Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2016-03-01 23:11:23

Ještě mě napadlo, měl jsem prasklou hlavu, ale motor se nepřehříval. Je možné, že by se dříve zahřál, a teď mu to trvá déle? Jako že mu těch 10km nestačí...

Murphy, 2016-03-01 23:06:20 napsal:

Ahoj všem. Mám malý problém. Můj Pat. 2.5 dci 128kw, manuál. Nějak se poslední dobou nemůžu dostat se spotřebou pod 10l. Mám novou hlavu, zrepasováné vstřiky, nový reg. ventil 066, komplet vyčištěné sání, nový termostat, pal. filtr, vzd. filtr, snímač neutrálu...

Jezdím denně 10km do práce a 10km zpět bez zvláštní zátěže a blbnutí. Mám softw. čip a jezdil jsem kolem 8,5l/100km.

Má někdo nápad???

Sjaro???

2016-03-01 23:18:47

murphy: Jak zrepasovane vstriky?

Po vymene ventilu bol urobeny reset?

V akom stave je turbo?

EGR?

2016-03-01 23:35:08

Jo a ještě zajímavost: palubní počítač mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 7,6l. To už je velkej rozdíl... Nechápu

sjaro: vstřiky komplet nové vnitřnosti s novým kódováním a reset čerpadla jsem dělal na diag. Bosch. EGR mám zaslepenej.

Turbo se mi jeví v poho. žádný úbytek oleje, plynulá regulace, prostě ok. Ani diagnostika nehlásí závadu...

2016-03-02 08:41:42

murphy: vnitřnosti denso nedodava,takže ak to je vymenene tak maš italiu alebo činu,a reset čerpadla Bosch diagnostikou myslim že nejde urobit akurat tak vymazanie chyb.Treba urobit reset plynovym pedalom.

palubny počitač ukazuje spotrebu podla snimaču tlaku na rampe ale kolko nafty preteče tryskymi???

2016-03-02 09:40:29

sjaro: Ahoj. Musím uznat, klobouk dolů. Je fajn, že je tu někdo jako ty. Jsem skoro dvacet let automechanik, ale nissana mám teprve rok, tak ještě nemám vše vychytaný. Hodně čtu tvoje příspěvky a díky za to. Už jsi mi párkrát pomohl.

Vstřiky byly repasovaný už před vyšší spotřebou, tak vím,že fungovaly v poho. Repas mi dělala firma Bosch servis Rada a dávaj dokonce prodlouženou záruku, super jednání.

Na tom čerpadle mi diag. nabídla zákl. nastavení, tak jsem myslel, že je to ono. Vím,že jsi to tu už někde radil, ten reset pedálem, mohl bych poprosit o navedení?

Možná je problém v tom, že ten reset nemám provedený.

Děkuji

2016-03-02 13:26:46

sjaro: Tak jsem tu našel tohle: zapmut kluce do kontrolek pockat 3 sekundy 5x rychle zoslapnut pedal pockat 7 sekund zoslapnut pedal a mat zoslapnuty cca 10 sekund pokial sa nerozblika kontrolka.pustit pedal,prečitat chyby ,,, vymazavanie -znova zoslapnut a drzat pokial nezačne namiesto chyboveho kodu blikat nuly cca 20 sekund.Funguje u benzinakov s el.plynovym pedalom a u dieslov od roku 2003 t.j. ktore maju čerpadlo s jednym SCV ventilom

Je to ono? Poznám nějak, že se ten reset čerpadla provedl?

2016-03-06 20:48:17

sjaro: ahoj, ventil skm vimenil a motor stále klepoce pri rozbeho a menších otáčkach . Jedina zmena je keď sa rozbieham na dvojke tak už neskáču otáčky.

Asi idem riešiť vstreky . Niekde aom tu postrehol že sa dajú zohnať do 100€ kus. Neviem to násť. Dik

2016-03-06 20:57:27

odys07: dáky odkaz na dobré vstreky za rozumnú cenu ?

2016-03-09 10:04:02

sjaro: ahoj, ventil vymenený a auto buchoce ďalej hlavne keď je studené a pri preradení. Keď ho držím v otáčkach tak tak neklepe. Už aj používam aditíva na čistenie vstrekov . Na začiatku mi pri vyradení letali otačky 500-900 možno v intezite pol sekundy asi tak 5x po sebe a potom to presralo. Už 3 mesiace to riešim a stale zle. Už je aj zablendovaný ERG ventil . Niekdo tu písal že sa dajú zohnať vstreky okol 100€ nevieš mi v tom poradiť? Diiik

2016-03-09 10:49:16

odys07: Daji se urcite sehnat v polsku

2016-03-11 10:35:47

Ako vam funguje topenie vzadu? v plnej vybabe je 3 zonova klima a vzadu si to mozu nastavit pasaziery sami. Ja mam 2 zonovu a vzadu fuka iba ked pozatvaram prieduchy vpredu a nastavim na manualne fukanie do ksichtu. Aj to musim nastavit na HI a vpredu sa neda vydrzat od horucavy aby vzadu fukal teply vzduch...

2016-03-11 12:28:32

8george8: Mám to samý

2016-03-11 18:50:28

Zdravim , budu menit komplet gumy a vsimnul jsem si ze zadni jsou sjete dost uvnitr. Obe stejne . Po zhlednuti obouch kol jdou hodne do tvaru A.

Jde delat geometrie na zadnich kolech ? Auto moc nezatezuji , ma najeto 250tis.Pruziny budou nejspise original , ale spadle nejsou.

2016-03-11 19:22:58

Geometrie zadni napravy je stavitelna,problem je ze s tema stelovacima sroubama nikdo nehne. Kola do A jsou budto unavene pruziny,nebo v haji nejake ulozeni.

2016-03-11 19:27:20

8george8: LE ma vzadu jeste jeden radiator a vymenik klima a pruduchy ve strope. Tve topeni je pouze rozvod vzduchu do zadu. Jedine jak to topi vzadu je dat ofuk na nohy,to by melo foukat teply vzdich pruduchama pod sedackou.

2016-03-11 19:36:20

odys07: nevim jak moc ti motor chrasti,ale jestli ti auto startuje,nehuli,jede normalne,nehoupe na volnobeh a nejak extra nezere,tak si nejsem jistej ze ti vymena vstriku pomuze. Nechal jsi je testovat? Obecne ten motor,kdyz neni v zatezi,neni zrovna nejtizsi! A za 100 ecek urcite nebudou nove

2016-03-11 19:43:42

fi.lip: volal ohladom testov a repasu vstrekov. 15€ test jedného vstreku a cca 150€ repas. Bosh

2016-03-11 19:57:37

odys07: me ten motor taky okolo cca 2000ot chrci jako kdyz se jezdilo s Favoritem na special ale jak pridam do tahu je ticho. Tak jsem je nechal testovat a na to ze mely najeto 150tis prosly dva na 100% u dvou tesne nadlimitni prepad. Bylo mi receno ze tak dobry vstriky tam na testu nemely min.pul roku Takze vstrikama rachot neni.alespon u me

2016-03-12 14:29:01

fi.lip:Ani nevedia kolko je limit,porovnavaju to s Boschom.

2016-03-12 19:06:12

sjaro: To nevim s čím to porovnávaj,každopádně jsem byl u toho když to zadával do počítače pod DENSO a ihned mu vyjel i můj typ a ročník auta,vyjel k nim protokol kde je také uvedeno denso a typ. No a když jsem je tam nechával testovat Slávkovi,vyhodilo je to ihned jako KO a už ani nešly dál testovat.



1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 80