Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2010-10-29 14:18:51

prave som prisiel z garaze a nastavil na 4 zuby-jednoduche prihladne..pod tym je aj kod farba a r. vyroby.a prave tu to citam.

2010-10-30 20:44:48

tak filtr novy, stejne to porad startovalo nejak divne(ale lip), vcera jsem jeste pretahl veskery palivovy potrubi v motoru, ktery se utahuje klicem nebo ma spony na sroubovak, s tim, ze dve hadice nebyly nasazeny na trubkach az nadoraz, tak jsem je dosunul az nadoraz...

akorat jeste jedna hadice, co vede k EGR ventilu neni uplne dorazena, ale vypada, ze by to nemuselo zase tak vadit(je na ni ta samosvorna spona, ktera se roztahuje klestema a ty jsem nemel:-/)...

dneska kolem paty to chytlo jakztakz, ale pak asi po 5 km jizde a 20 minutach nez jsem nakoupil, startuju a netrvalo ani dve otacky a motor krasne chytnul...kez by to takhle chytalo i pri minus 20 stupnich...

PS:baterka asi nakonec bude relativne OK, akorat je mi divny, ze po pripojeni na nabijecku se po hodine tvarila, ze je nabita na max a je na ni napsany Nissan genuine parts...

holt uvidime, az bude v noci poradna zima a pojedu brzo rano doprace...

2010-10-31 10:47:01

aspon ze tak -ale nenapadlo ta preco tie hadicky -do nich niekto sahal?ale neboj sa bud tesnia alebo nie bud to ide alebo zavzdusni...

2010-11-01 12:06:26

ty hadicky asi sundavali, kdyz se menila ta hlava...

nicmene dneska rano zase asi napoosmy, popojel jsem 5-10 metru, nechal 20 minut stat s vypnutym motorem a pak to chytlo okamzite...

asi opravdu pada nafta, ale kde? v motoru jsou vsechny spoje utazeny a nepomuze ani nacepovani rucni pumpou na filtru...

holt to asi opravdu necham na servise...

co dela ta klapka na sani, co je za intercoolerem (kdyz koukam do motoru, tak na leve strane, jak je saci potrubi)? myslel jsem, ze uzavira privod vzduchu, aby motor zhasnul, ale motor se vypnul, i kdyz byla odpojena ta podtlakova hadicka, co vede k jejimu ovladani...

2010-11-01 12:43:08

motor vypinas cievkou na cerpadle,klapka na vzduch...keby padala nafta -rano by si napumpoval ale ked nepomaha.mne to tak vychadza -nedava potrebny tlak cerpadlo ono ked ti ho merali tak po jazde ale rano ...

2010-11-01 13:43:34

mno merili ho po jizde, to je pravda a to povidal, ze pry jsou perfektni hodnoty...

po ranu ho nemerili...

hlavne mi nejde dohlavy, ze potom, co to chytne, kdyz to znova startuju, tak uz to chytne uplne normalne...

a cim to, ze nedava potrebny tlak? SCV ventil je novy...

to se asi bude muset koupit novy cerpadlo, ze?

tlaky cerpadla by mela napsat jednotka, ne?

2010-11-01 15:09:09

nafta môže padať aj do motora a mieša sa s olejom-zlé tesnenia vstrekovačov, meral si či ide prúd na žhaviče? či to naozaj žhaví?

2010-11-01 15:23:19

s olejem se asi nic nemycha, protoze hladina je uz pul roku stejna...

jak zmerim zhavicky? pripadne rele?

je mi hlavne divny, ze to nejdriv dlouho toci, chytne a hned chcipne, pak to toci uz mensi dobu a zase chytne a hned chcipne a takhle se to opakuje treba 6x, nez to nakonec chytne (za doprovodu oblaka dymu a je citit nespalena nafta). a kdyz to pak chcipnu a zkousim znova, chytne to hned a bezi...

2010-11-01 19:53:02

ráno pred prvým naštartovaním pripoj skúšačku na kábel ktorý ide do žhavičov, druhý konec kdekoľvek na kostru, otoč klúč do polohy žhavenia, skúšačka by mala svietiť po dobu žhavenia 5-10 sekúnd.

2010-11-01 19:55:42

A nebo kdykoliv pripoj jeden pol multimetru na motor Proste abys mel kostru a druhej pol na hrot zhavicky ,ale musis ji mit odpojenou od ostatnich a musis mit odpor do par ohmu . Jak ne zhavicka je total kaput.

2010-11-02 13:23:43

zhavice si uz meral otazne je ci cidlo teploty je ok,to dava povel kedy zhavit a kedy nie,ale ked chyti a hned zdochne a 2x za sebou tak to je divne,s tym zhavice nemaju suvis,takze nieco s dodavkou nafty.ale preco citis nespalenu tak to je zahada

2010-11-02 22:08:57

Ma niekto skusenosti s tahanim 3-tonoveho privesu. Ako sa správa auto pri takejto záťazi.

2010-11-03 15:10:30

bez problemov 3 t neviem ale brzdeny prives, na nom 4 4kolky(manualna prevodovka)na mojom automate som neskusal

2010-11-03 19:29:21

a jeste nechapu, proc kdyz tomu nalozim, tak to huli celou dobu, co je seslapnuty pedal az na podlahu a otacky splhaji k maximu (proste od 2 do 4,5 tis ot/min plny plyn) a neni to klasicky cerny dym z nespaleny nafty, ale nejaky svetlejsi...olej nemizi, ani nepribyva, jedine, ze by nafta/voda (sle ta je taky porad ve stejny vysi) prosakovala takovym stylem, ze je hladina oleje porad stejna...

ze jsem si nenechal jednickovou octavku RSo, tu uz jsem dal dohromady a pak jsem ji prodal pod cenou :-/

k tomu voziku - tahnul jsem (ted nevim jestli 1,5 nebo 2t) jednonapravovy vozik se drevem a byla to docela sranda :-P hlavne kdyz se to zhouplo, tak to malyho Johna hezky nakoplo...

2010-11-04 13:41:31

tak dneska od rana nissan startuje cely den primo ukazkove.

takze bych to mozna videl na nejaky teplotni cidlo, ktery posila bludy do jednotky a ta pak v zime pouziva parametry, jakoby venku bylo teplo.

proste cim nizsi okolni teplota, tim dyl musim motor premlouvat, aby chytil...

kolik je na motoru teplotnich cidel?

protoze, kdyz jsem ho mel napichnuty na diagnostice, tak to ukazovalo normalni hodnoty, ale jestli je tam vic cidel, nevim z kteryho to bralo...

2010-11-04 14:32:59

nesmie hulit !este na cierno -no ked mu slapnes plny ale svetlejsie nie !neviem ako ti premerali vstriky ale asi na .....a spotreba aka?jedno cidlo je ktore meria teplotu je pri termostate a to udava zhavenie.ale tebe huli takze si na zaciatku.a este takto -drzi na volnobeh pekne otacky rovnomerne?

2010-11-04 15:34:33

spotreba je porad stejna, ted teda trosku (o 0,4 l/100 km) vetsi, jak je zima...

nevim, jakou ma barvu, posuzuju jen podle toho, co vidim vecer ve zpetnym zrcatku a jak je osvetleny autama za mnou...

rekl bych, ze jo, rozdil max 30 ot/min...

kourivost podle emisaku je ale pry v norme - dve mereni 1,4 a dve 0,3...

2010-11-04 20:13:49

ak skacu otacky je fuc cidlo na rampe-vraj nieje drahe

2010-11-05 11:13:27

co je cidlo na rampe? myslis snimac tlaku v railu?

to by mela ale napsat diagnostika, ne? a zadny chyby, co jsem to mel napichly, to nepsalo...

stejne mi je porad divny, proc kdyz je venku teplo, tak to chyta uplne ukazkove, ale jak se ochladi, tak jsem v riti...

2010-11-05 14:08:11

ano toto som myslel.tak neviem a ked je teplo dymi?zahada-ked zhavy ako ma,tlaky dobre aj za studena ,nafta nepada,vstreky tiez tak uz neviem



1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 80