Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2011-12-22 20:03:29

Neviete mi niekto poradiť ako sa demontuje a prístrojová doska a postupnosť na PF? Niečo mi tam rezonuje na vodičovej strane pod sklom pri rýchlosti 100 a vyššie. Vopred ďakujem

2011-12-23 22:21:30

Měl bych dotaz ohledně přehrání software řídící jednotky. Je to zmiňováno v oblasti o spotřebě.Dnes jsem se byl zeptat v Mostě v autosalonu Hůrka, ale koukali tam na mě jak na Jojo.Zajímalo by mě, zda si to někdo nechal udělat (vím že Kerb), ale hlavně kde jste si to nechali dělat??? Díky

2011-12-27 13:05:03

ja to mam prehrany..nissan zrucky Jenec ( Prahy)

2011-12-27 18:13:31

Děkuju za odpověď. Ještě by mě zajímalo kolik to stojí a jak dlouho to trvá???

2011-12-29 21:35:12

Reaguju na tu sanitku v motoru se zvýšujícíma otáčkama.1500-2500.Už se na to přišlo??.Mě to dělá taky.A docela to je nepříjemný.Sviští to jak piliňák.Moc by mne to zajímalo.Díky

2012-01-11 16:09:36

Zdravím všechny přítomné i nepřítomné. Potřebuju poradit. Zítra se jedu podívat na PF 2005 najeto 125000 a od bývalého majitele, protože ho vymenil za jiné auto, jsem se dozveděl že tam při zařazení jednotky,je to manuál, hučí něco v převodovce, ale po řazení dalších r.stupňů je ticho. Máte stím někdo nějakou zkušenost hlavně prof.servismeni? Pokud možno max info a hlavně na kolik by vyšla oprava komplet mimo značkoví servis nebo někoho dobrého kdo se tímhle, opravama převodovek na PF, zabívá. Díky uvítám jaké koli info k věci z důvodu nedostatku času.

2012-01-13 14:23:25

Tak Pafik 2.5cdi manuální př.r.v.2005 je konečně doma. Cena slušná stav dobrý až na převodovku ve které to při zařazení prvního a druhého rych.stupně dost křupe, ale stím jsem to kupoval. Křupe to v ní jeko když je třeba na osobáku kloub na poloose v pr.... presne takoví zvuk to má, pán mi tvrdil že je to jen ložisko, ale mě se to nějak nezdá.Na další stupně to asi taky dělá ale to už není tolik slyšet tak se vás chci zeptat jestli někdo nemáte s tímto problémem zkušenost a jestli neznáte někdo někoho kdo se zabývá opravame těhle převodovek a nebo kdo ma jinou za rozumnou cenu se zárukou abych neměl další šrot doma.Díky všem za info.

2012-01-14 18:39:25

Prevodovky niesu vobec problemove.Skor by som skontroloval zadny kardanovy kriz pri diferencialy.Ten sa prejavuje najviac prave na 1 a2 rychlost pri najvacsiom zabere motora

2012-01-17 08:40:51

Měl bych dotaz na startování. Nyní tj.kolem nuly, maximálně do -5st. ráno Patík hůře startuje. Je pravda, že vždy nastartuje napoprvé, ale zdá se mi to takové línější. Baterka je 3 roky stará a přes víkend na zkoušku kompletně dobitá. Taktéž dobíjení zkontrolováno a je v pořádku. Tak nevím, jestli je to žhavením,nebo jestli je to normální. Mám strach abych nastartoval při větších mrazech (za 14dní jedu do Alp).Díky

2012-01-17 15:15:24

alexx10: mel jsem stejny nebo podobny problem... jednicka a dvojka, kdzy jel clovek pomalu tak to spis jako hucelo, ne stalo ale jak kdyz se treba toci kolo a oneco smejkne, takove hu huu hu a zalezelo an otackach motoru... problem byl v prevodovce, co je stala hnana hridel v prevodovce, tak jeji ulozeni v lozisku bylo spatne, z pulky byla v tom ulozeni osoupana, mela osoupane plosky a spatne lozisko, to delalo ten bordel.... moznosti opravy: nova hridel - moc penez, takze bud ovarit a nechat ztocit a nebo jako ja, v jedny fabrice, kde delaji na tisiciny milimetru a snad i vic hridel o cca 2,5mm stocili, udelali pouzdro ktere jeste cementovanim upravili aby se dosahlo maximalni pevnosti, na hrideli udelali male drazky a nejakym lepidlem nalepili..plus teda pouzdro bylo narazeno na fest, lepidlo jen takova pojistka. No a slo zase z5 do prevodovky...jelikoz s timto autem jsme nemeli driv zadne zkusenosti, demontaz i montaz prevodovky nebyl zadny med a celkem i voser...mam i nejake fotky z toho, pokud tedy mas to same co ja

2012-02-01 22:05:07

Rozsvietila sa mi kontrolka motora. Chlapík sa napichol a zistil, že je vadný EGR ventil.

Skúsil vynulovať a podarilo sa. O dva dni sa kontrolka rozsvietola znovu. Pravdepodobne je tento ventil pridretý, resp zanesený karbónom, čiže raz je v poriadku a potom nie, hlavne v tejto poriadnej zime. Nechce sa mi platiť za každé napichnutie na riadiacu jednotku -cca 2min. - 10 €, a za kúpu nového EGR zaplatiťnehoráznu sumu. Takže moja orázka je – či nemá niekto skúsenosti s vyčistením tohoto ventilu a či sa dá prípadná závada na aute „vyblikať“ na prístrojovke / doteraz som bol zarytý Honďák a na Hondách sa to dalo cez konektor, skratovaním dvoch pinov na konektore a následne došlo k vyblikaniu chyby. Podľa príslušnej tabuľky sa dala zistiť porucha na aute a po odstránení chyby následné vynulovanie poruchy/ ak je to možné aj na Patíku, tak poprosím o radu. Zaujíma ma označenie jednotlivých pinov na Data Link Connector , spôsob vyblikania závady a aspôsob vyčistenia EGR ventilu.

Myslím že táto závada nie je ojedinelá a spôsob detekcie chýb pomôže viacerým majiteľom našich milovaných Patíkov.

Mám NISSAN PF 2,5 TDI M6. Rv. 12. 2006

2012-02-02 09:42:14

Jaký palivový filtr?

Chci vyměnit palivový filtr a když jsem vlezl třeba na stránky Auto Kelly tak mi jich to pro můj model nabídlo asi deset druhů různých značek a různé ceny. Podle čeho mám zvolit ten správný? Nechce se mi kvůli takové kravině do servisu... Předem díky za případnou radu a pomoc.

2012-02-02 10:24:54

Co takhle zkusit napsat clenovi jagy? On jiste doda ten spravny a za dobry peniz

2012-02-02 14:14:56

Děkuji za tip, ale nejdříve bych si rád vyjasnil situaci okolo typů filtrů. Jsem od přírody zvídavý.

2012-02-03 06:44:38

Kedze palivovy filter sluzi na ochranu najdolezitejsich a aj najdrahsich komponentov palivoveho systemu (cerpadlo, vstreky) nemam odvahu ho oznacit za kravinu.Cele to je zalozene na tom aby bola zarucena spravna velkost castic ktore este prejdu a ktore sa zachytia.Ak je filtracny papier riedky prejdu castice ktore neskor upchaju vstreky,a ak je naopak moc husty tak ho pri nizsej teplote upcha parafin obsiahnuty v nafte.

Takze ak pre svoje rozhodovanie nemam relevantne udaje o parametroch filtrov radsej volim bez ohladu na cenu originalny diel.

Ale mozna som len paranoik a zbytocne malujem na stenu

2012-02-06 10:22:27

Měl jsem stejný problém s EGR ventilem. Vyčistit jsem to zkoušel jako první, ale to nepomohlo. Asi čtvrt roku jsem to neřešil a kontrolku očas vyresetoval. Pak se mi ale stalo že při jízdě motor ztratil výkon a po zastavení v kopci už se nerozjel, později ani nenastartoval. Nový EGR mi nabídli v nissanu za 17000,- Kč +DPH což jsem bral jako poslední možnost. Po konzultacích s několika techniky a hledání na internetu s tim že EGR je tam hlavně kvuli emisim, jsem ho zkusil zaslepit a auto nastartovalo. Podle podložky jsem nechal na laseru vyřezat plech a tim jsem to zaslepil natrvalo. Od té doby jsem ujel asi 7000 km a bez problému. Přijde mi že motor je tišší, lepší táhne a počítač mi ukazuje menší spotřebu. Nějaké podrobnosti ohledně zaslepení jsou v angličtině třeba na www.nissan-navara.net hledat EGR Valve.

Reset se dá udělat nejsnáze odpojením baterie nebo třeba přes ODB II bluetooth modul (např. http://www.antiradary-dis...an-bluetooth-p-20637.html ) a program Torque pro mobily s androidem kde to vypíše i konkrétní chybu.

2012-02-06 15:46:58

Tak dnes jsem se docela dost vyděsil. Jedu si takhle dopoledne za sluníčka, kochám se provozem, sluníčkem a přírodou a říkám jak je pěkně v mém autíčku, když je venku -14st. Jedu skoro přesně 90km/h na tempomat. A najednou z ničehož nic cestou do kopce.....auto začalo cukat, otáčky lítaly od 1500-2500, spadla jak jsem jel do kopce rychlost na nějákých 40-50 km/h. Cukajíc jsem jel dále. To celé trvalo asi 3min. Poté zase vše ustalo a auto jelo dále, jako by se nechumelilo. Dal jsem tomu plný kotel. A už se vůbec nic nedělo. Na přístrojovce se nic po celou dobu nerozsvítilo. Tak vůbec nevím co se stalo. Ale jsem z toho celý nějáký šedivý. Nevíte, co se to mohlo stát??????

2012-02-06 15:50:01

Cestou do kopce? To je jakoby se tam neco prelilo a kdovi co si to nasalo. Treba neco z nadrze... Nebo odnekud jinud. Ty mrazy jsou sileny a pusobi temer na vse. Asi bych to moc neresil, pokud se to nebude opakovat.

2012-02-07 14:38:32

Tak dilema s filtrem bylo nakonec vyřešené celkem jednoduše, jelikož mám palivový filtr v jednolitém celku tak toho na výběr moc nebylo. Nakonec MANN za cca 2 100,- Kč Ale ještě mám na zdejší zkušené mechaniky jeden dotaz. Na novém filtru je na spodním dnu nějaký snímač, který na tom předchozím nebyl. Zároveň jsem si všiml, že kousek od umístění filtru mám přivázaný volný kabel, jehož koncovka by odpovídal tomu snímači. Dokáže mi někdo poradit k čemu ten snímač je (předpokládám buď teplota paliva nebo indikace vody v palivu) a zda mám ten kabel zkusit připojit?

Děkuji všem za případnou odpověď

2012-02-07 14:46:27

Vetsinou tam bejva plovak na vodu ,ale tady podle pinu bych to videl na neco vic mozna prihrev nafty .

Jinak se nedivim ze byl tak drahej u vetsiny aut se snimace prendavaj.

Kdyz koukam na autodily tak mi vyjizdej uplne jiny filtry nez mas ty :-D



1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 80