Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2012-02-07 14:53:48

Díky za vyjádření. A myslíš, že tam mám zkusit zapojit ten volný kabel? Mám strach abych něco nepoku.vil.

2012-02-07 14:57:09

Jestli tam normalne pasuje, tak ho pripoj. Prece by to tam nedavali, aby se to potom melo po*rat. Spis to bude lepsi.

2012-02-07 14:57:51

Mozna nekomu to zlobilo tak ho vypojil kvuli tomu . No pokud kabel dylkove vychazi a nevychazelo by to nekam jinam a konektor sedi tak bych to zkusil . Klidne to muze bejt nejaka dovybava a bude to fungovat nebo tam proste nekdo dal bez toho . Ale pokud to je jenom senzor vody v palive tak je to k nicemu celkem

2012-02-07 15:11:08

Tj, nekdo mozna nechtel kupovat tak drahy filtr, tak koupil levnejsi bez toho konektoru.

2012-02-08 23:39:36

Ďakujem za radu,uvažujem o tom, ale zaslepenie EGR ventilu závadu neodstráni. Ten ventil si kontroluje svoju činnosť a riadiaca jednotka to vyhodnotí. Takže, ak zaslepím ventil motor naštertujem vždy a bez problémov. Dosiahnem nejaké výhody / čisté sanie,výkon, spotreba ...../ , ale závada zostane a ak sa zase EGR zadrie, tak to kontrolka ohlási. Skúsim ho rozobrať, vyčistiť a keď to bude OK tak zaslepím. Je to le teoreticlá úvaha, lebo som to ešte nevidel rozobraté a neviem ako to normálne pracuje. Kúpim nové tesnenia a pustím sa do toho.

Reset som urobil a zatiaľ je pokoj. Jazdím teraz málo, cca 6 x 3 km denne a to všetko v meste, križovatky a chodci.Takže pri tejto extrémnej zima a krátkych jazdách so studeným motorom by sa táto závada mala stále zhoršovať.

Nad kúpou diagnostickej jednotky vážne uvažujem a googlím. Tá od teba odporúčana vie prečítať všetko čo RJ poskytuje alebo má nejaké obmedzenia?

Ešte raz ďakujem a prajem pekný deň hmmm... už noc.

2012-02-11 17:53:20

Ví někdo jaký máme do našich miláčku předepsaný akumulátor? Já tam mám 70Ah, podle datumu vypadá, že by mohla být i originál, ale je na ní značka Tudor. Tak nevím. Zatím i v těch mrazech startuju na první otočení, ale pro sichr se ptám.

Děkuji všem za případnou odpověď.

2012-02-11 17:57:07

Tady to snad pomůže. http://www.varta-automoti...&modelline=&lang=cz&range

2012-02-11 20:22:56

rpospec, predpísaný nie je žiaden a vo fabrike tam dávajú to najlacnejšie čo vydrží do konca záruky. Ty si tam môžeš dať tú najväčšiu aká sa ti tam zmestí a akú si ochotný zaplatiť.

2012-02-12 11:05:46

No myslím, že to není až tak úplně pravda, závisí to taky na alternátoru, kolik je schopný dát dobíjecího proudu.

2012-02-12 12:41:30

Tak mi nejake fotky posli rad se podivam. Co te stala oprava?

2012-02-12 14:06:31

rpospec, čítaj:

http://forum.autobazar.eu...ateriu-do-auta-t4685.html

http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy

2012-02-12 21:29:23

Original do R51 patri 75ah a 760A

2012-02-13 10:14:50

to rpospec

Na podzim jsem měnil po 4letech taky original Tudor za Vartu Silver Dynamic 77Ah 780A nic silnějšího co by se tam vešlo jsem nenašel. Koupeno zde http://www.battery.cz/aut...e44-577-400-078-316-v2795

to Joozef

Máte pravdu že zaslepení EGR hlášení chyby řídící jednotce neodstraní, ale raději to 1x za cca 14dní během minuty přes mobil vyresetuju, než platit tisíce za jeho výměnu. Ta chyba co to hlásí je chyba "403 čidlo teploty na EGR", nevím jestli to dokáže také říct jestli je EGR otevřený nebo zavřený. Problem který nastal u mne bylo že klapka která reguluje výfukové plyny zpět do motoru se rozpadla a naplno je tam posílala zpět ( za jízdy motor ztratil výkon - dusil se, a pak nešel nastartovat ) Takže dokud tam ta klapka bude tak to pojede a nebude se to zhoršovat, bude to psát jen tu chybu na tom teplotním čidle. Po zaslepení jde vše do výfuku a nic se nevrací do motoru.

ODB II modul posílá pouze data přes BT misto kabelu, takže záleží na software jak si s tím poradí a co z toho vyčte.

2012-02-14 20:08:47

Rád bych se zeptal na jednu věc. Ráno po nastartování a rozjetí motor vydává zvuky, jako když cvrdlikají ventily na stodvacítce. Takové kovové cvrdlikání. Ve vyšších otáčkách to nedělá jen od 1000 tak do 1300 otáček. Když se motor ohřeje, tak je to vcelku OK. Dělají to ventily, nebo co? Má motor 2,5 DCI hydraulická zdvihátka, nebo ještě ne? Díky za odpověď.

2012-02-25 12:26:09

tak na to tak nešlapej a počkej, až se to ohřeje. To víš že to jsou ventily

2012-03-08 13:51:30

To rpospec. Tak uz jsem musel bat taky vyměnit a dal jsem tam 100ah - vešla se OK -

Autobaterie EXIDE Premium 100Ah, 850A, 12V, EA1005

2012-03-08 19:30:09

Ahojte všichni. Prosím vás nemáte někdo foto kde se ten EGR ventil zaslepuje??? Děkuju za každé info

2012-03-10 07:54:42

To cislo:

To ses prastil pres kapsu . No já zatím s baterií v pohodě, přežila celou zimu bez problémů a fachá dál

Měj se. R.

2012-03-10 18:19:53

mikdo namá foto EGR ventilu? nebo aspon nějakej dílenskej manuál

2012-03-10 21:59:44

Nevím jaké máte auto ale u euro4 tojiž nejde takže u R51 se to zaslepit nedá nebo jinak jednotka to pozná a vyhodnotí chybu .



1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 80