Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-08-25 12:14:08

fi.lip: Mas pravdu, servisak mi napisal, ze tym by sa pokazilo iba P.

Inac vraj: Komplet repas Vasej prevodovky ( komplet pohon D a menic) stoji 1780eur.

Samozrejme, moze tam byt len par vadnych veci zlych , potom by to bolo lacnejsie.

No vsak uvidm teda....

2013-08-25 14:15:33

milanwow1: no sice mužeš být rád že by to měla být opravitelná část,ale ta cena je hrůzostrašná zlatej manuál ten se dá sehnat za 10

2013-08-25 19:37:16

fi.lip: vsak v podstate vsetko je opravitelne, akurat je otázne kolko to potom bude stáť.

Najdrahšia oprava: odmontovať špz-ky a vymeniť to čo bolo medzi nimi .

Nastastie mam nahradne auto, tak to nejdem nasilu tlačiť. Ale ked som sa rozhodoval, ci manual, alebo automat, tak s tymto som tiez ratal, co ak prdne prevodovka. Zial chcel som auto radsej v plnej vybave a take su tusim manualy ani neni. A hlavne Pathfindrov je celkovo málo v ponuke, takze nebolo z coho vyberat moc. A to som hladal 4 mesiace.

2013-08-25 21:25:58

milanwow1: Já mám také LE a v manualu

2013-08-26 17:53:43

fi.lip: šťastný to človek si.... Máš aj strešné, 4zonovú klimu, bezklucovy start, cúv. kameru a v koži?

Ináč som ten moj problem konzultoval aj na NAVARA forume a tam mi poradili, nech skusim riadne wapkou zospodu vystriekať, aj povyťahovať konektory a prestriknuť ich. Vraj jeden sa brodil snehom, mal to isté a po vyčistené wapkou pomohlo....

Kedˇže topiaci sa aj slamky chytá, asi to skúsim horšie to už aj tak nebude. Moc síce neverím, že to pomôže, ale človek nikdy nevie.

2013-08-26 19:02:00

milanwow1: mám všechno, jen v manualu Konektory projít mužeš,možné je všechno,já měl u terrana problém s kabelem k náhonu tachometru na převodovce,byl uhnilej a zrovna ten co vedl k čerpadlu a mě to hlásilo chybu čerpadla a občas nejelo,pak jsem měl v háji čidlo neutrálu a to zase v určitých otáčkách omezilo motor a nechtělo táhnouttakže možností je mraky a některé příznaky ani moc lidí nezná,vyměněj půlku auta za strašný prachy a nic s toho Já než něco rozeberu taky nejdřív jdu od nejjednoduššího(konektory,čidla,dráty).

2013-08-26 20:14:19

fi.lip: tak to mas potom OK verziu. Ale kedze bol a je slaby vyber jazdenych tak som pristal aj na automat.

Zas nemozem si stazovat, jazdenie automatom ja parádička, ale keď sa poserie , škoda reči.

Som si až teraz všimol, že si nahodil fóliu na kapotu, celkom zaujímavo to vyzerá. Akurát treba aj na spolujazdcove spatne zrkadlo hodit chrom, bude to krajšie

2013-08-26 20:37:11

milanwow1: môj typ je, že fi:lip to nemá foliu ale strekol na to plastogumu... Tiež sa chystam na nieco podobne, ibaze ja asi pôjdem do kompletnej kapoty. Mne folia akosi neprežila zimu

Len by má zaujimalo, či aj zozadu je to striekane podobne ako zpredu?

2013-08-26 22:58:49

bkotrik: je to folie carbon i na středu masky,jde o to co je to za výrobce,na masce mám no name a v rohách se odlepovala mám ji i v interieru(na části) tam kde jsem ji vyměnil za kvalitní tak drží jako blázen. a to zrcátko: naopak jsem chtěl dát pryč ten chrom,jen jsem nějak línej,nebo spíš ten chrom tam drží jako kráva podle mě na offroad se chrom nehodí(proto i ta maska).Teď budu zvedat o 5cm (boudu)už mám skoro všechno až na 3 šrouby a vyřešit rezervu ale nějak to snad zvládnu(dám foto)

2013-08-27 13:57:04

fi.lip: ja som pred cca mesiacom zdvyhol pathiho o 2,5 cm a uplne mi to staci, teraz idem davat predny ram (cierny), striekat kapotu a popripade zadne dvere ciernou plastogumou + nejake tie chromove prkotiny - zrkadla a zadne klucky. Mne sa to celkom paci a kedze sa do terenu casto nedostanem tak to nebudem musiet zase tak casto drhnut .

2013-08-27 14:16:52

bkotrik: o 2,5 už mám podložené péra a moc to není vidět,tak teď už to snad vidět bude

2013-08-27 20:25:41

Konektor som nevedel z prevodovky vybrat, neviem akym sposobom sa vybera, skusal som vselijako a nič.

Tak som ho nakoniec takým rýchlim čističom riadne prestriekol a nic nepomohlo, ked je studeny motor tak to išlo OK a cca po 1,5 km nabehne ten nudzovy rezim automatickej prevodovky a je to zas v háji.

Potom ma napadla len taká kravina, že reku skúsim dat tu plnu uzávierku 4LO. Zastavil som na parkovisku, dal N s brzdou, potom 4LO, cvaklo tam. Pravdepodobne zoplo to 4LO. Akurát ma nenapadlo, že v podstate tam bude na automatickej prevodovke asi ta 3-ka zaradena v nudzovom rezime.

Isiel som asi 5 metrov pomali potom zakruta dolava a zrazu v zakrute mi tam niečo buchlo / ako keď kladivom trepnete riadne po podvozku/. Zabrzdil som, chvilu som to rozdýchaval, potom sam dal AUTO a auto sa pohlo dalej, samozrejme ako na 3-ke. Zaparkoval som. Ale to trepnutie ma dost vystrašilo - nechápem čo to bolo.

Potom som ešte pozeral stav toho oleja v automatickej, lebo vraj podla príručky sa má kontrolovať po jazde ked je olej teply. Olej bol na riske nad tu zamriezkovanú cast, po taký akoby S-kový ohyb.

Nič, už to asi doma riešiť nebudem, pojdem najprv do nissan servisu, uvidím, co im vyleze z PC a potom budem múdrejší.

2013-08-27 20:42:09

milanwow1: to buchnutie bolo kvôli tej plnej uzavierke. Pathi nemá medzinapravovy diferenciál a preto uzavierka sa doporučuje zapínať iba na nespevnenom povrchu (sneh, ľad, blato, strk...) skratka tam kde sa kolesa môžu voľne odvalovat.

2013-08-27 21:37:07

bkotrik: A čo to buchlo? Konkrétne? Nemohol som tym niečo pokaziť? A co potom tam je na spajanie tej sily nieco ako suchá spojka?

Alebo toto zistim az v zime na snehu, ako sa to bude chovať...? Resp. ked bude blato...

A este ohladom pouzitia, bezne teda v takom klzkom povrchu /blato, sneh/ staci 4H a az ked zapadnem tak sa dava 4LO?

Samozrejme viem, ze ked nebudu dobre pneumatiky a zapadnem viac, ako je na momentalne obutie gum, uz mi asi ani to 4LO nemusi pomoct ...

2013-08-27 21:58:43

milanwow1: v manualy sa na strane 5-16 pise: 4H pro jizdu na kamenitych, piscitych nebo zasnezenych silnicich

4LO pouziva se, je-li vyzadovan maximalny výkon a prilnavost (napr.: na prudkych svazich ci na kamenitych, piscitych na blatitych silnicich). Na strane 5-17 sa dalej pise: Poloha 4LO poskytuje maximalnu prilnavost. Vyhnete se prilisnemu zvysovani rychlosti vozidla jelikoz maximalni rychlost je priblizne 50km/h. Nejezdete s vozidlem na suche tvrde vozovce s rezimem 4H ci 4LO. Jizda na suchem tvrdem povrchu v poloze 4H ci 4LO muze spusobit zbytecny hluk z hnaci jednotky a opotrebeni pneumatik. Za tichto podminek doporucujeme jizdu v rezimu 2WD nebo AUTO... :)

2013-08-27 23:08:44

milanwow1: začínám mít pocit že jezdíš s mým autem mě se tohle stalo také dal jsem také 4Lo na asfaltu v práci popojel, zastavil a vystoupil,motor běžel,když jsem stál vedle auta padla rána a auto skočilo o dva cm do strany málem mi ranila mrtvice ale vše je OK,jen 4x4 již řadím pouze při neutrálu a nestát na brzdě a vše sedne na první pokus bez škubání

2013-12-03 17:59:59

Zdravím, pls poradte:

Teraz ráno ked štartujem, pri povedzme -2 oC, tak mi to nechce chytiť. Opíšem to takto:

Otočím kľúč, nažhavím a držim startovanie. Ked to akoze zacne chytat, samozrejme pustim kluc /v mojom pripade je tam len ten otočný čudlík/. Otáčky motora su tak cca tesne pod 500, trvaju tak asi 1 sekundu a hned to zdochne.

Potom opakujem 2, 3 krát a to isté. Nasledne asi na 4 pokus to chytí a otacky sa pekne zvysia na 1000.

Dnes som potom ešte akoby začal znova startovanie odznova a znova som nažhavil a už potom chytil. Otáčky sa pekne vyšplhali na takých 1.000 a už ide potom motor OK. Zaradím R / je to automat/ otacky klesnu na 800, ale uz to drzi, vycuvam a idem tahet. Potom uz ked je motor teply otacky su 750 ked stojim, na krizovatke a tak. Nasledne štarty v priebehu dňa su bezproblemove.

Baterka by mala byť OK, točí pekne.

Nemôžu byť načaté trisky? Mám také divné podozrenie. Bol som pred týždňom na diagnostike a nevypisovala absolútne žiadnu závadu.

Alebo co moze byt toto problemove nastartovanie?

Zajtra uvazujem, ze skusim 2 krat nazhavit a potom skusit nastarovat.

Ale aj tak ma to stve, lebo sak potom ako budem startovat ked bude -20...

Pls dajte tipy, čo mam s tym robiť....

THX.

Lum
2013-12-04 08:30:01

milanwow1: Zdravím, já bych nejdříve prověřil žhaviče,podle toho jak závadu popisuješ bych to viděl ,že některý nežhaví. Lumír

2013-12-04 09:27:27

Ahoj zdravím taky se přikláním k žhavení,dej dosti velkou dávku aditiv nic se motoru nestane a před tím vyzkoušet žhavičky přes žárovku jednoducha zkušenost a výsledek víš tak štěstí pak napiš zatím

2013-12-04 15:03:36

miluno: Cawte obaja,

tiez si myslim, ze to najskôr bude len žhavením. Ešte som ich netestoval. Cez žiarovku? Akoze ci ide cez žhavič prúd? Môžem to v podstate zmerať aj meracím prístrojom, kolko maju odpor jednotlivé, ale ked sa sa v minulosti pokusal dat dole ten vrchný kryt, akosi mi to neslo - newiem preco.

Dnes mi motor pri -3 chytil na 1. šup, som to pre istotu nahral: https://www.youtube.com/watch?v=lRBfkJbllL4

Ale som pre istotu 2 x žhavil a až potom štartoval.

A ešte si myslím, že som možno mal včera, ked mi to nechcelo chytiť trochu podržať dlhšie štartér.

Doteraz som bol zvyknutý na štartovanie tlačidlove - len som zmačkol krátko tlačidlo a celé štartovanie si auto urobilo samo, tak som ešte trochu tym zdegenerovaný....

A ohladom aditív, áno ,kupil som zimný VIF a tuším v utorok som natankoval 20 litrov a dal som tam 20ml toho VIF-u.

Každopadne tie žhaviče pozrem, lebo teploty pôjdu ešte nižšie a nerád by som ráno ostal na dvore...

A ešte by ma zauímalo, že ak čisto náhodou bude nejaký v háji, t.j. asi bude akoby s nekonečným odporom, resp. bude cievka, ktorú obsahuje prerušená, tak stači vymeniť len ten jeden žhavič, alebo vsetky...?

A potom akej značky? Nasiel som akesi NIPPARTS po 38eur a potom MagnetiMAreli po 28eur. Je jedno ktore kupim?



1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 80