Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2011-01-23 11:48:29

a na tu druhu otazku mi napises?

2011-01-23 13:01:36

jeden má automat, ale ten je mezi námi zatím jen rok a problém měl s elektronikou po brodění, nějak mu to snad nechtělo řadit a taky se mu pořád zasekávaly kameny pod krycí plech zadních kotoučů. Jo a co by mě teda dost vadilo, nešlo se rozjet na redukci v terénu bez cuknutí. U manuálu si to podržíš na spojce a plynule se rozjedeš u automatu to nějak pokaždý škublo. Taky měl docela problém se spotřebou, ale to asi není vada... Závadu snad ale neměl žádnou.

2011-01-23 14:17:53

ta spotreba -to je jasne,tak dakujem,ved ked bude s vami stale jazdit ,vsimnes si ci je spokojny alebo nie

2011-01-24 12:43:52

clapi jeste k ty spojce - existuje vic druhu, nebo je jen jeden? myslim jestli se lisi na 128kW patika a na 126kW..

nasel jsem tuhle http://www.automedik.cz/a...[]=1740212&product=245016 nebo http://www.autotwin.cz/zb...SADA-PATHFINDER-2-5DCI-05- tak aby tam pasovala... psal mi, ze je normalne 3 dilna, ale ne, jestli tam sedne...

hlavne je mi divny, ze kluk ktery kupuje dily u benexu, kde maji pry valeo veci nejlevnejsi, rikal, ze ta sada vychazi na 10 tis a tady je za nejakych 6,5 tis...

zadny nastaveni consultem se u toho nedela, nebo jo?

nerad bych s ni odpalil i setrvak, tak premyslim, ze ji preventivne vymenim, kdyz mi pred rokem rikali, ze uz neni nic moc...

2011-01-24 21:39:39

hele, ty, "není nic moc", znamená co? Jako že to klouže? Nebo to škube při rozjezdech? Nebo úplně nevypíná a blbě se ti řadí? Pokud to nic z toho nedělá, pak je úplně v pořádku. Ona totiž ta spojka není nic moc už od výroby. A ta spojka je pořád konstrukčně a rozměrově stejná, od roku 2005, kdy to začli dělat, až do novýho modelu 2011, tam už je jiná. Cena se liší podle výrobce, ale hlavně podle toho, kde ji koupíš. Myslím tím jestli v Česku nebo třeba v Polsku, kde sada Valeo vychází na nějakých 800 zlotých, to máš 5.100,- A s tím setrvákem bych to nesváděl na spojku. Pokud ji nespálíš a nevyžhaví ti dvouhmoťák, tak ti ten setrvák stejně půjde do kopru, protože je to stejnej materiálovej sráč, jako většina věcí na tomhle autě. Stačí, když necháváš zaparkovaný auto s kvaltem v kopci a časem se ti unaví ty pružiny a pak to na volnoběh klepe. Ono totiž ten dvouhmoťák je tam jen kvůli volnoběhu, aby ten klepavej chod comonrail 4 válce nenamáhal převodovku. Ta je totiž asi taky z hodně kvalitního materiálu, by soudruzi ze Španělska, potažmo z celý slavný evropský unie, ušetřili. Globalizace zajebaná. Schválně poslouchej, jestli ti zaklepe pod zadkem, když auto chcípneš s nevyšlápnutou spojkou. Já po tom co jsem se dozvěděl, jak je to se setrvákem u našich miláčků, chcípám zásadně s vyšlápnutou spojkou a pokud možno neparkuju nikde v kopci. Ručka totiž taky drží moc pěkně, po každým projetí hlubší louže nebo umytí vapkou, abych sundával zadní kola a šteloval ji. Žádný samostavy jak u starý dobrý škody dodo, musíš do servisu, pokud si normální člověk a ne idiot, co si všechno snaží opravit sám. Ono je to totiž schválně, každý i triviální úkon v servisu, aby se korunky pěkně točily. A po třech letech si koukej koupit nový, co si myslíš, že s tím budeš jezdit 10 let jako se škodovkou? Každýmu jde jenom o prachy. I tomu co ti řekl, že spojka není nic moc, dokud to funguje tak se do toho nehrab.

2011-01-25 12:45:33

mas pravdu .som smutny ze sa podla vasich nazorov u ktorych sa zhodujete ze kvalita stoji za prd.tak je to ako pises ,vsetkym ide oto aby co najviac osklbali .akurat s tou rucnou-mne isla slabo,ale stacilo nastavit na stredovom tunely...

2011-01-25 12:53:49

mno nicmene dekuji Kerbovi za info...kdybych tohle vsechno vedel driv, nekupuju ho...

timto jsem se rozhodl malyho Johna prodat a koupit neco jinyho. uz me stal dost investic a zpusobil mi hafo problemu, nicmene dekuji vsem za pomoc pri reseni mych obtizi...

2011-01-25 15:55:47

len sa neunahli,v ponuke toho moc nieje a s tou kvalitou je to asi vsade,mozno si mal trosku smolu

2011-01-25 17:14:02

No mam na mysli,ze opustim znacku nissan...protoze cpat nehorazny prachy do chrtanu servisu u auta s pocatecni cenou 800 tis mi prijde divny...

2011-01-25 18:03:13

Dej vedet do čeho pujdeš,ja už mam taky dost tech servisu a darmožroutu z nissanu,musim řict auto už mam v pohode zatim nic ale modlim se až se neco vysere a až zase začnu shanet dily po všech čertech za chřišne penize ,kerb ma pravdu na každem aute jsou mouchy ale na patovi jsou ne mouchy ale přimo vrabčaci ,auto se mi moc liby vždy jsem ho chtel ale tolik pěnez jsem v živote nedal za opravy,měl jsem sharana a reknu vam kdyby byl4x4 tak ho v živote neprodam asi brzo začnu se po nem pidit.

2011-01-25 18:21:36

Ze zadni časti začina neco hučet neco jako ložisko nebo nove pneu 2ks v zadu za 8 litranku tak doufam že to budou ty pneu jak ne takže zase tak v poho patu nebudu mit.

2011-01-25 19:23:37

je to smutne dajte vediet.ps s kym si budem pisat?

2011-01-25 21:53:14

pro OldMan83: Nemáš zač a musím se přidat k názoru, že si nepomůžeš ani když opustíš značku nissan a hlavně proděláš kalhoty. Podívej se na ostatní fóra, nebo se zeptej v servisech , u kterých není autosalon. Mám kamaráda, který má autorizovanej servis na koncernový značky, sám má sharana a když se rozpovídal o jednání VW s klienty ohledně záruk a o tom, co všechno se sere na tuaregách (kdo ho měl už ho prý podruhý nechce) a Q7, navíc se to i dost dobře krade a ta cena, vyměnit paťase za koncernový auto je podle něj jako "vyndat nohu z bláta, šlápnout do hovna a pak si to ještě rozšlapat po pedálech".

Můžeš taky jít do JEEPu, to teď dělá Fiat, to bude kvalitně vyrobený, když ho ovšem vyrobí ve středu, nebo od inda koupit discovery, ten se mě osobně moc líbí, ale když prdne vak... joj to bude mazec a cena taky není zanedbatelná, navíc se tam prý nedá spolehnout na elektriku.

Prostě si nevybereš, každý auto má svý "vrabčáky" a já asi příště budu vybírat podle délky záruční doby... A i navzdory svým zkušenostem, vážně uvažuju zase o paťasovi. Aspoň vím, co mám čekat.

2011-01-26 07:25:31

taky se mi nelibi, ze se musim malyho Johna zbavit

auto je to nadherny, jizdni vlastnosti super, ale necekal jsem, ze se to bude tak srat...

opustim uplne kategorii off-road a vratim se zpet k oktavce. nejakou 3 roky starou 1.9 TDi, tu snad sezenu za ty penize, co ho prodam...

s rsem jsem byl naprosto spokojeny, taky se sice trochu srala, ale ne tak, jako tohle a ceny byly uplne jinde...

jinak jak jsem psal, dekuji vsem za pomoc s problemama a drzim palce, at jsou na tom vase auta lip, nez to moje..

2011-01-26 16:38:39

neviem si predstavit ist dole z 4x4.uz par rokov mam ale nemenil by som.a ako napisal kerb to mas dnes jedno do coho ides ale mrzi ma ze si japonci pustili k sebe francuzov

2011-01-26 18:37:43

kdyby to bylo jen o francouzech...

nemeli tam poustet ani spanely...

joo, ty tam jsou doby, kdy platily japonsky stroje za nejkvalitnejsi...

2011-01-27 09:40:07

Já bych se přikláněl k tomu že za vše můžou Francouzi. Měl jsem Seat Altea takže španěl jak vyšitej. Byl to úplně novej model kde se čekalo na to jak si nás zvou do servisu na dodělávky a prd. Já jen jezdil a tankoval a jezdil. Po 4 letech jsem jí prodal a ten kluk jen jezdí a tankuje a jezdí jo ještě tahá za tim vlek s koněm.

Prostě SUPER ŠPANĚL.

před Alteou jsem měl fungl novýho Forda Escorta combi. Na 8tis km kotouče v hajzlu. U Forda řekli že moc brzdim ko..ti.Na 20tis km o5 kotouče kaput. Vše vzáruce takže jsem nic neplatil. Ovšem na 34tis km mi odešla řídící jednotka. Cena cca 28tis. Nedal jsem to do Forda, ale sehnal jsem maníka kterej přehrál software za 4tis kč a pohoda jezdil dál, ale stejně už bych Forda nechtěl.

Ne nadarmo se říká Fordem tam a pěšky zpátky.

2011-01-27 19:52:21

Jak známo auta na "F" stojí za . Třeba všechny "F"rancouzský, aby taky ne, co to je asi za prasata, když žerou syrový šneky a žáby...

2011-01-28 17:03:42

tak kazde sa moze pokazit ale tie ceny za nah.diely dnes mi kamo volal ze mu huci zadne lozisko ze sa meni cely naboj ,objednal az USA a vraj 1000€

2011-01-28 18:12:08

Nechci ti do toho kecat, ale podle mě tam máš jednu nulu navíc.

V Čechách stojí zadní ložisko 12 300,- (replika se nedělá)

Já ho před 14 dny objednával z Polska (ložisko made in USA) a vyšlo na 700 zl = 4 500,- Kč i s dopravou a došlo za 3dny.



1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 80