Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2011-01-04 15:05:08

No pokud by tam byl malý tlak nebo to bylo ucpané, tak by to asi nestříkalo vůbec. Syačí když se oteplí někam k 0°C nebo i při - 5°C když budu chvíli stát tak je vše OK.

2011-01-04 20:23:48

ucpanou tryskou to není, jak píše rpospec a dokonce bych se hádal, že to bude stříkat i ve větším mrazu, když nepojedeš. Stejnou věc jsem řešil loni a na nic jsem nepřišel, ale letos.... všechno funguje daleko lépe, dal jsem si výš stěrače, aby tolik nenamrzaly. Možná se tam jinak točí vítr nebo co, ale funguje to. Taky to funguje se starýma klasickýma stěračema, lišty tomu nějak vadí.

2011-01-05 09:10:35

To kerb: dal si výš stěrače? Jak tomu mám rozumět? Nemyslel si ostřikovače? Pravda je, že mám taky lišty a že pokud stojím tak to stříká i při větších mrazech.

2011-01-05 15:05:46

rpospec : taky jsem mel ten samy problem....vystrikal jsem kapalinu a dal nejakou lepsi do -30 a zatim to strika dobre...jde o to, ze pokud pak jedes rychleji a je -12-15 st. tak muze virt (rychlost) udelat klidne -30...zkus kapalinu do -40 a uvidis...nic mene asi to neni idelane udelany od nissanu kdyz to zamrzne...

2011-01-05 17:46:42

jak to myslím? Místo aby stěrače byly co nejníže na okně kousek nad tím plastem mezi oknem a haupnou, tak jsem je celý pootočil a trochu přihnul ramínka, aby byly až skoro na hraně té černé části okna s průhlednou - aby ofuk okna vyhříval přes sklo i ty stěrače, protože neskutečně přimrzaly. A funguje to, jen to nesmíš přehnat, aby si nestíral i A sloupek...

2011-01-05 17:52:12

Ještě k tý kapalině, opravdu je to blbě udělaný, u žádnýho jinýho auta jsem tohle řešit nemusel i pitomá dodávka od Hyundaie měla ostřikovače přímo ve stěračích a kapalina tam šla hadičkama venkem, takže by to mělo zamrzat ještě víc a za 4 zimy, co jsem to měl, jsem nepotřeboval silnější kapalinu než do -15, a ještě jsem ji většinou ředil.

2011-01-07 15:14:10

To ja mam s ostrikovacema problem od zacatku, protoze strikaji uplne na nic, jeden strika slaby maly praminek, druhy zase do nebe dva praminky. Procistoval jsem to jehlou, z boku jsem to zkousel tselovat, ale to jsem rozesral ty plastove sroubky. Nevite zda se daji sehnat nejake repliky originalnich ostrikovacu? Nechci se totiz ani ptat co stoji nove v Nissanu. Diky za tip.

2011-01-08 10:26:12

repliky netusim, ale origo stoji snad 800 nebo 1000, taky jsem je musel koupit...

2011-01-08 15:36:59

800-1000 KC????

2011-01-09 16:31:43

jj, taky jsem malem upadl, kdyz mi to rekl...

2011-01-09 18:35:45

niektory uz nevedia co pytat

2011-01-10 09:05:12

to není zase tak hrozný v porovnání s ostřikovačema na světla, ty jsou u Nissana za 3.600,- za jeden. A nikde jinde nejsou k sehnání.

2011-01-10 20:11:28

ja ich mam tak radsej do toho neripem-je to dost penazi

2011-01-13 16:33:42

Zdravím v novém roce a měl bych dotaz na někoho kdo má zkušenosti s vadnou spojkou tedy pokud o začínající závadu u mého auta jde. Pokusím se přiblížit můj problém. Auto je vyrobeno v roce 2007 a má najeto cca 53tis. Jde tedy o novější model který by měl mít už tu lepší spojku. Když se rozjedu na 1 tak pohoda. 2 r. stupeň taky ok. Dám trojku zvolna pustim spojku a do čtvrt plynu přidávám zpozvolna a pak na to šlápnu tak mi vyletí otáčky z 2tis na 3 tis lehce slyšitelný prokluz a otáčky padají v okamžiku na 2,5tis. u čtyřky a pětky taky a u šestky ne. Dělá to na 2wd a AUTO. Na ponoh 4*4 to nedělá. ten prokluz je znatelnej i když pouze jedu třeba na 4ku nebo 5ku na 2 tis otáček a sešlápnu plyn na podlahu tak to proklouzne, na okamžik otáčky vyletí na 2,8 tis. a hned spadnou na těch 2,5.

Snažil jsem se ten problém tak nějak přiblížit touto cestou a jestli mi můžete poradit nebo víte kde je chyba budu rád.

Popř. jestli ta spojka je v čudu tak by mě zajímalo jestli někdo víte kolik stojí oprava ,samozřejmě s výměnou celé spojkové sady u Nissanu v porovnání se soukromím servisem, který má samo sebou bohaté zkušenosti. Auto už totiž nemám v záruce. Ta skončila jak na mrchu před dvěma měs.

Dík

2011-01-13 20:30:19

to opravdu vypadá na spojku, teda doufej, že je to jen spojka... A to tvoje auto bych si troufl tvrdit, že má úplně stejnou spojku jako my ostatní, kteří ještě nemáme blinkr v zrcátku. Jen ti už ve fabrice udělali "vylepšení", které dělali nám ostatním až při výměně spojky - snížili krouťák na nízkých otáčkách. Cena v autorizovaným servisu bude tak 18 + daň, spojková sada se nechá sehnat Valeo tak za 5.100,- i s daní... Si to porovnej sám.

2011-01-14 17:02:17

a to myslis Kerbe jen lamelu+lozisko nebo komplet s pritlacakem a setrvakem? sice mi teda rikali pred 20tis km, ze je na odpis a funguje porad stejne, ale co kdyby...

jo jinak pokud nekdo budete hledat neorigo servis, tak zapomente na autoservis Kacirek v Neumetelych. strikali mi tam zadni dvere a prahy a prah uz se zase loupe...

2011-01-15 13:05:21

Jo dík, už jsem objednanej do Nissana v Liberci 16tis i z daní, práce 3000-3500. uvidíme no. Snad ta nová spojka už vydrží víc než 50tis. km. Teda doufám že setrvák bude ok. jinak dalších 20tis. Technik říkal že když je to v tomhle stavu tak že je to jenom ,,spojka,, a až to tam povezu tak prej po cestě žádný píčoviny a hodně opatrně.

2011-01-15 20:37:11

16 kolíků za samotnou lamelu je dost, v Boleslavi chtěli za samotnou lamelu 4,5 práce by byla asi stejná.... Jinak tamta cena je za lamelu+přítlačák+ložisko i satrvačníkem? no ses asi po zas tak levný to bejt nemůže.

2011-01-16 11:34:42

2011-01-16 15:20:49

Ta cena je za spojkovou sadu bez setrváku. Ložisko+lamela+přítlačák a ještě nějakej těsnící domeček k převodovce 16tis. vč. Dph. práce 3000-3500kč a za den by to mělo bejt hotové.Technik říkal že když bude i setrvák v čudu tak ještě cca 20 000kč, ale taky říkal že když je to v tomhle stavu tak by měl bejt dobrej. Setrvák prej odejde když tu spojku úplně spálíš a tim teplem on popraská. není to z mé hlavy jen ho cituju. Jo a můj známej mi dnes řekl že jí lze nechat nanejtovat z nějakýho super materiálu kterej dávaj na sportovní auta, ale toho experimentu se bojím protože nebude upně vyvážená. Kamarád má Vw Corado VR6 nechal si tu dobrou spojku nanejtovat (jezdí sprinty na tuning. srazech) a super. Jeho šéf má autoopravnu a říká si že ta spojka je fakt dobrá tak si jí taky nechal nanejtovat ale do VW Multivan T4 a na píču. S tim autem se nedalo rozjet. Normálně to skákalo jak koza a po 10 000km tam dal originál. Ono jde totiž dost o hmotnost auta Corado je lehoučký a Multivan váží 2t. tak proto se mi nechce riskovat nějaká takový pokusy.

Jo a jeden člověk kde bydlím má VW Touareg 3l. Najeto 70 tis. a má třetí spojku. Při tý třetí výměně VW servis problém vyřešil tak že mu výkon z cca 200koní stížili na 170 a je to. Nomálně mu z 3 litra udělali 2,5. To jsou co?

Co myslíš že vydrží ta nová spojka? Jak jseš na tom ty nebo lidi co znáš?



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 80