Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 70  71  72  73  74 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2016-01-13 22:17:58

robosix79: no v pořádku mít auto můžeš, ale nissan to prostě NEPODPORUJE ...... emise jsou teď postavené na koncernu Skoda a Wolksvagen tam problém není, prý má i nějaké problémy Fiat

hlavně jak už tu bylo řečeno dělají to opravdu asi špatně, protože dle nějaké novely do 6/2016 pokud nejdou readness kody tak se maji řídit chybovýma kodama (asi OBD?) a tudíž když jsi bez chyb tak by tě měli pustit ..... ne?

Svobi: na emisích je nic nezajímá od nissanu si můžeš přinést co chceš, je jim to jedno.......

asi by chtělo aby se někdo postavil .... jak říkáš .... ale zase když ti končí technická a potřebuješ auto denně ....

2016-01-13 22:38:24

kuky_: No na emisích jim z toho testu taky leze že je systém bez závad ale ty readiness code jim stejně nedovolí udělat další ukon a tudíš auto nevyhovuje. Možná že to nissan opravdu nepodporuje ty debilní cody nevím . Třeba zítra na něco příjdem doufám. A nebo zkusit zase jiné STK ale všude je stejnej problém. Předemnou byl pán s nějakým volvem 4 roky starým a taky ho nepustily. Ten tam nadával jako prase.

2016-01-13 22:47:44

No, když jsem si přečetl část diskuze na odborných stránkách z předchozího příspěvku......

Emisní kontroly mají rozdílné vybavení a i propojení jednotlivých komponent je značně varabilní. Všichni se vlastně snaží napasovat na nějakou metodiku, kterou vymyslel pomatený ekoterorista. A s tímto nesourodým vybavením pracují hoši, kteří se většinou nechytli jako soukromí mechanici ani jako mechanici v servisech tak dělají na STK.... Tam si většinou léčí své komplexy a opájí se mocí, která jim umožní rozhodovat o osudech jiných, nebo aspoň jejich vozidel. Že by měli nějakou snahu řešit problémy které jsou evidetní se čekat nedá.

Jednou jsem navštívil značkový Nissan a chtěl přepnout světla. Když technik se svělým laptopem nedokázal nic víc než základní naučené kroky a do jednotlivých sekcí jsem jej naváděl já, se svou minimální angličtinou...

Jak to bude vypadat dál je dost tristní. Velká část vozidel skončí ve šrotu a my budeme jezdit v passatech 4x4 😨

2016-01-13 22:52:11

zkus zavolat do nissanu .....já to řešil 3 dny a měl jsem to udělat hned první den .... v nissanu ochotný a za hodku jsem mazal spokojen dom

2016-01-15 08:37:12

paveletv: Ahoj. K tomu se musím bohužel taky připojit. Potřeboval jsem naučit nový ovladač na bezklíček. Po víc jak hodině trápení a rozhození orig. klíčku mě braly mrákoty, což umocnilo oznámení, že mám něco s autem a musím ho tam nechat. To mě rozpálilo a šel jsem se podívat, co se děje. Bohužel mechanici nezvládali základní angl. pojmy a ani nechápali jednoduchou illustraci v nissanácké diagnostice. Tak jsem je musel vodit krok za krokem, abych jim mohl zaplatit a úspěšně odjet.

2016-01-15 17:54:05

Murphy: Hlavně to chce nenechat se odstavit od vozu. Oni to různě zkoušejí přes bezpečnost, ale je to moje auto a já to platím, tak si u toho budu a podívám se co s tím tvoří. Pak jsem to zkoušel telefonicky domluvit v jiných servisech, ale vždy to skončilo stejně. Nikdy to nedělali, ale jsou ochotni to zkusit.Já jim ty pokusy zaplatím a vlastně jim zaplatím školení😀. Prostě odporníci......👎

2016-01-15 20:55:09

paveletv: Já tohle znám. Skoro dvacet let se živím jako mechanik a své auto bych do servisu jen tak nesvěřil. Věřím jen sám sobě... Taky se nenechám jen tak okecat. Bohužel s tím ovladačem jsem do Nissanu musel, nemám na to soft. Dnes už je problém najít mechanika, kterého ta práce baví a má zájem zákazníkovi pomoct. Hlavně mezi mladýma je to problém. Dělám taky emise a docela nám to zkomplikovali, ale když nevychází test kódů, tak se snažím zákazníkovy pomoct a vyřešit problém a ne ho vyhodit. Vždyť je taky kšeft...

2016-01-17 00:24:03

paveletv: ee v passatech 4x4 nie ale NA KOŇOCH

2016-01-19 07:51:01

používáte někdo ten ,,ohřev motoru"? ono to je asi stejně jen zvýšení otáček co?

ribosix79: tak jak jsi dopadl?

Alf, 2008-02-07 04:30:46 napsal:

Tak cca po 1mes provozu a ujetí jen 500 lm už mám auto v servisu. Při jízdě městem se mne uklepala na baterce jedna z pojistek 40Ah což se jízdy neprojevilo,ale nešlo pak nastartovat. Pojistku jsem překlemoval ale naskočila chyba ABS ESP EDS . V serv vymenily celou svorku na bat s pojistkama ,ale bohužel auto nereaguje na WAG *nebo jak se říkám te chytré krabce* Po dením bádání výsledek že stále nekomunikuje jednotka ABS a od toho že jsou všechny problémy. Tak dnes bude další kolo ..

  • ---------------------------------

Tak už mám za sebou cca 14 denní turné po servisu. Bohužel zatím je to jen horší než lepší. Závada na jednotce stále neodtraněna a ke vší smůle je v čudu i baterka ,vůbec nechápu co cca 2 měsících. Ráno mám vést znovu auto na už třetí kolo pokusů na jednotkách ,usednu otočím klíčkém pohasne přístrojovka a hotovo. Připojím nab a po 6h je baterka stál det. Tak akorát to vždy vyjde na žhavení a dost. Odpoledne se podaří nastartovat z druhé bat. Auto je už tedy na trvalo v servisu už třetí den a stále nic.Co horší servis přestává komunikovat , již druhý den jen , ozvem se odpoledne pak ráno ,ale pokus sám nezavolám tak se nikdo neozve..Dnes tam jedu a pokud stále nic ,asi nechám auto převést do Prahy ,jen netuším už na koho se obrátit?? Ani mne tak nevadí že uto je už třetí den v oprave ,ale co mne opravdu štve je neochota servisu poskytnout jakékoliv informace. To že stále nic nevedí mne opravdu deptá.

2016-01-23 12:46:54

zdravím , páni poraďte ! Po naštartovaní a výmačknutí spojky začne auto hučať . Ako dáke nepravidelné trenie a cítiť to aj riadiacej páke.Do dvojky je problám preradiť ale nie vždy. Spojka je celá nová aj olej v prevodovke.Keď pustím spojku hluk a chvenie nepočuť ani necítiť. Po dohriatí je radenie aj hlučnosť nižšia. r.v. 2007 a 270 000km

2016-01-23 18:15:34

to dělá spojkový ložisko.. na 99%

charliedk, 2016-01-23 18:15:34 napsal:

to dělá spojkový ložisko.. na 99%

2016-01-23 18:21:15

charliedk: ja mam pocit ale neviem isto že to bude synchrom . Spojka komplet nová aj hriadel prevodovky

2016-01-24 12:05:21

odys07: Ahoj. Dělalo to i před výměnou spojky? Jestli ne, tak je určitě něco špatně se spojkou. Kdyby to bylo v převodovce, tak to při vyšlápnutí přestane, protože se odpojí lamela a zastaví se (při stojícím autě) i převodovka. Točí se pouze spojk. lož. s přítlačákem.

2016-01-27 23:17:59

Už je na světě oficiální stanovisko od Nissanu k měření emisí . Pokračuje se i se zlými Redlines codama ke stahnuti zde

http://fcd.eu/article.aspx?id=1686

2016-02-02 21:28:45

Neřešil jste někdo vymleté panty předních dveří a jejich výměnu? Dík.

2016-02-04 17:28:13

zdravim chalani

mam velky problem s mojim pathfindrom, je to r.v. 2008 , znicoho nic mi zacal klepat motor a to pri poklese otacok na volnobeh, vtedy zaklepe poriadne motor az zatrasie celym autom,pocut a citit je to hlavne ked stojim, mam zaradeny neutral a dam plyn napr na 2000 ot a pustim plyn tak ked klesnu otacky na volnobeh tak zaklepe, urobi to aj za jazdy ale nie tak vyrazne, bol som v autor. servise a tam po ohliadke mi povedali ze je asi poskodena klukovka, ale nerozoberali motor,len posluchom a pozretim skonstatovali, co ma prekvapilo,lebo ze pred tyzdnom to robili na navare a mala take iste priznaky ako moj pathfinder, neviete prosim niekto poradit co to moze byt dik

2016-02-04 20:37:46

branok010: no tiez sa priklanam k diagnoze kluka K.O.

kolko mas na tom najazdene km?

2016-02-04 21:31:09

8george8: 150 000 km, ale preco kluka, nikde som nebuchol spodkom, a ked pridavam tak ten zvuk nerobi

2016-02-04 21:58:26

branok010: 150 000km? vies to na 100% ze su prave? patfici maju aj cez 300 000km a nemaju problemy z klukou. To nema nic spolocne z buchnutim...

Niesom ziaden odbornik a ani len mechanik, mal som rovnaky problem ale na inom aute tak ti to trosku laicky opisem a vysvetlim. Pardon vsetkym za jednoduchy opis a ak nieco bude zle kludne ma opravte/doplnte.

Kluka je srdce motora, roztacaju ju piesty https://www.youtube.com/watch?v=yM_IbemaFQo kedze sa cela otaca vsade su loziska na piestoch aj v bloku... zle zaobchadzanie ako vytacanie za studena, pouzietie zleho oleja atd... vedie k poskodeniu - opotrebovaniu a tym sa nici. Zrejme ju obrusilo a tym padom su tam nejake privelke vole a to je vlastne to co pocujes. Co viem o tychto motoroch tak nemaju radi vysoke otacky a o studenom vytacani ani nerozpravam to nema rad ziaden motor...

Je to pomerne draha oprava motor sa musi rozobrat. Neviem ako su natom tieto motory ale na vedsine motorov sa da kluka aj niekolko krat prebrusit a doplnit hrubsimi loziskami. To je ta lacnejsia alternativa, inak nova kluka a ta nebude lacna.

2016-02-04 22:30:23

8george8: jasne to viem co na nu vplyva, to zle zaobchadzanie ale ja davam velky pozor, km su prave auto je zo slovenska a viem historiu, no ale da sa poskodit aj ked je naraz do motora ,mozu prasknut uchyty lozisk atd, tak neviem , rozmyslal som aj o retazi, fakt neviem asi budem musiet dat rozhodit motor



1 ......... 70  71  72  73  74 ......... 80