Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-04-04 22:13:28

Ahoj, mám dotaz: Táta má Pathfindera z roku 2007, rozsvítila se cca před měsícem kontrolka ABS a 4WD, na wag to ukázalo vadné pravé zadní čidlo ABS... pročetl jsem tady co se dalo a zkontroloval a prozvonil dráty od zadních čidel až po jednotku ABS, svorkovnice vzadu, pod PP prahem, změřil odpor zadních čidel na levém cca 1800 ohmů na pravém o cca 60 ohmů míň měřeno u jednotky ABS, odpory přímo u zadních čidel byli cca 870ohmů na obou čidlech... nevíte kde by tedy mohla být chyba? dá se to takhle podle odporu poznat? Když jsem zjistil cenu tak jsem se málem zhroutil :) díky za radu Jirka

2013-04-04 22:23:41

porsche78: Zkus to vyčistit muže tam být bordel je to magnet a nachytává se na něj rez.

2013-04-04 22:48:12

alexx10: To jsem udělal, čidlo jsem měl venku i ten zubatej kroužek jsem očistil, protože tam byl bordel,ale i tak to nejde :( nevíte někdo kde by se dalo sehnat jiné čidlo ne za 8000 z Nissanu :)

2013-04-04 22:49:21

porsche78: "ukázalo vadné pravé zadní čidlo ABS" rozpojene alebo skrat? Pri merani musiš dodržat polaritu.Vačšinou byva chyba na kabli ako vychadza z karoserie.Skus ponatahovat bužirku

2013-04-04 23:00:11

sjaro: psalo to jenom vadné pravé zadní čidlo - žádný signál, ještě napadlo kamaráda, že by jsme změřili přímo u jednotky signál z čidel na osciloskopu, že bych na heveru zvednul zadek a roztočil kola... dráty právě se zdáli v pořádku, všechny 4 dráty jsem proměřil od jednotky až po čidla...

každopádně ještě mrknu na ty dráty jak jdou z karoserie jak jsi radil, díky

2013-04-04 23:58:38

porsche78: Hlavně od té zásuvky za P.P kolem dozadu,já už to také dělal a zjistil jsem že přede mnou už to dělal někdo jiný,ty drátky reznou uvnitř až upadnou

2013-04-05 00:20:09

ještě možná zkusim jen tak natáhnout nové drátky bokem od jednotky až k čidlu...

2013-04-06 21:24:19

Zdravím páni, mám p11 1998 2,0, už sa mi to stalo 2x. Zatiaľ som mal vždy nad 3,5 tis. otáčok. Idem, vypne mi motor, rozsvietia sa kontrolky na pravej strane ( CHECK, baterka, ABS,...) a nič. Sekol mi aj volant, no nvm či ho hneď pustilo alebo nešiel posilňovač no nejak som chytro vytočil našťastie na zástavku a prvýkrát to bolo ráno a nebolo žiadne auto na zákrute....Vypnem komplet kľúčik, počkám 15sec.( hneď toči točí ale nechytí) natočím ho, chvíľu točí a potom chytí a ide mi normálne...Nvm čo to môže byť, myslel som, že to môžew byť aj LPGčkom ( lebo obakrát sa mi to stalo pri LPG ), no skúšal som ho vytočiť aj nad 5tis. aj na benzíne, aj na LPG a išiel. Tak teraz rozmýšľam, či je tam niečo zanesené, alebo je neičo s riadiacou? nemal niekto nejakú podobnú skúsenosť? čo by mi niekto poradil? dík

2013-04-12 14:44:08

Zdravím,

mal by som takú otázku, či nevie niekto, ako sa dáva dole ten tmavo šedý plast spodný na 5. dverách zvnútra čo je.

Ja som tam našiel len jeden metrický šrób č. 10 umiestnený na madle zatvárania dverí, to madlo som potom aj vybral.

Ďalšie 2 krýžové šrobiky samorezné som našiel na opačnej strane tam ako sa dá umiestniť lekárnička - sú tam také popruhy na ňu. Tak som dal dole tie 2 šróby a ten plast drží ako priklincovaný .

Ak to dával niekto dole , prosím poradte mi ako. Potrebujem sa dostať zvnútra k lište nad špz-tkou, aby som tie 2 hrdzavé miesta ošetril a natrel. Už mám na to všetko, akurát ten plast nejde dole .

Na Renaulte mi to tiež tak držalo a nešlo dať dole, tak som to jednoducho nasilu vytrhol a išlo to. Boli tam také asi 4 veľké plastove akoby spoje, ktore išli do dier na plechu tych dverí a tie sa tam zacvakli. PF-ko si viac vážim a nechcem na to hneď použiť hrubú silu aby som niečo neodlomil.

2013-04-16 11:41:02

ten zadny kryt piatych dvery je upevneny okrem tych srubou uz len plastovimi uchytkami ktore len potiahnutim vytrhnes, lepie je to nejakym srubovakom obalenym v latke aby si neposkriabal karoseriu.a davaj pozor na spoj spodneho plastoveho krytu a horneho okolo okna ak tam ulomis uchytky ktore ti dva dieli spajaju vznikne tam neestycka medzera. mne sa to podarilo ulomit. a ak budes davat ten kryt dole otvor si okno lebo ti to bude drzat.

2013-04-19 16:24:59

Kedze ide obdobie tepla, skusal som klimu a akasi zatuchlina z toho isla, tak som zacal hladat riesenie a mozno by to chcelo vymenit pelovy filter a vydezinfikovat klimu. Ide to bud ozónom za cca 20,- eur, alebo akymsi ajatinom -nasiel som zaujimavy clanok, ktory davam nizsie. Ak ma niekto z Vas s tym skusenost, prosim o podelenie sa s názorom na tuto problematiku.

Tu je ten clanok:

Jeden clanok ku cisteniu klimky.

Sice tyka sa Mondea, Fordu ale princip ssa da uplatnit aj na nase auta.

Josef (CMC696) nám poslal článek, ve kterém shrnuje své mnohaleté zkušenosti s údržbou a servisem automobilováých klimatizací, samozřejmě že i těch ve Fordech. Níže popisivané montážníá postupy platí pro mondeo MK I a MK II, ale jak zjistíte, lze je snadno přizpůsobit i pro ostatní modely (nejen) Ford. připomínky a dotazy k tomuto článku piště do diskuze zde http://forum.fo​rdclubs.org/vie​wforum.php?f=15​

DR​ (CMC 053)

Zápach z KLIMATIZACE, neřku-li přímo smrad.

Každý ví, jak zápach v klimatizaci vzniká. Přesto, že do cesty vzduchu pro větrání je postaven pylový filtr, tak proto, že žádný filtr nefiltruje absolutně, dostanou se do větrací soustavy bakterie a i nějaké živné látky pro ně. A protože v prostoru tepelných výměníků (chlazení, topení) jsou dost dobré podmínky pro jejich množení - zimu přežijí a až se motor zastaví, tak se celý prostor prohřeje od výměníku topení, tak se množí a produktem jejich života jsou také plyny (u lidí také, že?), které vnímáme jako smrad.

Co tedy s tím? Když jsem dělal pro Forda, (to už jsem měl Mondeo), tak jsem získal za režijní cenu spray na desinfekci, ale moc jsem s tím spokojený nebyl, možná bych jich potřeboval nejméně pět kusů. Proto jsem zkusil tento způsob: Koupil jsem si v lékárně desinfekční prostředek Ajatin roztok. Ten "roztok" je potřeba uvést, neboť je ještě Ajatin tinktura, který se prodává jen v malém balení a znáte ho, když Vám berou např. krev. Auto by pak smrdělo rok nemocnicí. Ajatin roztok se dá koupit, někdy Vám jej lékárna musí objednat ,jeden litr za cca 150 kč. Máte to na 10 let. Ajatin roztok je nejedovatý (používá se v potavinářství jako poslední 0,5 % výplach pro zmrzliňáky, pak se leje hned zmrzlina), nekorozivní desinfektum, vonící hořce po mandlích.

Pro vydesinfikování KLIMATIZACE jsem použil 2,5 - 5% roztok s vodou, který jsem si připravil do rozprašovací láhve, která se používá na mlžení rostlin. Při studeném motoru (!) se odejme pravá mřížka pod sklem, stačí jen ta, není potřeba odnímat obě, jak uvádí R. Etzold (v Jak na to), vymontuje se pylový filtr, přepne se na vnější vzduch, tím se otevře klapka za pylovým filtrem, pokud není po delším stání dostatek podtlaku na přestavení klapek, tak se na pár veřin nastartuje motor, ale tak, aby se neohřál. Nyní se zapne ventilátor větrání na nevyšší stupeň a do otvoru nasávání vduchu je stříká aerosol z rostřikovací nádobky, proudící vzduch roznese mikrokapičky po celém větracím systému. můžete nastříkat klidně litr roztoku, do motoru ventilátoru se to nedostane, odstředivá síla na obvodu oběžného kola rozpráší spolehlivě všechen roztok, "odmršťuje" jej do větrání, přebytečný roztok vyteče vývodem pro zkondenzovanou vodu na výparníku (vysvětl.: to co chladí) klimatizačního zařízení. Je dobré desinfekci nechat nějakou dobu působit, tzn. neprovádět před jízdou, protože na topení to hned vyschne, na chlazení se to smyje nakondenzovanou vodou. U mne po dvou aplikacích (v úporných případech) po sobě s odstupem 10 dnů mám dlouhodobě pokoj, ani nevím, zda jsem to vloni aplikoval. Snad nemusím uvádět, že po proceduře se zase všechno smontuje (pylový filtr a mřížka) zpět. Ještě k tomu motoru ventilátoru - kdyby se i trochu namočil, tak 14,6V elektrického napětí Vám izolaci motoru neprorazí. Nemusíte mít obavy ze zkratu v el. motoru.

Spotřeba při jízdě s klimatizací v činnosti - neplaťte, za co nemusíte !

Při jízdě s klimatizací většina řidičů má nastaven vnější přívod vzuchu, tzn. že neustále zchlazuje vzuch, který v létě dosahuje nad vozovkou 35 st.C. K takovému výkonu chladicího zařízení se spotřebuje i značná část energie od motoru a to se projeví dost vyšší spotřebou. Komu to nevadí (nikomu nic nevnucuji), má možnost přepnout na vnitřní okruh vzduchu, ochlazuje se již chladnější vzduch, tento vzduch se na výparníku odvlhčuje - tím se uvede do činnosti naš ochlazovací systém našeho těla (tzn. že pot se vypařuje, ochlazuje tělo, osoba se znatelně nepotí a není nebezpečí nemocí ze studeného vzduchu -revma) a spotřeba se zvýší jen nepatrně, v autě je příjemné prostředí. Možná budou reakce - já na to mám - je to jen rada.

2013-04-20 22:21:53

Základ je dostať sa k výparníku, ak sa ti to nechce/nepodarí tak to nechaj na ozón...

2013-04-21 13:52:21

cico: Vsak ja by som sa rad aj k nemu dostal, ten by som prestriekal, ale ani netusim, kde je, a ako sa k nemu dostanem, ak to niekto vie, tak nech napise. Takisto, vie niekto kde je pelovy filter ??? , lebo aj on moze byt zanesený.

2013-04-21 17:19:05

milanwow1: Filtr je u spolujezdce za kaslíkem a možná by tudy šlo i aplikovat tu srágoru na čištění,ale dopracovat se až na samotný výparník je uplně zbytečné a málo kdo kvuli tomu rozebírá celou přístrojovku aby se tam dostal

2013-04-21 18:37:26

Tady máš ten filtr

Cabin air filter replacement- Nissan Pathfinder

Purchase this filter at:

AQ1113

This filter fits Nissan Frontier 05-11, Pathfinder 05-10, Xterra 05-10 and Suzuki Equator 09-10. The model shown in this video is a 2005 Nissan Pathfinder, but installation is similar on the other models.

2013-04-21 19:51:19

Ale fuj co to rozebírá za prase.Ušetřil si sice povolení pár šroubků,ale takhle rvát ten kaslík

ten kaslík lze vyndat komplet celý i s tím okolním plastem,je pak ke všemu mnohem lepší přístup a navíc nic se nedělá hrubou silou proto je menší pravděpodobnost nějakého poškození

2013-04-21 20:31:36

fi.lip: Práve, že samotný výparník je úplne najdôležitejší pretože na ňom sa kondenzuje vlhkosť, ktorá je živnou pôdou pre baktérie a plesne, ktoré spôsobujú ten zápach Čistenie čohokoľvek iného, používanie sprejov do výduchov a pod. je úplne zbytočná robota resp. účinok je len krátkodobý!

2013-04-21 21:28:33

cico: To je mi jasné,ale bohatě stačí k tomu výparníku strčit aplikační hadičku s rostřikem na konci,samozřejmě né výdechem,ale například právě dírou po filtru

2013-04-22 12:41:24

missan: Dakujem, no tam by som ho veru nehladal.... Som si myslel, ze je odspodu, tam su akesi plasty priskrutkovane.

Kazdopadne skusim kupit ten bordel, a pri zapnutom maximalnom fúkani tam toho strieknem opatrne rozprašovačom, len dufam ze mi to tam nekvapne na ten CD menič, resp. na rádio.

Ešte ma štve, že keď si napalim, nejakú hudbu. či už mp3, alebo tam dam aj original cd, tak niekedy mi ho načíta až po 2-3 vložení, na 1. krát zväčša vypíše že disk error. Neriešil to tu niekto? Netreba nejaké čistiace CD, alebo čo s tým?

2013-04-22 12:55:06

milanwow1: pravděpodobně ti odchází mechanika,já měl to samé.Bralo jen original a to tak dva z pěti a Mp3 to nechtělo brát vubec. Měnila se celá čtecí hlava +ty tlumiče vybrací,byly totálně vyteklé a zatím OK.



1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 80