Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2011-08-15 14:37:33

retaz po 130 tkm? umele naklady!a repas prevodovky 200t..za to mas druhy bez vybavy...a co je to za auto ze prevodovka nevydrzi 200t km?!mozno daka pripalena bez oleja...kamo ma 190 tkm a bez roblemov..ja mam 150...a zbavit sa AT..doba ide s AT..divny mechanik..na MP zas odchadza spojka kazdu chvylu to si nevyberies.

2011-08-30 20:19:36

chlapci cca za 14 dni se chystam Pafikovi vyoperovavat prevodovku, nema nekdo nejaky zkusenosti na co dat majzla nebo tak neco? nebo to je klasika auto ze to vyskupnem a pohoda ?:) dik za rady

2011-08-31 21:51:34

jen je možný, že nerozebereš výfuk za tlumičem v místě, kde se trubka zvedá nahoru je spoj trubka v trubce asi 10cm a si piš, že to tam bude pěkně srostlý.

2011-08-31 21:59:55

to by mě zajímalo proč by je měnili po 130tkm??? Leda že by neměli co dělat. Každopádně jsem se v servisních intervalech ničeho takovýho nedočet. Dokonce ani nemění olej v převodovce, ani v transferu, všude jen kontroly

2011-09-01 06:28:08

Zdravím všechny... Potřeboval bych poradit, jak se mění baterie v dálkáči. Zatím jsem na to nepřišel a násilí se mi používat nechce. Děkuji všem, kteří se ozvou.

2011-09-01 08:47:09

Kerb-asi tak ..umele vydaje!a Buzz-mas to aj v prirucke-uplne jednoduche..

2011-09-01 20:25:43

tak, jak je vidět je zde dost lidí, kteří se řídí pravidlem, že čtení návodu je posledním zoufalým pokusem, jak uvést věc do provozu. Já patřím mezi blbce co návody čtou... ale necpu servisu zbytečně prachy za závady vyvolaný generátorem poruch, který obsahují všechna auta vyrobená po roce 1998. Navíc co šlo vyměnit mám v rámci záruky vyměněné celkem bratru za 368t. bez daně, jinými slovy komplet vstřiky, spojka se setrvákem, komplet povozek ( ramena stabilizátory tlumiče ) přední diferák... něco i dvakrát, a další blbůstky co prostě u tohoto auta jdou do kopru. Takže na autě mám skoro 100tkm, ale na nejvíce odcházejících věcech do 20tkm a teď jsem spokojený, mouchy jsem vychytal ( spíš teda zmutovaný masařky )

2011-09-02 19:43:16

aj ja si radsej precitam,na nieco je to fakt dobre..ako citam ,uz to mas pod palcom,je to dost penazi takze kto na to nema ,nech ta vo videach ani neskusa napodobnovat...

2011-09-14 12:58:00

Zdravim ve spolek,asi rok přemýšlim o koupi Ptafindera rok2006 2007 manual. Koukam ze asi je to pekna blbost. Nemam cas ani naladu resit nejaky opravy a cpat nesmyslny penize do oprav. Jsem odkojeny octavkou Tdi 81kw najezdil jsem 300tis/km za 4 roky vymena prednich lozisek, jinak jen nafta,pneu,nejaka ta desticka brzdova.Otocim klicem a jedu 2tisice km a nemam strach,take asi myslim ze by me z patfindera odvezli k chocholouskovi nez bych najel 300tis/km Moc se mi libi ale co tu ctu tak asi skocim do novy octavky a budu skakat vesele dal.Mam pravdu nebo mate nekdo jiny nazor a presvedcite me opaku.Uz jsem byl odhodlan ke koupi 2008 ale jak pisu mam strach ze to je kram prvni tridy a za statisice za opravy radsi budu lezet v lednu nekde na plazi na druhe starne planety s p ´kem od pisku a nebudu se rozcilovat s autem na zimu.

2011-09-14 13:37:37

no vidíš, já bych zase nešel do octávky, hlavně do posledních modelů. Sice to málo žere ( nafty, oleje údajně o to víc ) a všechno na to seženeš a i to dobře jezdí, po silnici. Ale to je tak všechno.

2011-09-17 08:35:02

oktavku sem mel pred tim, ted sice musim poladit tu prevodovku ale to je jen tim ze predchozi majitel nejspis tahal tezsi veci nez by mel.... pokud mas na novejsiho a budes se k nemu chovat jako k autu a ne jako ke spotrebnimu materialu tak si myslim ze by te behem par km okouzlil a uz bys nemenil....a co se tyce poruch tak ano ma to mouchy ale zase bych nerikal ze oktava nema, jen se o tom tak nemluvi.....kdyz dostane co ma fungovat bude... me uz napadla taky zmena vozu jen ale pouze o novejsi model:) at povedi zkusenejsi jako Kerb a tak....

2011-09-18 18:48:50

No taky se mi to libi ale kdyz dam pulku za karu a ctu ty poruchy a lidl jak nejedou ani do chorvatska tak se toho bojim. O tom ze bych se zamiloval do jezdeni v nem to otom ani po tom ale aby to jezdilo.nechci dat pul mega za karu a kilo pade narvat za rok do oprav a jeste mit trable a mit dalsi auto pro to abych nejezdil 14 dni mastnou tyčí.. spotreba me tak nezere s deseti litrama pocitam u manualu.

2011-09-19 21:19:10

mel bych jeste dotaz, mam venku tu prevodovku, jak nekdo driv tu psal ze pohoda tak neivm neivm, takovej med to zase nebyl :D no a kdyz uz to mam venku asi bych tam mrsknul i spojku mam najeto 140tis km a teoreticky tam je jeste origos ale nejak si nevim rady jakou vzit ohledne znacky jestli LUKa za nejakych 9500 nebo nejakou obycejnejsi aleasi nema smysl setrit ne? a jeste sem se tu nekde docet ze pak vam snizovali vykon jo? to jen pres kompjutr nebo to je nejak slozitejsi? pokud ma clovek moznost diagnostiky a sikovneho mekanika tak to zvladne ? dikes

2011-09-23 17:46:54

Zdravím , já mám právě po výměně spojky (po 100.000km), dal jsem tam Valeo cena cca7.500,-. Jelikož první majitel ujel asi polovinu a já se auta nemíním v brzké době vzdát vyměnil jsem i setrvák, dvouhmoťák za dvouhmoťák, takže nebylo třeba diagnostiky. Ta je prý potřeba, měnil -li bych ho za jednohmoťák.Teď mi už zůstává dojít na záhadu proč mi občas nejde dát 4LO.

2011-10-02 21:04:38

Tak záhada 4LO je amatérským způsobem odstraněna, ten návod z německých stránek nepomohl (tuším příspěvek od Vlkkar) . Pokud tam 4LO samo neskočí a objeví 4WD kontrolka, vypnu motor přetočím ovladač na 2WD znovu natočím , zhasne oranžová 4WD kontrolka a na displeji se rozsvítí momentální stav náhonu tj. 2WD. Za chodu motoru otevřu kapotu a vytáhnu relé od redukce, pak ho zasunu zpět a zkusím tam 4LO dostat. Kupodivu bez problémů se zařadí i vyřadí. To i několikrát zasebou akdyž ne tak opakuji celý postup znovu. Zas tak často redukci nepoužívám abych s tím musel do servisu, vystačím si s tímto řešením.

2011-10-22 13:37:33

Ahoj pataci, tak jsem se konecne stal majitel naseho spolecneho broucka. Vzhledem k tomu, ze mame v aute par poskozenych tech stribrnych plastu, rekl sem si, ze se poptam v servise na vymenu. jedna se o dva stribrne plasty na volantu, stribrny plast okolo radici paky a taky stribrny plast u zavirani okenka ridice. Domnivam se, ze se jedna o poskozenim vlivem nekvality povrchove upravy, loupe se to. Na vymenu mi bylo servisem sdeleno, ze to umej vymenit, ale ceny me primo sokovaly. Plast okolo radici paky 5696, plasty na volantu 5773+5308, plast na dverich u otevirani oken 1229. Rad bych se zeptal zda nahodou nekdo neresil obdobny problem a jak to dopadlo? Vim ze to jde potahnout folii, mohl by mi ale nekdo prosim poradit jak ty plasty zejmena ze dveri a z volantu sundam? Dekuju.

2011-10-23 13:00:10

vsetko je na cvokach,jemne vytiahnes..pbrus to odmasti a daj to strieknut ..cca 100 €..

2011-10-27 08:11:53

to asi nebude stačit, musíš použít i primer na plasty, jinak se ti to oloupe znovu. A plasty na volantu nestačí jen vycvaknout, musíš vyndat airbag, pod ním jsou přišroubovaný. Airbag se vyndává zpoza volantu tak, že do tý díry strčíš větší šroubovák a zatlačíš nahoru a on odskočí, ale chce to grif. Hlavně si nech připojenou baterku a zapnutý zapalování, ať můžeš kupovat ještě nový airbag. Možná bude jednodušší to potáhnout tou folií.

2011-10-27 17:32:58

alebo tou foliou ...najednoduksie a najlacnejsie...

2011-11-04 19:11:50

zdarec pánové ,koupil jsem si pafíka a měl bych malej dotaz nevíte někdo jestli je velkej problém výměna světel za xenony ? jelikož jsem na ně byl docela zvyklej tohle svícení se mě zdá docela dost slaboučký.



1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 80