Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2013-01-19 20:52:16

Každopádně jestli kontrolka svítí je to podezřelévětšinou při rozpojení kontaktu(např.pod sedačkou)kontrolka bliká,svítící kontrolka znamená jednotku KO.

2013-01-19 21:23:06

Akoze aka jednotka je KO?

Riadiaca jednotka, resp. jej časť, ktorá ma na starosti Airbag?

Alebo jednotka akoze to co je na volante??

Lebo to auto ma tusim 6 airbagov.

Alebo ta jednotka co v podstate riadi a caka, kedy niekde to auto natrieskam a nasledne sputi Airbagy???

Netusis, aspon odhadovo kolko to moze stat? 100e,500e,1000e ???? Radovo??

2013-01-20 12:08:26

Řídící jednotka airbagů Ta co jak píšeš čeká. Jsou jen dvě možnosti,Bylo to bourané(u pathfindera,ale létaj pytle až u dost velké rány a netuším proč by ji nevyměnily nebo nepřehráli) nebo na ní něco odešlo(to se ale zase moc často jen tak pro nicz za nic nestává) Když auto neuvidíš na vlastní oči,nic nezjistíš.

2013-01-20 14:34:11

Ve firmě jezdím s renaultem KANGOO r.v.1988,ještě v záruce se občas rozsvítila kontrolka airbagu a trvale svítila.Dle servisu RENAULTzávadu způsoboval uvolněný konektor pod sedačkou řidiče.Po přihnutí kontaktů v konektoru závada zmizela.Svítící konrolka airbagu signalizuje jeho nefunkčnost,takže vystřelení jen tak bych se nebál. A na to,že je jednotka airbagú v háji bych moc nesázel,spíš bych tipoval právě vadnou kabeláž.Jinak u zmíněného rencka se tato závada objeví tak 6x do roka a stačí zakvedlat s tím konektorem a je po problému.Pravda,ted už na to víceméněa jezdím i když to svítí

2013-01-20 15:38:24

Priteli nevis jestli na ventilech jsou tady na pafikovi R51 2.5 CDI r.v.2005 tesnici gumicky na ventilech aby neprotykal olej skze ventil do spalovaci komory. Nejak mi zacal kourit modrym dymem vice nez normalne tak mam podezreni na ty gumicky na ventilech pokud tam jsou. Koli stoji kus nahodou nevis. Diky za info.

2013-01-20 22:47:22

Jenže u Nissana je to jinak malá porucha(rozpojený kabel) je signalizována blikáním,renault to má jinak máme kubistara což je vlastně čistokrevnej renault a ten to dělá také že svítí když je kontakt na prd.

2013-01-20 22:48:31

Ventily gufera maj,ale spíš bych hledal závadu jinde,např. u turba než u gumiček ventilů

2013-01-21 07:26:47

kdyby turbo tak by byl ten kour husty sedive cerny jako nespaleny olej ale tohle je ciste modry kour. Ve stredu jsem menil kolegovi turbo na Audi A4 2.0TDI tak jsem videl jak mu to kourilo a byl to hustej sedivej kour spatne spaleneho oleje. Tohle je neco jineho je to pruhledny modry kour.

2013-01-21 09:36:57

Modrý kouř-problém s olejem.Zkus sejmout víčko na motoru a volně přikrej hadrem,natoč motor.Pokud modrý kouř zmizí,znamená to,že motor tlakuje do oleje a ten se potom vinou některého selhávajícího těsnění protlačí kam nemá.Za touto závadou mohou stát již zminované gumičky,ale i třeba pístní kroužky.Nedá se vyloučit ani přicpaný oddych motoru či vstřikovač,kdy vinou jeho jeho špatné funkce dochází k nedostatečnému smývání oleje ze stěny válců.Mnohé napoví i chod motoru na volnoběh a spotřeba oleje

2013-01-21 09:48:53

Modry dym ja by som to tipoval na nespalenu naftu.Musiš z vyfuku citit či je to nafta alebo olej

2013-01-21 11:47:48

Na volnobeh prede jako kote. Kdyz jde teplota vanku do minisu tak hure startuje. Koukal jsem na merku oleje a je tam znatelny pokles. Oddych motoru mas na mysli hadici na viku hlavy?

2013-01-21 12:12:25

Ještě bacha na měření oleje! Auto musí stát uplně rovně nebo pokaždé stejně,já si vyměnil olej,na chalupě jsem to kontroloval lehce nakloněné a málem mi ranila mrtvice bylko tam 2cm nad maximum.myslel jsem že mi tam bleje nafta ze vstřiků

2013-01-21 18:38:58

Ano,je to hadice od ventilového víka do sání.Jinak turbo na PF patří k těm spolehlivým,takže tady bych zádrhel asi nehledal.A kolik na tom máš natočíno?

2013-01-21 19:04:49

132 ale tomu bych moc neveril i kdyz mam servisku.

2013-01-23 14:10:59

Včera jsem mluvil s technikem z NISSANU kterejž to prál,že tam nedávno byl maník s PF s upečenýma kroužkama ančto mu náká myš zbaštila něaký těsnění na motorua vycmrndal vodu,čehož si nevšiml a uvařil to.Výsledkem byl modrý dým.Netvrdím,že je to tvůj případ,ale je to jedna z reálných možností.

2013-01-23 14:22:24

mam ho rok a vodu hlidam a mys uz jsem z auta taky vyhnal.

2013-01-24 16:01:52

kdyz sundam vicko oleje a dam na nej ruku tak ma tendenci sat.

2013-01-24 17:48:25

Tak to znamená,že motor do oleje netlakuje což je v pořádku,takže bych se asi nejspíš zaměřil na ty ventilový gumičky a eventuelně i ty kroužky

2013-01-24 20:59:03

Ahojte. Mam trochu iny problem ....... odkedy som kupil Pathfinder, tak mam tam otrasnu HUDBU !

Mechanici mi to pozerali a v radiu boli zle pozapajane reproduktory, tak to dali dokopy, ale stale to hraje zle.

Mam pocit, ze majitel predo mnou odtial vybral repraky a dal tam nejake SHITy ....

Viete mi niekto povedat, ake reproduktory tam su ? Myslim rozmerovo a aj hlbka reproduktoru ? Lebo by som ich chcel vymenit za nieco lepsie. Dik moc.

2013-01-24 21:43:23

Xader: Jaké tam máš,original repro hraje velice dobře vpředu ovál vzadu kulaté v palubce výška, Kecal bych co tam je,nissan dává Clarion nebo Blaupunkt,zjistím to.

Hancz: No kdyby byly ty kroužky a gumičky u výf.ventilů v háji,tak to právě vytváří ten tlak v klikové skříni!

Další možnost je těsnění nebo hlava,ale to by se také ztrácela voda.



1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 80