Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2009-10-18 19:19:08

:)

2009-10-21 13:10:09

Dik za radu ale v tom problem nebude. Ono to totiz nevydava ziadne zvuky ale iba citim vibracie a ked som si lahol pod auto tak ten vyfuk proste vibruje neskutocne - ta stredna cast pod vodicom. Pri jazde ide ticho teda v pohode ale ako zastanem na krizovatke tak to citim a zacina ma to srat lebo kazdeho koho veziem sa na to opyta. Pojdem za chvilu na garancku pri 60 000km a som zvedavy co mi povedia.

2009-10-21 23:35:48

:)

Lum
2009-10-23 23:31:14

to:vrtak .Když ti padaj otáčky dolů tak by snad nemělo nic prokluzovat´teda podle mě.

2009-11-09 16:36:47

v pondeli to jedu vyzvednout ze servisu, tak dam vedet co to bylo

tak mam Patíka zpátky doma - padání otáček při vyšším výkonu bylo způsobeno softwarovou chybou, po přeinstalaci to už nedělá. startér prošel ještě jednou výměnou pastorku a testem ve zkušebně a také již vše v pohodě. vše opraveno a vyměněno v rámci záruky zdrama. a opět mi z toho udělali leštěnku, vypucovali i motor - opět doporučuji servis Charouz v Praze 10

2009-11-11 22:12:32

:)

2009-11-12 16:49:32

Zdravím všechny, přihodila se mi taková věc, že abych zabránil kolizi, kdy se přede mě nacpal nějabý blb z vedlejšího pruhu musel velice prudce brzdit. Poté, když jsem ho chtěl nasraně dojet a předjet jsem zjistil, že auto nemá vůbec výkon, nedokázal jsem se dostat výše než na nějakých cca 60-70 km/h. Měl jsem obavu co s tím a protože jsem v autě měl malou dcerku a už byl večer raději jsem dojel takto až domů. Tam až když jsem vypnul zapalování a potom znovu nastaroval, tak už se motor choval naprosto normálně. Někde jsem myslím zahlídnul, že v autě je nějaký systém nouzového brzdění, myslíte, že to bylo tím? Proč, ale systém nevyhodnotil, že normálně pokračuju v jízdě (žádný náraz se nekonal) a tedy nepřepnul do normálního režimu?

Děkuji všem za případný názor.

2009-11-12 21:19:31

2009-11-12 22:36:31

Děkuji ti za názor, mám tu plnou verzi jak říkáš, myslím, že to mohlo být spíše tím, protože nádrž byla čerstvě plná. Ty trubky si určitě pořídím, bohužel se mi zatím ze všech nejvíce líbí ty tvoje, prozradíš mi jejich původ?

2009-11-12 22:44:13

For-Kerb.Pokial ti nejde nastavit rucna brzda a mas v stredovom panely dotiahnutu matku na max.musis prestavit rozperky v bubne.Najprv musis povolit matku v stredovom panely na min.Potom das dole zadne koleso.Na zadnom kotuci pri stiftoch najdes gumennu krytku.Tu das dole ,natocis kotuc smerom dole s tou dierou po krytke.Ked sa pozries do tej diery zbadas tam ozubene koliesko,ktorym budes tocit pomocou srobovaku.Skusis otacat kotucom po dotiahnuti koliska.Musis citit odpor diferaku.Pokial koliesko pritiahnes moc nepojde ti uz otacat kotucom.Potom musis trocha povolit.Zaklad je dotahovat az kym nepojde pohnut kotucom a potom trocha povolit,aby ti nevysela brzda.To iste spravis aj na druhej strane.Ked to budes mat nastavis v stredovom tunely pmocou matice chod rucnej brzdy na 7-9 zubov.

2009-11-13 16:37:15

2009-11-13 18:22:08

Prosím pošli mi na něj kontakt soukromou poštou, a díky moc.

Díky za kontakt.

2009-12-15 20:32:14

Zdravim vsetkych PF.

Pouzivaneho PF som kupoval pred necelym mesiacom, teraz prebehli komplet vymeny olejov, naplni a filtrov, ale jeden dotaz by som mal, ci sa niekto nahodou s tymto nestretol. Po nastartovani vsetko OK ale od otacok 1500 asi do 2500 sa z chladiacej vrtule hned za chladicom ozyva piskajuci zvuk zvysujuci so zvysovanim otacok motora a zvuk sa podoba ako keby okolo auta sla sanitka. Pocut to iba od 1500-2500 so zvysujucim tonom a spet pri brzdeni motorom od 2500-1500 s klesajucim tonom. Vie niekto poradit ci je to OK?

Diky moc...

2009-12-16 18:37:49

nie je to nahodou turbina na turbe

2009-12-16 21:46:06

nebo klíňák, případně napínací kladka.

2009-12-17 20:44:08

může to být oboje. turbo zapíná někde mezi 1500 - 1800 otáčkamí a že to zmizí někde kolem 2500,- leda proto že motor řve tak, že to už neslyšíš. ( to je blbost protože to jsou provozní otáčky a to neřve - Ale jestli to fak přestane ? tak je to divný... nebo je to už na neslyšitelný frekvenci když ten tón se zvyšuje????

Ale je fakt že mi tam taky něco píská, ale není to nic co by mě znepokojovalo a to ten motor poslouchám asi až příliš moc....

2009-12-17 21:50:14

měl jsem to samé..Klíňák, měl jsem to taky cca na 90K.. výměna pomohla ale už je to tu zas.. 96K..:(

2009-12-27 10:45:04

Diky za rady skusim ten klinak a kladku a este sa mi nepodarilo identifikovat tento spinac viete poradit na co je?

2009-12-27 15:14:38

zvýšenie otáčok pri voľnobehu - na rýchlejšie zohriatie, keď zaradíš rýchlosť tak zase klesnú

2009-12-27 15:20:39

To je spínač žhavení na studený start ale až od -15 stupnů.



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 80