Fórum - Téma


R51-servis-poruchy / neprehladné /


Fórum Pathfinder R51-servis-poruchy / neprehladné /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 80

Zamčeno: 2016-10-31 09:55:09, _fefe
2010-10-21 08:23:34

Ahoj, můžu Ti nechat vstřiky na pathfindera za 6000Kč kus. Jsou Ok, mají najeto 60 000km. Mám k nim i protokol ze zkušebny. Honza

2010-10-21 14:16:48

nic v zlom zalezi na oldmanovi ale novy sa da zohnat za 8000 KC

2010-10-21 15:32:50

neboj, nejsem blazen, abych dal 6000 za vstrik, ktery ma nalitano jen 60 tis km

navic ted stejne nemam prachy a ty moje jsou stejne pry v poradku...

2010-10-22 13:36:45

Tak jsem se vratil ze Svedska, rada s vnitrnima cidlama a trema otocenima klickama funguje. Takze diky.

Problem se zapojenim redukce pretrvava, pri prepnuti na 4LO je citit, ze se neco deje, auto se jakoby rozechveje, ale proste to tam neskoci, ani kdyz popojedu, vyslapnu spojku, tak nic. No asi budu muset do servisu, ale myslim, ze to bude nejaka prkotina, kterou budou dlouho hledat a budou chtit menit vse. No jeste se o vikendu na to podivam. Kdyby mel nekdo nejaky napad, budu rad. Nekde na zahranicnim foru, jsem se docetl, ze to muse delat primo ten prepinac, ze je spatny a neposle impuls, tak uvidime.

Diky

2010-10-22 15:03:01

prave som kupil a zalozil novu akumu EXIDE-77-770 startovaci prud tak mrazi teste sa

2010-10-22 16:59:10

tak zhavicky vymeneny, uvidime, co to bude delat, doufam, ze to bude startovat hned...

akorat jsme se zarazili, kdyz jsme vyndali ty neorigo a jedna mela opaleny cely telo a ne jen zhavici knot, jako ostatni

muze to byt nasledek toho, ze tahle jedna byla vadna a nezhavila? a jak se na ni uchytavalo nespaleny palivo, ktery po dosazeni spravny teploty shorelo a proto je zacouzena cela?

2010-10-23 00:15:10

Nemuzete mi nekdo poradit, strasne mi neco za jizdi tuka, nebo klepe od spodni hrany predniho okna. Je to zvuk, jak kdyby kovova kulicka skakala po sklenenem stole. diky

2010-10-23 17:54:28

moze robit ze odisiel iba jeden no ale si pisal ze su nove nie?sice dnes je uz vsetko mozne...a stym zvukom-cez pisanie sa to neda urcit skus vylucovacou metodou-lozisko sluchom...

2010-10-24 12:23:19

tak mam stale smisene pocity...sice to chyta driv jak predtim, kdyz se za to trosku veme, nez je to ohraty tk to taky tak nehuli, ale porad mam pocit, ze to neni ono

jak se u nafty meri komprese? tim, ze se vyndaji zhavicky a tam se vrazi kompresimetr? a jak zabranim, aby mi to chtelo chytit?

2010-10-24 14:24:14

tlak zmerias -kompresiu-ze vyberies vstreky,nasrubujes budik a tocis aspon 3 plne otacky motora.ale tlak nafty na cerpadle inak,na vystupnom potruby ale zlozitejsie.zhavice ostavaju vo vnutry.ak mas dobre vstreky ,zhavice spravne funguju-cas,tlak v medziach tak ti bud pada nafta,vzduch,filter spetny ventil...

2010-10-25 00:18:02

Pneumatické piesty piatych dverí mi dali zbohom , máte niekto kontakt na človeka čo to repasuje ?

2010-10-25 07:35:31

jeste me napadlo, jestli to nemuze delat baterka. prece jen je tam puvodni a auto je 5 let stary...

PS: tlaky paliva u zahratyho motoru jsou vice nez dobry a pokud je spetnym ventilem myslen SCV ventil na cerapdle, tak ten jsem ted menil. od ty doby uz to nechyta na poosmy...

zkusim jeste vzduch filtr, ale spis se obavam, ze to ztraci kompresi

2010-10-25 07:43:41

Z toho si nic nerob, robi to i mne...

Vlastne mi rezonuje, bucha, klepe tolko veci, ze som uz rezignoval

2010-10-25 14:59:26

vzduch .filter s tym nic nema iba keby si isiel na EK, a spotreba.keby sa ti stracala kompresia tak ti aj huli na modro ,zere olej...baterka -ked hovoris ze ti to chytalo na 8 x ?? tak silu este ma.ale povodna asi nieje 5 rokou je vela,tak ci tak ju vymen ,ja pred kazdou druhou zimou v autach menim a neprekvapi ma ..EXIDE 77.start.prud 770 amperh.-112 E.tie tlmice na nervy ,mne odisli na honde a par krat mi dali dvere po tekvici repas -neviem ci sa to oplati ,gogle pomoze

2010-10-25 19:46:56

rezignuju! sam na to neprijdu, rady taky nefungujou, po vyplate jede maly John do servisu...

jedu z prace, skocim do auta, ktery 4,5 hodky nejelo a predtim jsem s nim byl akorat u mc donnalda na zlicine (cca 6 km cesta, predtim nejelo 7 hodin) a chytlo na drcnuti...

proc to kua nemuze delat i rano? smejd jeden...

a jeste k ty baterce - tou to opravdu neni...

dneska rano zase az naposedmy, bych se posral...

asi opravdu pada ta nafta, protoze kdyz jsem pumpoval, tak se ozyvalo takovy divny skrundani, jako kdyz je tam vzduch...

ale je mi divny, ze kdyz to chytne, tak je citit jakoby nespalena nafta...

2010-10-26 14:17:03

povol este filter-pumpuj (odvzdusnis)a zaroven zatiahni .rano pred startovanim 15x zapumpuj-aspon vylucis ten spad nafty.ak aj tak nechyti a zacitis spominanu naftu vo vyfuku tak servisak tak ci tak vstreky na prd

2010-10-27 07:48:44

takze asi pujdu odevzdat titul diplomovaneho specialisty v oboru diagnostika silnicnich vozidel...

celou dobu ziju v domeni, ze byl meneny palivovy filtr. filtr sice menil, ale OLEJOVY

takze v utery do nissana, at my ho vymeni a jestli to bude tim, tak si nafackuju pred zrcadlem...

cim mensi teplota v noci, tim dyl musim rano premlouvat motor, aby chytil...

to by mohlo byt, ze parafin z nafty ztuhne ve filtru a rano ho musi neco protlacit, ne?

protoze napumpovani nepomohlo a pumpicka sla porad stejne...

2010-10-27 13:25:09

tak to ano ale az tak?ved uvidis ale sa mi nezda tak dufaj ze len filter ale...idem nastavit rucnu brzdu tak asi pod manzetou dufam ze nie pri kolese

2010-10-28 13:38:02

dal som dole manzetu okolo rucnej brzdy a tam sa neda nastavit,treba zo zadu ako drziaky poharov? nenastavoval uz niekto?

2010-10-28 23:14:59

Ano musis ten kryt s drziakmy poharov vybrat .Potiahni ho smerom nahor je na sponach.Pod nim je nastavovacia matica kluc 10



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 80