Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-07-08 22:48:27

Zdravím,jen taková drobnost,minulý tyden jsem vyrazil k moři do HR.Po ujetí cca1000km jsem to zapích a přechráp v autě.Ráno po zapnutí zapalování se místo servisního intervalu objevilo na displeji OIL LOW a rozsvítila se kontrolka mazaní.Zkontroloval jsem měrkou olej a OK.Natočil jsem to a kontrolka asi 2x problikla a zhasla.Po ujetí asi 15km jsem dorazil k benzínce a vypnul motor,natankoval,zapnul zapalování a opět OIL LOW.Po dolití 4deci oleje už bylo vše OK,přitom oleje v motoru bylo až až.Je pravda,že auto stálo přes noc v mírném kopci čumákem nahoru,tak jestli se ten olej nějak přelil nebo co,nevim,pak už se tento problém nevyskytl

2013-07-09 05:34:14

hancz: Stalo sa mi to asi dvakrat, vzdy to bolo po jazde na dlhsiu trasu a pri zastaveni v kopci. Skontroloval som olej a hladina bola v poriadku. Zrejme len zblbol snimac pri zastaveni v kopci.

2013-07-09 10:57:13

PLS, kdo vie kde su konektory

air control harness connector M60, M61

M60 - má 2x13pinov nad sebou

M61 - má 2x9pinov nad sebou.

Su to konektory od kontrolnej jednotky klimatizacie. Resp. rad by som vedel, kde sa tá kontrolná jednotka klimy nachádza, ju hladam a newiem ju najst.

Nasiel som ju len v tom navode na jednom tomto obrazku a teraz neviem ci to mysli, ze by som musel celý ten panel zhodit, co je vo vnutry auta, aby som sa k nim dostal??

DAKUJEM.

2013-07-09 12:13:51

Tie konektory, ktore hladas su na zadnej strane stredoveho panelu s ovladanim klimatizacie

2013-07-09 12:40:19

twist: Takze, aby som sa k nim dostal musim dat dole to okolie prehadzovacej páky auomatickej prevodovky a panel ovladania klimatizácie? Asi hej ... pokial som to dobre pochopil.

2013-07-09 12:44:20

milanwow1: Presne tak, treba kvoli tomu rozobrat celu stredovu konzolu, od drziakov na napoje medzi prednymi sedadlami, cez plast pri radiacej pake, ten horny priecinok v strede na palubnej doske a nakoniec zbytok stredoveho panelu. :(

2013-07-09 15:54:47

twist: No to som si myslel ... do toho sa mi moc nechce, kedze nemam ten plast na odnimanie oblozenia a nerad by som to nejak svojpomocne niecim poskodil. Rozmyslm ze si z jedneho servisu ho poziciam na výkend, a asi sa na to dám.

Este by ma zaujimalo, ci ten ambiente senzor je to, co som nasiel.

Podla manualu, by mal byt hned vedla klaksonu, ale tam nic nevidim, jediny taky komponent, co by mohol byt, je cca 10 cm k stredu, taky plastovy snimac. Vidno ho takym velkym prieduchom pod špz-tkou. Je k nemu perfektný prístup. Už som ho mal aj vonku, prestriekal kontakty aj konektor , pomeral odpor medzi lavymi 2 kontaktami 1 a 2 a bol tam odpor cca 2kOhmy pri teplote vzduchu 30 oC.

Potom som spustil tu autodiagnostiku a zas chyba 41 - Ambient sensor 1 circuit open.

Ten senzor vyzera byt OK, jedine este skontrolovat 1 drot medzi senzorom a tou AC jednotkou. Lebo na drote 4 bolo 5V.

Alebo si pozicat ten senzor a spustit autodiagnostiku, ale kde ho zozeniem, jedine niekoho v meste poprosit, ale pochybujem, ci bude ochotný .... .

To ze je prerusený drot medzi tym konektorom a tou riadiacou jednotkou pokladam za malo pravdepodobne, ked vidim, ako je PF-ko pekne robené.

Sak porozmyslam...

2013-08-01 10:16:14

Zdravím všechny,

mám problém s klimatizací. Již dvakrát během posledního měsíce mi přestala fungovat klimatizace, nesepnul ani kompresor z důvodu poklesu tlaku. V obou případech opětovného naplnění byl prováděn v servise test těsnosti, kdy se vysála kompletní náplň a byl spuštěn vakuový test těsnosti. Pokaždé byl výsledek nula, tzn., že nikde nedochází k úniku. Naposledy jsme to prováděli minulý pátek a včera 31.7.2013 již klima opět ani nesepla. Měl někdo podobný problém? Jak zjistit únik, když nikde se nic jakoby neprojevuje (ani pod UV světlem není žádný velký únik vidět) a přitom za cca 5 dní je pokles náplně takový, že kompresor z důvodu své ochrany ani nesepne?

Předem všem děkuji za případnou radu a pomoc

2013-08-01 14:41:16

rpospec: stačí si přečíst diakuzi. je potřeba to naplnit včetně kontrastní látky a zjistit kde to netěsní. Vzhledem k tomu že vakuový test pracujke na opačném principu nežklimatizace, tak často tebnto test nic neukáže. Snad ten co ti to plnil byl někdy na nějakém školení na klimatizace a ví že po prvním úniky by m¨ěl dát kontrastní látku, nebo úpo prvním uníku měl vyzkoušet měřákem an plyn (stejný jako mají klasičtí plynaři´) uník plynu.

2013-08-01 14:50:21

honzabk:

Diskusi jsem samozřejmě četl, ale tohle konkrétní téma jsem nenašel (fulltext vyhledávání). Problém je v tom, že únik kontrastní látkou samozřejmě sledoval, ale jelikož má stejnou barvu tak neviděl, jestli to je již někdy z minulosti nebo čerstvě po předchozím naplnění (auto z roku 2006). Plynový měřák nepoužíval, zkusím mu to poradit... Ještě mě napadlo, jestli existuje více barev kontrastní látky tak použít při dalším natlakování jinou barvu.. Každopádně děkuji za radu.

2013-08-01 16:05:05

rpospec: no podle myho si najdi nekoho kdo pouziva merak, dnesni detekcni technika je na hodne vysoke urovni a najde uniky, ktere bys normalne nenasel.. jenze jestli ti to utece za 5 dni, tak je to pomerne velky unik, takze by ti na to teoreticky stacila v domacich prostredcich jarova voda.. je to sice hodne primitivni, ale unik by to mohlo najit.. vem to pres rozprašovac nebo stetec a omydli si proste / zastudena / spoje.. nech to chvili pusobit, pokud to nekde bude delat bublliny, mas ho...

2013-08-02 08:49:50

No tak to nějak nechápu, pokud někdo použil kontrastní látku už někdy dřívě tak za ty leta je dávno pryč. Přece musím poznat zda je to čerstvý únik či nikoli.

2013-08-02 08:50:29

a to s těma bublinama je úplná blbost, jedině by jsi musel vše pnořit do vody!!

2013-08-02 14:30:25

honzabk: kdyz mas pichlou gumu, tak ji noris do vody abys zjistil kde to utika? Ja teda vezmu roztrikovac a postrikam ji jarem a zatim to vzdycky fungovalo btw A jak to delas s gumou od nakladaku? To asi dost nadnasi co

Samozrejme ze je daleko lepsi pouzit detektor .. ovsem ne kazdej detektor je dostatecne citlivy, ne kazdej ho ma, a v neposledni rade, ne kazdej ho umi dobre pouzivat. A hlavne ne kazdej z lidi co plni klimy je ochoten investovat 20k do poradnyho meraku a rocne ho posilat na kalibrace za x tisic, takze levna varanta 2 je ta jarova voda.. pokud neni unik moc velky, ze ti to ty bubliny odfoukne, tak to funguje / a to nebude velky unik, protoze to by bylo slyset / .. ale nefunguje to na moc maly uniky, kdy vode obsazena v tech mydlinach povrchovym napetim vlastne uzavre ten unik.. ale jen na chvili nez se vypari a pak to utika dal .. a uprime receno delat zkousku podtlakem na tlakovym zarizeni je myslenka jak drbat se levou nohou za pravym uchem.. podtlak pripadnou trhlinu uzavira, takze tim se projevi jen velice malo uniku.. jestli je pichla guma taky nezkoumas podtlakem, ze, protoze by to asi fungovalo mizerne nebo vubec ne.

2013-08-02 14:36:45

mimochodem kdyz kouknes sem

http://www.univer.cz/klimatizace-detekce-uniku

http://www.aci.cz/vse-pro...niku-chladiva_c19376.html

tak se na detekci pouziva dost podobne prostredky jako pouzivam v praci, akorat je rozdil v cene.. penovej 300 a poradnej elektronickej klidne 40k

2013-08-02 17:31:32

Taky jsem řešil, servis: "únik je ale nevíme kde"

Do misky mýdlo a trochu vody, štětec a každý spoj jak za komoušů...

musí se počkat, to mýdlo má zpoždění

Taky jsem myslim i klimu na chvili zapnul.

Po chvili koncovka hadice vpravo někde pod turbem (myslim) byla "zahalená bublinama"

Oprava už byla legrace...

Ahoj

2013-08-02 23:11:56

Vákuový test je nanič kedže skúša tesnosť pri podtlaku kým za normálnej práce je v systéme pretlak. Ak servis nevie najskôr očistiť starú kontrastnú látku, aby vedel odlíšiť staré úniky od nových tak by som tam viac nešiel. Mne tiež zistili únik až v treťom a ani v ňom nevideli únik pod UV svetlom, ale zistili ho až „čuchačkou”...

2013-08-07 10:56:59

Tak místo úniku bylo odhaleno, jedná se o sadu potrubí vzadu pod autem, je to společné vedení pro klimu i vzduch, origo údajně cca 500 Euro Přikládám obrázek, jedná se o položku č.7. Pokud by někdo věděl o levnějším zdroji ať dá prosím vědět . Předem děkuji

2013-08-07 16:35:07

rpospec: Pokud je to na trubce a je hlinikova jako ze predpokladam ze ano tak se da zavarit. Nechavam varit trubky na klima bezne u kamose.

2013-08-07 17:41:46

To je trubka na vodu,ta vede pod autem,trubka na klimu vede vzadu vnitřkem auta po podlaze a podběhu!



1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 80