Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-02-26 16:25:05

Zdravím,

nesetkal jste se prosím někdo se slábnoucím brzdným účinkem? začal jsem pociťovat, že musím jít do pedálu velkou silou, aby auto začalo brzdit.. Kapalina v nádobce je na maximu, nikde jsem na hadičkách nenašel únik kapaliny. Co jsem si všiml je, že pokud pedál několikrát za sebou našlapu (když stojím a mám nastartováno), tak po posledním našlápnutí, kdy pedál ztvrdne nahoře se pomalu začne propadat, jako by mu utíkal tlak.. Kromě toho, že auto špatně brzdí jde pedál stejně lehce jako dřív. Neřešil toto již nekdo? Díky.. Jen doplním, že to začalo dělat teď po víkendu, kdy auto dostalo zabrat v kalamitě na horách, ale tam dostala pokouřit spojka ne brzdy..

2013-02-26 18:04:35

Ahojono jak píšeš tak sis to asi vsugeroval,ten popis co píšeš POKUD TI NEUTÍKÁ KAPALINA se jeví jako bežný jev u všech aut ,pokud budeš tlačit na pedál NORM8LNĚ tak ti noha zákonite sjede až dolů je to díky podlakové membráně,pokud víckrát našlapeš záleží každá automobilka to má jiné tak bud stačí volnoběh dodat podlak,nebo se automaticky zvýší otáčky,a to jak mluvíš že to bylo v horách a jízda sněhem no víš záleží jaké máš destičky,pak mkré samozřejmně brzdí hůř,všude tí píšou z mycího cyklu nejdřív probrzdte,a takové to že je kotouč teply a voda se vypaří není pravda jestli jsi jel mokrým sněhem a ktomu žádná kvalita destičky tak se nediv a pak,všichni jen dobrždují motorem u dieslu jo je to fajn ,jen na destičkách vzniká JÍZDOU MASTNÝ FIL,a ten potřebuje propáli-vypálit rozjed se at se nic nestane a prudce brzd až do zastavení,dvakrát třikrát zasebou apak jed normálně a napišm mi jak se brzdy změnili zatím

2013-02-26 18:33:14

díky moc za info, ted sem to byl projet s tím, že buď někde něco prdne.. nebo se to srovná, nebo se to nezmění.. a výsledek je, že ten pocit nebrzdícího auta už necejtím... takže za tím asi opravdu byl jen solnej nános z víkendu.

Takže teď se můžu soustředit na spojku, která je po tom víkendu takova "blátivá" a zabírá poslední centimetr nahoře, a občas pedál zůstane kousek propadlej od normálu. Auto zatím jede a spojka neprokuluzuje, takže dokud to tak bude, měnit ji nebudu.. No není nad pořádné radovánky ve sněhu

2013-02-26 19:22:47

casto se stava ze desky i kdyz jsou denne v provozu jsou utesnene v trmenech rzi ktera prubezne narusta a sul tomu jeste napomaha. Pedal je pak gumovej. Staci vymontovat vycistit trmeny co po nich jezdi desky a maznout trmen medenkou lehce aby se volne pohybovaly a je po problemu. Take jsem to resil.

2013-02-26 20:14:43

jak píšeš stou spojkou u Pf zabírá i nová dosti nahoře nic zvláštního,a pak odvzdušnit jak spojkový válec pod autem tak tak za pravým kolem za rámem je další odvzdušnovací šroub a ten je taky ke spojce takže oba dva a pořádně pokud jsi to nedělal a spojka je ok je to starou brzd.kapalinou tak nečekej rozdíl bude pokd jsi to nedělal POZOR OPAČNÝ SYSTÉM JAK U BRZDY

2013-02-27 08:48:45

diky za info! zkusím, brzdy vyčistím, spojku odvzdušním.. Pokud bude vše OK, tak se následně chystám do Milovic na projížďku, takže pak zase bude co ladit

2013-02-28 19:40:29

Zdravím chlapi. Při studeném motoru začínám slyšet kovový zvuk. Zeptám se, co by jste doporučili zkontrolovat a kde?? Mám najeto údajně 115000 km, tak jestli raději kontrola rozvodů?? Nerad bych ale z orig. servisu slyšel vše v háji, vše vyměnit i když to nebude pravda. Díky za odpověď.

2013-02-28 21:00:37

Kovove zvuky jsou dost casto od rozvodu vzhledem k tomu ze je tam retez. Kup si naslouchatko tzv.stetoskop za 150kc a poslouchej daji se tim zjistit zajimave veci nez zbytecne vyhazovat penize za vymysli servisu.

2013-03-08 19:16:21

alexx10: Zdarec,už je to dýl,ale jak to dopadlo s tím modrým čoudem

2013-03-08 19:50:36

Hancz: Závada zjištěna a opravena. Sundal jsem výfuk.potrubí a 4tý válec mokrý. Hlava dolu a na 4tém pístu voda. Hlavu jsem odvezl na tlak. zkoušku a ejhle byla praskla na dvou místech a to tak blbě že se nedala zavařit. Nic naplat začal jsem shánět novou hlavu. Člověk co mi jí tlakoval měl nějakého známého a sehnal mi jí od kvalitního výrobce. Nechal jsem zabrousit ventily dát nová gufera na dříky ventilů a nakonec při nastavování vůlí na ventilech se zjistilo že vymezovací podložky na vůle ventilů, ventil-vačka ( o kterých jsem se mylně domnível že v dnešní době se dělají už jen hydrostavy a né mechanické jako v tomhle autě) byly pouze 2/3tinové protože je už někdo brousil tak jsem je nechal také vyměnit za nové. Nové silnější těsnění pod hlavu a nový olej , filtr a nemrz. kapalinu. Demontáž a montáž jsem si dělal sam jen tu hlavu jsem nechal profesionálne nastrojit a seštelovat. Mám najeto cca 600km a zatím vše OK motor tichý více než předtím. V mrazech chytá uplně skvěle na první otočení motoru a nekolísá mi teplota když vyřadím a jedu z kopce jako to dělal před opravou a hlavně mi nepřestává topit když někde stojím na volnobě jako dříve už netopil po 2 minutách. Teď je fak hodný a zase se máme rádi tak jsem mu za odměnu nechal potáhnout volant, řadičku a loketku krásnou napůl hladkou a napůl perforovanou černou kůží a sluší mu to fešákovi. Přidávám nejaké fotky z opravy. Ještě přidám info co to všechno stálo a kolik hodin mi to zabralo.

2013-03-08 20:20:08

Tak ještě to slibované info:

20.2.13

Výměna hlavy a těsnění pod hlavou.

Demontáž hlavy a všeho okolo - 6hodin.

Montáž hlavy a všeho okolo - 12 hodin (trochu jsem si to užíval)

Celková doba prostoje + čekaní na díly - 14 dní.

Materiál:

  • Hlava - 15400 kč
  • Těsnění pod hlavou - 1000 kč
  • Těsnění dříků ventilů - 700 kč
  • Vymezovací podložky 16ks - 1350 kč
  • Fridex 4L - 250 kč
  • Žhavící svíčky 4X - 2000 kč

Práce:

  • Výměna žhav.svíček - 0 kč
  • Výměna hlavy - 0 kč
  • Tlakování hlavy (té první) - 800 kč
  • Zabrošení ventilů+gufera - 1350 kč
  • Seřízení vůlí ventilů - 1200 kč
  • Doprava - 250 kč

22.2.13

Potažení kůží.

  • Volant - 1800 kč
  • Řadící páka - 700 kč
  • Loketní opěrka - 700 kč

Tomu se říká LÁSKA

2013-03-08 20:39:37

Jak se prjevovala ta prasklá hlava:

  • Nejdříve malé a pak velké stráty vod
  • Kolísání teploty při jízdě na volnoběh
  • Přestával topit pri stání na místě a motoru na volnoběh po 2 min.
  • Nejprvé málo a pak hodně kouře z výfuku
  • Špatné starty. Motor se háda po startu až jsem zničil 3 ze 4 svíček. Po nějakém tom km jízdy přestal kouřit, ale když jsem stál dýl na křižovatce tak zase začal kouřit.
  • Nejprve málo ale pak víc a víc vody v olji a emulze v odfukové trubce co vede z víka ventilů, ale pod víčkem oleje téměř nic žádná šlehačka.

2013-03-08 21:44:58

alexx10: Moc pěkně napsaný a nafocený,tak at to frčí

2013-03-08 21:53:05

Hancz: Díky to je také mé zbožné přání

2013-03-09 05:42:55

Ak tomu dobre rozumiem ventily sa musia nastavovat?

2013-03-09 07:55:39

veldik: Ano ano pomocí vymezovacích podložek. Není tam žádný šroub na štelování. Změřit současnou vůli, zjistit podle DP kolik má být skutečná vůle a podle toho koupit podložky a vyměnit nebo pokud je tam vyšší podložka než má být tak stačí zabrousit na požadovanou hodnotu.

2013-03-09 23:10:17

Zdravim, ja by som mal taku otazocku ohladom ESP:

Mam na ruke velmi zaujimavy path 2007, manual, 85.000km. Jediny problem, ze svieti oranzovo kontrolka ESP.

Predavajuci tvrdil, citujem: ESP fungovalo, tuto zimu som ho vypol a ked som ho chcel znovu zapnut ESP uz to neslo, to tlacidlo sa neda zatlacit, pravdepodobne je pokazene len tlacidlo. Akosi tlacidlo ked sa pokusam zmacknut resp. vymacknut drhne. KONIEC citácie.

Podla mojho laickeho názoru, kontrolka nemá preco svietit ak je pokazene len "hlúpe" tlačidlo, resp. spínač. Nemôže byť skôr problem , že RJ zistila, že ten obvod ESP jednoducho nefunguje a preto rozsietil tu poruchu.

Čo Vy na to??

2013-03-10 10:31:30

sezen si nekde spinac nebo si ho pujc a jed se tam podivat. Vymena nebude tak tezka kdyz si to nacvicis a budes mit jistotu ze ti nechcije na paty.

2013-03-10 10:42:49

alexx10: po kolika tk se ty ventily štelujou

2013-03-10 12:59:02

milanwow1: PF se standartne nastartuje se zapnutym ESP, cili na palubce NIC nesviti.. na to aby jsi ho vypnul, musis zmackout to tlacitko a na palubce se ti rozsviti ESP OFF a to je to co mu tam sviti.. cili je to nejaky divny, kdyz pro rozsviceni tohodle napisu je potreba zmackout tlacitko, ktery on nemacka a presto to sviti.. videl bych to tak, ze to asi nebude problem tlacitka, ale kdo vi.. je potreba to proste videt, po mailu to nevyresis



1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 80