Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2011-06-29 15:18:08

Vás zdravim.Neměl někdo podobný problém?.Byl jsem na servise, výměna oleje a filtrů.U nich mi přestalo fungovat okénko u řidiče,prý to opravý.Nefunguje průměrná spottřeba ani dojezd na displ.a nefunkční je i tempomat.Co natom mohli zkurvit? nebo co mohlo odejít a za kolik?Mám to 3 týdny.to je radosti!

2011-06-29 16:02:06

Ahoj.Je dobré že se ptáš tady a věřím,že kdyby někdo věděl,rád odpoví.Ale spíše bych to řešil s tím,kdo Ti to poškodil.(servis).Výměna oleje a stahování okénka nemá spolu nic společného.Jediná možnost je,že při výměně olejového filtru někde rozpojili konektor,co napájí to co popisuješ.Ale je zase málo pravděpodobné,že bude jedna pojistka na okénko a display.Tvrdě do nich.

2011-06-30 13:14:03

vymena nema s tym nic spolocne ani filter ktory vykrutis ,lievikom stecie na tocis novy a hotovo..niektore servisy asi maju v rukach nas....te

2011-06-30 13:23:32

to je omyl, že to s tím nemá co dělat... jestli odpojili baterku a u okna nechodí dotah, je to normální stav. Oni totiž taky navíc zadávají do přístrojovky příští výměnu, takže se do elektriky montujou. Taky mi přišlo ujetý, proč mi skoro pokažý přehrávají soft, až z toho byl totální lenoch, a aby toho nebylo málo, zpět přehrát nelze, no teda normálním schváleným postupem nelze, ale to je jiná story. Vyzkoušej znovu iniciovat okno i tempomat, jestli ti nechodí ani ovládání rádia, případně dveřní spínače na osvětlení interiéru, mrkni na BCM jestli nemáš povytaženej konektor. Inicializace tempomatu je v servisním manuálu - ke stažení je někde tady.

Když už jsem narazil na servis, víte že je u paťasů "normální", že se zvenku sjíždí pravé zadní kolo??? Asi někde udělali konstrukční chybku...

2011-06-30 18:21:24

Děkuji vám za názory,jak se vrátim z práce,tak na ně vlítnu.Uvidim jak pochodim,už ted se kroutěj.moc se jim do toho nechce.Dám vědět.Mimochodem ,ten BCM konektor je kde?A ještě mám dotaz,urval jsem u pravých zadních dveří kliku,zlomil se uvnitř ten "caplik"takže je volná jak pták.Má s tim někdo zkušenost?Na kolik ta sranda přijde? a hlavně to nemůžu najít v náhradních dílech.Za 10 dní stim jedu na dovču.Jestli to takhle půjde dál...?Že by vlak?

2011-07-01 15:46:22

preto s takymi prkotinami-olej ,filtre..radsej sam..mne je to u prdele co oni zadavaju do mozgu..vobec do toho netreba drbat..vsetci co mali zmeneny soft..mali s tym potom problem..taak mozem znova...ze pri vymene oleja nema elektrika nic spolocne ale ako hovoris pri jednom ti rozdrbu vraj lepsie,potrebnejsie-a pri tom je to iba tah na tvoju penazenku

2011-07-05 13:55:44

ahoj rychlej dotaz

doporuci mi nekdo ze znalcu dobrej servis v praze, kde umej pathfinder? nedavno jsem koupil r.v. 2005 a rad bych to ted zacal pomalu davat dohromady. prvni co me ceka jsou desticky a kotouce.

nepotrebuju autorizovanej, jde mi o pomer cena X vykon a ferovej pristup.

diky !

2011-07-07 13:37:43

je to sice autorizovany, ale jsem spokojenej - Nissan Zrucky Jenec

2011-07-07 18:56:52

Zdravím, možno mi niekto z Vás bude vedieť poradiť, alebo sa už s niečím podobným stretol.

Mám Nissan Pathfinder rok 2005 aj so vstavanou navigáciou Xanavi. Počas posledných 3 rokov bolo namiesto originálneho DVD s mapami od NAVTEQu používané vypálené DVD s mapami Carminat v9 a v10, ktoré bez väčších problémov fungovali (u v10 došlo sem tam k zamrznutiu). Asi pred rokom začali vyskytovať problémy s inicializáciou navigácie. Obrazovka sa zapla niekedy po niekoľkých minútach od naštartovania a čas zapnutia sa postupne predlžoval až jedného dňa obrazovka (navigácia) nenabehla vôbec.

Auto išlo cez autorizovaný servis Nissan v BA a odtiaľ chalanovi do Podunajských Biskupíc, ktorý montuje navigácie.

Verdikt bol taký, že sa s tým nedá nič robiť len DVD jednotku vymeniť. V Nissan veľkodušne ponúkli novú jednotku za "smiešnych" 3000€, čo pri kúpe nestál ani celý multimediálny balík.

Neskôr to premeral ešte známy, ktorý je elektrotechnik a zistil, že došlo k skratu, ale tiež nevidí inú možnosť ako vymeniť celú jednotku.

Medzitým som našiel DVD jednotku z búračky Nissan Navara za cca. 400€ s poštovným. Podarilo sa mi zohnať na preskúšanie jednotku z iného Nissanu Pathfinder, ale po pripojení v mojom PF ostáva na obrazovke svietiť len červený nápis Secure, takže výmena jednotky asi nebude len o tej výmene.

Samozrejme, že v autorizovanom servise Nissan nie sú ochotný zapojiť takúto "second hand" navigačnú jednotku.

Čítal som tu niekde, že samotná jednotka rádia má nejaký PINkód, čiže predpokladám, že ho nejakým spôsobom zdieľa aj s navigačnou jednotkou a imobilizérom, kedže je to všetko prepojené. Neviem či sa dá pomocou počítača dostať do firmwaru jednotky a zmeniť tam potrebné údaje, aby to všetko fachčilo ako predtým.

Vedel by niekto osobne poradiť, prípadne dať kontakt na niekoho kto by mohol poradiť s týmto problémom?

BTW majú niektorí z Vás, ktorý vlastnia PF problémy s hrdzou na nosnom ráme karosérie a ako ste to riešili?

Ďakujem za odpovede

Bolek

2011-07-09 18:55:52

Zdravim,vím,že je to prkotina proti jiným problémům zde,ale nezlomil taky někdo z vás venkovní kliku u zadních,pravých dveří.Já že ji nemůžu splašit.Nemáte někdo tip u koho se to dá objednat?Dík

2011-07-10 14:50:07

diky za radu! zkusim je.

RAE
AndREj
2011-07-11 09:16:20

fafanik: kľučku na zadné dvere zoženieš v každom nissan servise(drahšia verzia) alebo na vrakovisku(lacnejšia verzia ale nemusíš sa trafiť do farby)

2011-07-11 11:06:43

Mal som to iste. V Nissan origo kľucka 75EUR a stiekanie u znameho 15EUR. Výmenu som robil sam 10min práce.

2011-07-19 10:47:46

tak jsem trochu rozlazen..po 60t km mi meni servo rizeni a cely naslap, protoze se odlupuje

2011-08-07 09:57:17

traffic: Co mam informace, tak radio, navi a DV a changer jsou propojeny s ridici jednotkou a kdyz je chces menit, musis vcetne ridici jednotky. Chtel jsem z vrakace changer a nabidli mi jen cely komplet, ze samotny mi fakat nebude. A nefakal....

2011-08-07 10:20:19

Tak sem mel odjet na dovolenou a 3 dny pred odjezdem mi problikla kontrolka oleje a zhasla. Nedalo mi to a den pred odjezdem jsem mrkl na merku oleje......SOK.......mel jsem cca 5cm oleje nad risku a jeste u konce to delalo takove divne mapy jako kdyz olej nalejete na vodu. Tak letim do servisu a tam mi rekli hned, ze tece nafta do oleje aze ji je tam uz hodne. KDybych se nepodival odjel na dovcu (Chorvatsko), tak jsem skoncil nekde v Rakousku s odepsanym motorem.

Chlapi se na to hned vrhly, prvni moznost tesneni, pak tesneni na vstrikach (info, ze kdyz budou vstriky vhaji, je to 10 000CZK za jeden, coz se mi udelalo hned zle). Rano v den odjezdu na dovolenou volam jestli to byly ty tesneni, bohuzel nebyly, vstriky odvezli na zkusebnu, za dve hodky tel, ze jsou vstriky jsou v perfektnim stavu vcetne tesneni.......verdikt zavady.......spatne gufero na vstrikovacim cerpadle, oprava na 5dni. Takze dovolena v hajzlu, nakonec jsem odjel o den pozdeji z Sharanem od znameho. Gufero melo stat cca 2500kc, ale hodne prace. Bohuzel se pritom musi udelat retezove rozvody, protoze nikdo si nelajzne (ani Nissan - potvrzeno),aby se dali zpatky puvodni, retez si totiz sedne o desetinu milimetru jinam a po 5000km mate ozubena kola pryc. K tomu vsechny kladky a napinaky, ve kterych je presne "vydrena" stopa od retezu a zase si to tam presne nesedne, zacne se to drit jinde a bordel jde do oleje. A zde nastava problem, protoze Nissan a repliky dilu nejdou dohromady, takze vsechny tyhle soucasti original od Nissan......jejich cena 28400kc

Uz jen pritom sem si musel sednout a malem mne trefil slak. Tohle jsem se nastesti dozvedel az po navratu z dovolene, kdy auto nebylo hotove vinou Nissana, ktery nemel dily skladem. No a zaver......28400kc Nissan, 8500kc nakonec kompletni generalka vstrikovaciho cerpadla, 3000kc pretesneni vstriku, k tomu olej, 20h prace (dali mi hodne dobrou cenu) a konecna suma na fakture.....46 800 CZK!!

Kdyz to vezmu tak v breznu 11 000CZK za mot.olej + predni brzdy, v cervenci prevodovy olej+cep a geometrie (bacha, musi se delat geometrie i na zadni naprave! ja ji mel delanou prvne) 10 800CZK a ted tohle 46 800CZK.

Ze mne to polozilo asi nemusim nikomu rikat. Hodne premyslim, ze Patu poslu do sveta, i kdyz doma mne vsichni presvedcuji at to nedelam, ze je to krasne auto. Ano to je, ale tyhle ceny za opravy jsou brutal. U jakehokoliv koncernoveho auta, ci auta kde se delaji repliky dilu, by ta oprava vysla na tretinu.

Nejvetsi problem je, ze nevim zda Patovi budu verit, bojim se jet nekam dal.........a kdyz si uvedomim, ze kdybych to probliknuti kontrolky hodil za hlavu, tak by ta oprava stala v radu 100tisicu........

2011-08-07 10:24:33

Jinak pro info repase AT prevodovky stoji 200 000CZK, delal ji jeden clovek z vedlejsiho mesta Opet pruser Nissanu a blba stavba prevodovky - nemuze se vymenit jen ten jeden blbej dil v prevodovce co je blbej, protoze to je cele v jednom kusu.

V servise mi bylo doporuceno at se Pati zbavim dokud je cas, protoze tyhle auta je jeden velky pruser..........a vse na ne je silene drahe......

2011-08-07 20:51:53

nepotesil si me :D

2011-08-08 13:41:26

kolko km ma ten tvoj?

2011-08-15 13:13:17

Pouhych 95 000km a poctivych.

Jinak sem se prave dozvedel, ze podle oficialniho manualu Nissanu, pokud prijedete na servisku ve 130 000km, tak Vam automaticky meni rozvody.



1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 80