Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-12-25 18:50:07

fi.lip: S tym spalovanim to vidim tiez len koli sprostym emisiam, aby ten motor este nejake /tuším syričité/ dodatočne spálil. Ináč samozrejme je to barbarstvo do spalovania pridávať ten bordel čo už má isť do ovzdušia.

2013-12-26 09:47:01

to co se zde píše o EGR ventilu,jeho zaslepování atd je sice hezký,ale každá mince má 2 strany,o co líp dejchá motor,o to hůře se pak dejchá nám.Ekologie a vůbec všechno v týdle zemi je už takhle zk.....ý,tak proč to k....t ještě víc a ted mě třeba ukamenujte

2013-12-26 10:55:26

hancz: Caw, ja ta nebudem kamenovat, mas aj pravdu ... , ze vzduch je zasvinený, ale myslim si, ze sú omnoho vacsi znecistovatelia ako su osobne auta.

Zas osobnych áut je na mnozstvo vela tak preto by najradsej vyfuk strčili do sania a nemuseli by nič vypúšťať.

Myslel som fabriky, lode, ale aj nákladne autá. Čína aký je znečistovateľ...

Alebo by bolo fajn / myslim, ze tak bude/ mat v aute maly jadrový reaktor, ktorý bude vyrábať vodík a pojde z výfuku vodná para. ked moze byt velky reaktor, preco nemoze byt mini reaktor? Asi len čakaju, pokym sa im tá posratá ropa minie...

2013-12-26 11:44:26

Jenže to vubec není pravda a u vozidel bez DPF sice egr pomuže regulovat nějaké oxidy,ale zase vychází více pevných částic,takže co je lepší? Ekologie má vždy něco pro a něco proti

Tady je základní popis EGR ventilu i s jeho negativy:

http://cs.wikipedia.org/wiki/EGR

2013-12-26 19:06:09

Kým sú väčší zlodeji ako ja tak sa ja mojimi malými krádežami nebudem vôbec zapodievať...

2013-12-27 17:11:32

Raz HANCZ napísal citujem: Zdravím,jen taková drobnost,minulý tyden jsem vyrazil k moři do HR.Po ujetí cca1000km jsem to zapích a přechráp v autě.Ráno po zapnutí zapalování se místo servisního intervalu objevilo na displeji OIL LOW a rozsvítila se kontrolka mazaní.Zkontroloval jsem měrkou olej a OK.Natočil jsem to a kontrolka asi 2x problikla a zhasla.Po ujetí asi 15km jsem dorazil k benzínce a vypnul motor,natankoval,zapnul zapalování a opět OIL LOW.Po dolití 4deci oleje už bylo vše OK,přitom oleje v motoru bylo až až.Je pravda,že auto stálo přes noc v mírném kopci čumákem nahoru,tak jestli se ten olej nějak přelil nebo co,nevim,pak už se tento problém nevyskytl

A dnes sa mne stalo to iste. Naposledy som jazdil predvčerom. Parkujem v úplne minimálnom kopčeku - predné kolesa sú tipujem cca o 5 cm vyššie ako zadné. Teplota ráno 8 oC. Po bezproblemovom naštartovaní bliká červená olejnička a nápis low oil. Vypnem pre istotu motor, skontrolujem stav oleja a v pohode bol tak 6-8 mm pod hornou H riskou. Potom som teda nastartoval isiel do mesta, asi po 15 blikaniach zhaslo. Presiel som asi 300 metrov. Vypnem motor uz trošku zahriatí. To isté, blikalo prestalo. Nasledne už mi to v meste ani raz nebliklo.

Inac sa mi zdá, ze ked som odchádzal v lete z výmeny oleja, dali mi ho tam po risku H t. j. akoby do plna. Je možné, že nejak tých 6-8 mm niekde zmizlo?? Kazdpadne uvidím dalsi vývoj. Este mám trocha z toho oleja, mozem doliat...

Zaroven sa ta Hancz chcem spytat, ako to bolo u Teba, ci odvtedy, ako sa Ti to stalo, ci este sa to opakovalo, alebo ako to dopadlo...?

Ci to nebola predzvest nejakej chyby.... Alebo moze tak podla mna vela oleja nafťák žrať??

2013-12-27 17:55:09

milanwow1: Od té doby už se to neobjevilo,po návratu z dovči jsem to konzultoval s technikem z NISSANU který mě uklidnil s tím,že je zpúsobeno nějakým pamětovým efektem či co a u PF je to normální,prostě a jednoduše závada to neníA s tím olejem,píšeš,že auto stálo trochu do kopce,tak se ti olej asi přelil a tím pádem ho na měrce bylo mín třeba

2013-12-27 18:07:58

hancz: No dufam, ze len plany poplach.

Ono ja som potom neskor dnes meral ten olej aj na parkovisku na uplnej rovine a je ho tak isto tak cca par mm pod H vrchnou riskou.

Kazdopadne budem pozorovat, ci neklesa, resp. kolko zere trebars na 1000 km ten motor. Samozrejme parkujem v tom kopečku vkuse a toto i svietilo 1. krát tak som sa nalakal...

Inac Ty osobne mas kolko oleja?? Po vrchnu H risku??

2013-12-27 18:08:26

Zdravím pánové prosím nevíte někdo průměr kotoučů v předu a vzadu mám 17 kola r.v. 6.2005 zhruba jsem změřil přední 32,5 zadní nevím díky moc

2013-12-27 18:24:39

milanwow1: Je tam nějakej šotek. Kolegovi vždy po výměně svítí to samé cca po pěti nastartováních to zhasne. Já vyměním olej(stejný jako on) a nic se mi nerozsvítí

2013-12-27 18:29:59

miluno: to by odpovídalo má 320 (druhý typ má 296) zadní mají všechny 308(někde uvádějí 307,5)

2013-12-27 18:31:43

Ahoj děkuji ti strašně moc já to jen tak zhruba změřil ale jak píšeš bude to těch 320,ještě jednou díky ať se daří

2013-12-27 20:38:09

milanwow1: No já mám olej ted po výměně,takže po H rysku,ale mám pocit,že když jsem ho měnil,tak ho tam bylo o něco mín.No každopádně furt lepší když trochu-přiměřeně-ubývá,než kdyby nepřiměřeně přibýval

2013-12-27 22:12:55

Zdravím všechny,

chci se zeptat, jestli by měla automatická převodovka, v manuálním/sekvenčním režimu, sama přeřadit vyšší převodový stupeň při vysokých otáčkách nebo ne ? Na nižší stupeň při zpomalení podřadí ale na vyšší už ne, tak nevím jestli je to závada. Jedná se o Pathfindera 2.5 dCi r.v. 2005.

Díky předem za odpovědi.

2013-12-27 22:40:07

milanwow1: Cau, hore si sa pytal na tie cuvacie senzory respektive aj predne, ja som si kupil taku sadu kde su predne aj zadne aj s dvoma displ. , su od keetec, este ich ale nemam namontovane, lebo mi idu robit zadny naraznik trosku som ho poskrabal, inak dam si urobit aj vypinac na ne,

2013-12-28 10:10:17

krkosak: Zdravím,

mne to prehadzuje takisto ako Tebe. Nizsie ano, ale vyssie drží vysoké otácky a nepreradí. Ale niekde som cital, ze to tak má byt.

Napr. ked ides s privesným vozikom v prudkom kopci trebars 20km/h, tak si moze uzivatel drzat trebars stále 1. prev. stupen a netrápit prevodovku na 2- ke, ktorú by mohla ona tam automaticky hodit.

2013-12-28 16:52:44

milanwow1: Díky moc za odpověď, ptal jsem se proto, že jsem byl s autem v AAA a jejich rádoby "technik" řekl že je sekvenční řazení v háji, proto jsem zjišťoval jestli je to opravdu porucha nebo ne, protože se mi to moc nezdálo.

Vím že některé novější auta přeřazují i v manuálním režimu ve vysokých otáčkách např. Land Rover DISCOVERY 4 (ale to už jsme úplně někde jinde).

Prostě zkušení borci v AAA vám vždycky nalžou nesmysly aby vás mohli pořádně zkrouhnout

2014-01-02 21:19:15

rae: Ahoj, mam naprosto stejnou zavadu :( prosim mohu vedet co to bylo za zavadu a jeji odstraneni, dekuji Jarda

2014-01-02 21:42:20

Ahoj všem, má někdo tušení co způsobuje lehké vibrace a velký hluk někde z přední části vozu vždy při sešlápnutí plynového pedálu? Při jizdě na volnoběh a ani při jízdě se zařazenou rychlostí bez plynu se to neděje. Může to dělat dvouhmotnostní setrvák ??

2014-01-03 10:22:34

jarda71: vyssie je viac závad, ktorú konkretne myslis?



1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 80