Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 34  35  36  37  38 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2012-12-07 20:18:34

Mohu potvredit videl jsem na vlastni oci. Bud zdrav priteli.

2012-12-10 11:20:35

Ahoj, nestretli ste sa niekto s klepaním motora pri cca 3200ot a viac. Zaregistroval som to v poslednej dobe, do tých 3000ot je motor relatívne tichý.

2012-12-10 12:10:37

Jde o to jak ti klepe? Mě kolem 2000ot chrastí motor jako blázen nedokážu ani odhadnout jestli ventily nebo vstřiky,ale jakmile přidám víc plynu stichne.

2012-12-10 12:12:59

Nie, je to ako keby niečo uvoľnené vibrovalo. A robí to len pri vysokých otáčkach.

2012-12-10 13:14:52

Pokud mate olej 5W40 ta vymenit za 10W40 udelal jsem to same a stichly ventily a take to byvaji rozvody pokud jsou marusena voditka retezu nebo chybi zuby na kolech je to take pricina. Rikam pouze svuj nazor.

2012-12-10 15:50:18

Já mám 5w30 a o tom 10w40 také přemýšlím. Rozvody mám spodní nové vrchní byly OK ty sem nedělal

2012-12-10 16:02:07

Ja jsem mel 5W40 a v lete to rvalo jako krava.

2012-12-10 21:20:52

Nechci se do toho motat ale jakej je rozdíl mezi 10W40 a 5W40 ve viskozitě? Podle ne to nic neřeší , jen ve studenom hůř maže a ještě nejde jen o viskozitu ale i oty další čísla za tím .

2012-12-10 21:28:53

na ridkem oleji malo vystavujou hydrostavy a cvakaj ventily a to docela dost z vlastni zkusenosti.

2012-12-10 21:51:36

Neřeší to nic se spotřebou oleje ani s ventilama , toť má skušenost jak jsem uvedl za provozní teploty neni ve vyskozitě

rozdíl to by řešil poze 10W50 nebo 60 ale když někdo myslí tak může . Jeden mi také řekl na 2,2 Dci že 15W40 je v pořádku vždyť je to přece diesel ale kdo na tom má potom dělat ještě šlo o STRACHLINE a to jsou recikláty jak každý

vý.

2012-12-10 21:52:11

to je mozne, ale spis na celkem dost vybehanem motoru...

2012-12-10 21:59:36

Jo a 2,2 ani 2,5 hydro šteli nemaji jen napínák řetezu !

2012-12-10 23:18:15

Psal jsem hydrostavy na ventilech priteli. A na rozvodech je hydronapinak.

2012-12-10 23:35:18

pritel zrejme mel na mysli ze takovy 2.5td aneb yd25 zadne hydrostavy na ventilech NEMA. Ze na rozvodech je hydronapinak je samozrejme...

2012-12-10 23:46:37

Je to tak 2.2 ani 2.5 nemá hydrostav ventily,má klasické podložky.Rozdíl ve viskozitě,ale právě je 10W je hustší než 5w důležitá čísla jsou API , ACEA,MG,MB,ford,VW, to jsou normy olejů pro danné motory a víše zmiňovaná viskozita je dána hlavně teplotou vzduchu v místě používání vozidla,což u Path. je viz.obrázek.

2012-12-11 19:35:41

Zdravim chlapy,chtel bych si poridit take ptf. Mam moznost koupit 2,5 dci rv.2006 v plny palbe ale ma najeto necelejch 230 000km..proto se chci zeptat jak to tenhle tank ma smotorem pri tolika najetych km..

Predem moc diky za odpoved..

2012-12-11 20:02:34

Počítej s tím že možná budeš měnit rozvody a vstřiky.Já mám najeto 250000km a vstřiky za 60000kč byly měněné kolem 220000km a rozvody při 235000km za 35000kč i s prací.

 Svobi
2012-12-11 20:45:51

Vstřiky nejdou repasovat ?

2012-12-11 20:51:19

Myslím že zatím nejdou repasovat,nebo snad jo?Já naštěstí těch 60000kč neplatil.Auto jsem koupil už s novýma vstřikama.Nejsem blázen abych platil takovej balík v nissanu

2012-12-11 21:33:09

Bohužel DENSO repasovat nejde a jak píše kolega vstřiky a rozvody,jestli už nebyly dělány tak určitě na řadu přijdou



1 ......... 34  35  36  37  38 ......... 80