od předchozího majitele v ceně přes 7 tis. Kč. Fakturu mám doma, přesněji až zítra.

2016-08-30 22:16:26

Tak jsem v rámci pracovních možností něco načetl a jsem z toho čím dál víc jelen. EGR mám zaslepený. Info o turbu doplním. Auto nijak necuká, nekouří, zdá se mi, že to dělá za tepla. Přijde mi jak kdyby při určitých podmínkách někdo zmáčkl knoflík a řekl dost, dál to nepojede. Zkusím odpojit to čidlo neutrálu na převodovce jestli ho najdu a uvidím jak to pomůže. Po cestě z práce mám místa kde hned zkusím jestli to bude dělat dál. Ráno mám domluvenou diagnostiku tak uvidíme. Přijde mi to, že za můj problém nemůže dodávka paliva, ale dodávka vzduchu. Další bych zkusil profouknout ovládací ventil turba a hadičky do něj a pak se zaměříme na tu variabilitu turba, to by mohlo být ono, ohřeje se to a přidírá se. Jak to případně odstranit? Trochu předjímám, ale ať si to můžu srovnat v hlavě. Díky

2016-08-30 22:37:22

pepabezoff: ja mam podobny problem, je to MAF senzor. Ked vypnes motor a nastartujes, tak vsetko ok ?

Ja som to rozobral a vycistil, zatial pol roka OK

2016-08-30 22:42:45

erricco: Těžko říct, ta závada se objeví jen v určitém režimu jízdy, který se mi podaří docílit jen na určitých úsecích. Vždy když se stane co popisuji buď přeřadím a pokračuji dál a nebo už musím brzdit, pak to jede naprosto normálně bez jakéhokoliv projevu poruchy. Co je to ten MAF senzor, kde ho najdu?

2016-08-30 22:44:42

Něco jako váha vzduchu?

2016-08-31 04:53:06

erricco: čím si čistil ten MAF sensozor?

2016-08-31 07:53:06

pepabezoff: jestli je ten ventil spatny,nebo neni,zjistis tim,ze propojis ty dve hadicky trubickou,viz.obrazek a prispevek co jsem sem dal a pojedes to projet. Pak to plni na plno,bez toho air ventilu.

2016-08-31 10:15:10

Ahoj tak nové poznatky. Ač jsem se snažil nepodařilo se mi závadu po cestě z práce navodit. Diagnostika říká chyba P0238 a P0234. Další poznatek je, že podtlakový ventil turba drží stále tlak i po chcipnutí motoru což by neměl. Mekanik mě ujistil že když tam dal svoje čidlo fungovalo to tak jak má. Řekl mi že to dělá to samé co to dělalo když jsem přijel poprvé, jako kdybych čidlo neměnil. Takže buď mám štěstí na nefunkční čidlo i když je nové nebo nevím. Trubičky propojím a mělo by to fungovat. Zeptám se bude chodit i to tlakové ovládání tak jak má s propojenými trubičkami?

2016-08-31 13:39:58

pepabezoff: tie dve chyby mozu sposobit nasledovne priciny:

  • Boost pressure sensor harness is open or shorted
  • Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
  • Faulty boost pressure sensor
  • Faulty Turbo/Super Charger
  • Engine over temperature
  • Ignition misfire exceeds the calibrated threshold
  • Faulty Knock sensor (KS)

kedze pises, ze podtlakovy ventil turba drzi stale tlak, zameral by som sa na neho. skusil by som ho vycistit a vyfukat stlacenym vzduchom. keby nepomohlo, tak by som ho vymenil.

2016-08-31 13:59:11

pepabezoff: Ak podtlakova membrana drži podtlak aj pri zhasnutom motore tak je stale otvoreny elektromagnet ktory ju ovlada a to je zle.Pravdepodobne do ventila natiahlo špinu z hadičiek,zvyknu sa časom drolit.Poodpajaj hadičky a prefukaj ich alebo vymen za nove. Maš ich zapojene spravne???

Ak ventil odstaviš a prepojiš hadičky nič nevyriešiš turbo pojde naplno a bude ta davat do nudzoveho režimu,v lepšom pripade,v horšom ti roztrha hadice alebo intercooler.

2016-08-31 14:18:35

Děkuji za obě odpovědi. Hadičky k turbu jsou nové, ale profouknu je. Ráno jsme zkoušeli vyměnit moje ovládání turba za 100% funkční z auta mekanika a dělalo to stejné. Pořád drží tlak. Zapojené hadicky by měli být dobře i to kontroloval.

2016-08-31 16:19:10

Profouknuto. Pro jistotu kontrola zapojení hadiček: Z elmag. ventilu z vývodu VAC vede hadička nahoru na motor, pod plastový kryt (přesněji jsem nezjišťoval kam), z vývodu OUT vede hadička na podtlakovou membránu a poslední hadička vede do hadice sání za vzduchovým filtrem. Vše jsem profoukll, bordel jsem nezaregistroval. Dělá to stejně, membrána drží tlak. Konektor na ovládacím ventilu jsem rozpojil a prostříkl, nevykazoval nějaké poškození či oxidaci.

2016-08-31 16:28:43

Další poznatek na origo čidlu na intercooleru je číslo 5WK9690 a na novém čidle je napsáno 5WK9690 Z. Je možné, že je to tedy jiné čidlo, příp. s nějakými jinými hodnotami?

2016-08-31 20:53:43

Když odpojis tu hadicku od turba tak se ovládání vrátí?Jestli ne je zanesené ovladani v turbu. Za behu motoru na volnoběh ma ta paka ovladani variability turba jakoby pumpovat nahoru a dolu.

2016-08-31 21:27:48

Ano, když vytáhnu hadičku co je nahoře na podtlaku turba, tak ,,osička"zespodu turba spadne dolů a je slyšet zasyčení. Za chodu motoru nevím jestli pulzuje, musím prohlédnout zítra.

2016-09-03 10:45:33

Kelim 1 příspěvků 2016-09-02 22:58:23 (11 hodin, 47 minut)

Zdravím, můžete mi někdo poradit. Každé ráno mám spojkový pedál na podlaze, sotva zařadím. Po vyjetí cca. 2 km se zdvihne a je to zase OK.



1 ......... 76  77  78  79  80