Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-08-07 18:45:25

fi.lip:

No nechci polemizovat, takovou informaci jsem dostal ze servisu. Ale když jsem prohlížel servisní manuál ke klimatizaci tak jsem tam našel naprosto stejnou trubku, tak nevím. Na tom obrázku na díle č.7 jsou ze začátku vidět trubky 4 a až na konci 2 a to jsou ty na vodu, jak píšeš. Ale problém je v té střední části, kde jsou společně čtyři, 2x klima (vysokotlak a nízkotlak) a 2x voda. Díle se ale dodává údajně jen v celku a vede pod karoserií. Mechanik se již teď hrozí, jak to tam dostane, když se to bude měnit.

2013-08-07 19:28:44

Jo to jo je-li díra vpředu tam jsou spodem,ale od zadních sedaček vedou trubky na klimu interierem.Spodní se opravdu prodávají v celku ty uvnitř samostatně.Jediné řešení je vrakoviště (já je bohužel nemám).Ale kupovat to celé nové

2013-08-07 19:41:18

Přidávám ještě obrázek ze servisního manuálu...tam je to č.4

2013-08-15 20:45:38

Zdravím, ja by som Vas chcel poprosit , ci sa nemozte pozret na svojich PF, ako sa Vam sprava vonkajšie spätné zrkadlo pravé.

Totižto keď dam sklopiť a nazad, tak reaguje len lavé. Lavé je OK, funguje ako má.

To prave sa nehýbe, dokazem tym ovladacom / vlavo dole pod volantom / naklápať len zrkadlo v ňom. Samozrejme, skúšal som prepnuť ten malý čudlík L R, ale nič to nepomohlo.

Mechanicky sa dá dať len do dvoch polôh:

1. je normálna sklopená viď fotky:

http://2i.sk/49aa5872a1

http://2i.sk/3edd2f05d6

2. Druhá poloha je dosť divná, taká dopredu vyklopena:

http://2i.sk/58bb4963b0

http://2i.sk/2fcc3e14c7

A keď chcem, aby som normálne videl dozadu, tak ho musim dať do akejsi medzipolohy ktorá nie je zaaretovaná, ako tie dve vyššie spomenuté.

Je toto normálne?? Mne sa zdá, akoby ta 2. poloha bola nejako posunutá moc dopredu.

Čo navrhujete?

Je to ročník 2006, nie su súčasťou zrkadla blinkre.

A ešte jeden zaujímavy dotaz, dnes mi menili olej a filter oleja a potom po vymene stále blikalo červené logo olejničky a písalo kde su celkove kilometre: OIL LOW. Akosi sa to servisákovi nedarilo delphi diagnostikou za toho svätého vymazať, tak sa odpojila bateria na 5 minut a bolo to už OK. To len na okraj. Trvalo im to hodinu ... pokým to takto poriešili.

2013-08-15 21:22:04

To s tou kontrolkou se mě třeba vubec nestává ale kolegovi vždy při výměně tak tři nastartování dělá to samé co tobě,ale vždy po chvíly zhasne. To zrcátko muže mít špatný motorek na sklápění(doběh)já ho měnil také,nebo ho sklop rukou a otevří elektricky,jestli není nějaké přeskočené. Sklápění při couvačce funguje vždy jen to na které je přepnutá malá páčka u ovladače L nebo R. Zrcátka s blinkry mají až 08.

2013-08-16 08:33:08

fi.lip: Vsak to, ze ked ho zaklopim ručne a dam otvorit elektricky, tak nejde. Asi je to nejak pokazene. Mozno je nieco s motorom, mozno len drot preruseny, je viac mozností.

To ze to nejde elektricky ma ani tak netrapi / nikdy to nepouzivam / , skor ma stve, ze ten doraz je úplne dalej, ako by normálne mal byt to mi je divne....

Lebo ked zrkadlo opustí doraz pri skle / sklopená poloha/ , tak sa akoby jemne nadvihne, potom ide tak lahsie a na konci zapadne zas dole do takého dorazu.

Ked to teda nastavím to zrkadlo rucne do takej medzipolohy, aby som ho mohol pouzivat je pravda ze drží tu polohu, ale zas neskúšal som to pri 140 km/h., či by to udržalo.

Čo teda s tým?

2013-08-16 09:49:33

Ono normálně když se sklopí ručně tak nejde elektricky vrátit,to mi právě napadlo jako vyzkoušet jestli není nějak přetočené.Ale tak jak to popisuješ je přesně to co jsem měl já na zrcátku co jsem kupoval,protože na mém autě bylo rozbité. Jediné co šlo-přendat motorek který naštěstí u toho rozmláceného přežil a není to zrovna jednoduché(demontáž) montáž je naopak super vymyšlená a je to razdva. Prostě motorek umřel v nějaké mezipoloze proto když dáš zrcátko kam patří je mimo aretaci.

2013-08-16 10:41:31

fi.lip: No super, tak to si ma moc nepotesil. OK, tak len zhanat asi priebezne z nejakeho PF-ka, ktore sa rozpredava na ND. Ohladom rozobratia, v com je problem? Mozes prosim v skratke opisat demontaz?

2013-08-16 14:41:54

milanwow1: to ti takhle nevysvětlím,není to šroubované jen "sesazené" dohromady přes docela silnou pružinu a pootočené,přišel jsem na systém jen díky tomu že jsem měl to jedno zrcátko rozmlácené

2013-08-16 16:53:34

fi.lip: JJ rozumiem.

Dnes som sa tomu trošku venoval a najnovšie to funguje tak, že keď je v tej medzipolohe otvorené, tak ked dam close, tak sa to vadné normálne priklopí do polohy správnej, pekne k oknu. ALE ked dam open, uz naspäť nejde. Len ručne.

Zaujímave je, že sa mi stalo, keď som to ručne odklopil, tak 2 x to zapadlo do správnej polohy, ale 2 x ta poloha bola mimo - moc daleko.

Takže to vyzerá, že funguje len zaklápanie, aj to tuším, že len z medzipolohy, nie zo zaklapnutej polohy - tej vzdialenej od okna.

Tak kašlem na to, teraz som rád, že je to zaaretované v tej správnej polohe.

2013-08-17 00:37:45

Pravdepodobne bolo zrkadlo menené a darca bol z Anglicka...

2013-08-17 13:17:10

milanwow1: Přesně to samé to dělalo mě někdy se mi ho také podařilo zasadit kam patří a někdy ten motorek furt jel a bylo slyšet jak přeskakuje ale zrcátkem už dávno netočil.Z anglána nebude , problém je že má dvě možnosti sklopení , manual a nezávisle na ní elektriku pokud se nějakým stylem tyhle dvě mezi sebou "rozhodí" nesedne do aretace kam má.

2013-08-23 17:21:19

ZDRAVÍM, kaslem na zrkadlo, dnes sa objavil vážnejší problém .

Normálne si behám po meste a zrazu ked vychádzam z križovatky, tak som si všimol, že sa akosi zle rozbieham / mám automat /.

AKOBY bola zaradená 2-ka, resp. až 3-ka.

Ked som potom dal doprava páku kedy ukazuje na displeji, tak normálne ukazovalo, že sa rozbieham na 1-ke. ALE na 99% tam nebola jednotka, to už viem rozoznať a ked som zrychlil na 40 ku, tak stále tam bola tá istá rychlosť.

Potom som parkoval asi 15 minut. Ked som nastupil do auta, tak normálne som sa rozbehol ako na jednotke. Nasledne zastanem na križovatke a to isté. Rozbeh akoby so zatiahnutou ručnou brzdou a velmi lenivy rozbeh a to som musel mat otacky tak cca 2.000-2.300.

Obávam sa, že by som mal asi čo najskôr vymeniť olej v automatickej prevodovke, aj keď či už nie je neskoro. Mechanik mi tvrdil, ze aj ked je tam 10,2 litra oleja, tak viac ako 5 litrov sa neda vymeniť. A este skusim ma napadlo odpojit batériu na pol hodiny, kazdopadne horšie to už nebude.

DODNES som nemal s tým žiadny problém.

Ak máte niekto nejaký tip, alebo skúsenosť s takouto vadou, pls dajte mi vediet.

ĎAKUJEM.

2013-08-23 18:05:57

Zdravím podle toho co tady čtu co píšeš první příznak opotřebovaný olej takhle se projevuje starý olej dá se aji poznat barvou a zápachem spáleniny a tolik oleje co ti říkal mechanik určitě v převodovce nezůstává........

2013-08-23 19:09:27

miluno: Mechanik -mal by to byt naozaj odborník, ktorý sa živy vyslovene repasom vsetkych automatickych prevodoviek , mi povedal, ze zvysny olej je v chladici a v hydraulike a bohvie kde ešte. Jednoducho, že viac z nej nedostane preč. Samozrejme, je možné, že pri repase z nej dostane všetko, ale pri bežnom odmontovaní spodku vytečie vraj len tych 5 litrov.

Co sa tyka toho oleja. Parkujem v kopci. Zakaždym ked nastartujem a davam z P do R polohy / najprv musim vycuvat dole kopeckom / , tak to vzdy tak trochu akoby cukne, lebo ked zaparkujem a dam P, vypnem motor a nasledne pustim brzdu, tak auto sa akoby oprie do toho parkovacieho modu P.

Dnes som teda vyskusal odpojit tu baterku a pozrel som tu risku oleja na tej dlhej planžete.

Olej bol na takej zaryhovanej časti v strede, podľa mňa ho bolo dostatočne veľa. Čo sa týky faby vyzeral celkom normálne, podobne, ako novy olej, ktory sa dáva do motora, takej medovej farby. Spáleninou cítiť nebol, aspoň sa mi nezdá.

Po komunikácii mi mechanik povedal, že sa dáva tá prevodovka po zahriatí oleja do núdzového režimu a to zaradením 3-ky natvrdo.

Zároveň mi povedal, že je to len na servisný zásah, výmenou oleja, že by sa nič nevyriešilo. Že keď sa to takto chová, že je tam nejaký problém, niečo môže byť odídené, ale samozrejme po telefone to nevyrieši. Oprava 3-5 dní, cena 100 - 1700 eur, podľa toho, čo je v háji.

2013-08-23 20:21:37

Zdravím hádat se nebudu co by to mohlo být,ale dělal jsem v servise a vím jak to chodilo a chodí každý navýší cenu opravy ale nikdo už nesníží i kdyby to byla prkotina jsi stím seznámen a počítáš stím tak proč dávat cenu dolů a může to být příklad filtr olej.... nebo deska přetlaků a cena bude stejná,jestli to je dobrý kamarád máš to fajn určitě ti poví pravdu ale tak to chodí v tomto světě.Ty to nevidíš jen ti dají fakturu cenu a plať,je to opravené funkční a víc tě zajímat nemusí.Ale držím ti palce automaty opravy jsou drahé at se ti daří však pak napiš at víme

2013-08-23 23:12:31

miluno: Zial kamarát to nie je akurát ma dobré referencie na nete - nejaký Ľubomír Križak z Martina: . Ináč s Tebou plne súhlasím. Keď chcú naúčtujú v podstate hocičo. Pokiaľ som tam neni od začiatku prác do konca / čo je v podstate pri takýchto prácach nemožné/ tak si môžu robiť a mapísať čo si vycucajú z prsta.

Uvidím, ešte zajtra po odpojení baterky vyskúšam, ako sa to bude chovať a ak rovnako, tak žial, musím zájsť s tým do servisu.

Každopádne dám vedieť, ako to celé dopadlo.

2013-08-23 23:46:25

Napis serzinovi ten by mohl vědět co tam odchází,já automaty moc neznám,ale poptávka po nich je,údajně jsou dvě závady,jedna opravitelná druhá ne ale nevím o co se přesně jedná

2013-08-23 23:55:24

fi.lip: OK napisem mu.

Este som nasiel zaujímavú radu:

Keď ste z kopca alebo do kopca a zastavite zatiahnite ako prvú ručnú brzdu a až potom zaradte parking.

TOTO som nikdy nerobil a denne parkujem v miernom kopci cca 5 mesiacov.

Vzdy som iba zabrzdil nohou a dal z D na P. Potom vypol motor a povolil nohou brzdu. Auto sa jemne vrátilo dozadu.

Následne ráno po naštartovaní pri stlačenej brzde som dal páku z P na R. Toto bolo vždy sprevádzane takým drcnutím - trepnutím.

Uvazujem, ci som to tým nepokašlal.

2013-08-24 19:22:02

Tím asi ne,to se dělá proto aby si se potom s tou pákou právě tolik nepral při "odbržďování" prostě aby to nebylo tak našponované.



1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 80