Fórum - Téma


R51 - Oleje,náplne (výmena a.i.)


Fórum Pathfinder R51 - Oleje,náplne (výmena a.i.)

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3  4  5 ......... 13

2008-02-15 18:00:39

Jak asi všichni víme, PF má interval výměny oleje 30tis. km. Nicméně mi bylo řečeno od člověka, který se zabývá problematikou motorových olejů, že je to motoru neprospěšné a že jde ze strany výrobce o mazání medu kolem úst. Jak mi řekl, výměnu je možné provádět klidně po 50tis. km a dokonce, že zná případ kdy majitel auta neměnil olej nikdy, pouze dolíval ( upřímně, taky jednoho takového znám a jezdí mu to, zatím ). Důrazně mi však doporučil olej měnit po 15tis. km. To mi potvrdili u v servisu a nejen Nissaním, že výměna po 30tis. km je vhodná pouze když auto jezdí bez většího zatížení, nemá studené starty, netahá přívěs, nejezdí v prašném prostředí a nejezdí moc rychle. Takže já jedu na výměnu po 15tis. garančka zůstává po 30tis.km. Co na to vy???

2008-02-15 21:21:52

no tak podla mna velku rolu hraje sposob jazdenia no kde a ako jazdis z autom...predpokladam ze nejazdis asi len po meste a tak ...olej treba kontrolovat a usudis sam ...ked ma studene starty a proste take jazdy ze 2-5-10km po meste hm..tak to by sa olej mal menit asi po tych 15tisic...a treba sa niekedy spolahnut aj na rady odbornikov sice nie vzdy su pravdive ale tak urcite ten tvoj znamy co sa zabiva tou problematikou urcite o tom vie viac ako napr..ja :D

2008-02-15 21:22:46

inac ako si spokojny z PF?...hm...ja som v tom iba sedel a na prvy pohlad som sa zamiloval krasne priestranne pohodlne jednym slovom uzasne auto stvorene pre mna :D

2008-02-15 21:43:53

Kdo by se nezamiloval

2008-02-15 23:32:03

Nazdar ,

Já si myslím , že je to blbost. Můj strýc dělá motory celej život a naopak říká přesně opak. , že výměny jsou dělaný jen kůli servisům a výrobcům oleje. dokonce jsem (možná i tady na těchto stánkách) našel odkaz na studii ( opravdu z ústavu paliv a maziv né studii nějakýho vency z horní dolní) , že dnešní oleje snesou asi tak 3x až 5x tolik km než začnou ztácet svoje mazací vlastnosti než uvádějí příručky pro výměnu. Ale proti gustu žádný dišputát - určitě PFku neuškodíš, když to vyměníš mazáníčko po 15tis. jem buděš platit víc za olej .....

naopak tam psali, že ty různé slicky 50 apod jsou na Ho....

2008-02-16 00:04:03

souhlasím že oleje vydrží víc než j psáno, a to jsme jejich viskozitu zkoušeli a není to napsáno jen tak z plezíru, ale problém je v tom, že čím starší olej, tím více pouští karbonu, který se usazuje na stěnách bloku atd atd, takže já měním oleje podstatně dříve než musím a když si vezmu že mě olej vyjde na pětikilo a vyměním ho každých 5000km, tak se mi náklady zvýší o cca 10 haléřů na kilometr + filtr za 120

2008-02-16 00:27:13

Ahoj,

moje řeč, né úplně ten nej olej, ale častěji. A jak říkáš, tím Brumlovi určitě neuškodím a za ty prachy to určitě stojí. Nehledě na to, že s tím nemusím nutně do autorizovanýho servisu, hlavně abych tam jel až po těch 30ti.

Před tímhle autem jsem měl H1 ( nemyslím Hamra ) a tam chtěli výměny po 7,5tis. km, tam jsem měl opačný problém, protože když jsem chtěl jet na delší cestu na dovolenou a neměl jsem čerstvě po výměně, tak mi nezbývalo než to udělat. Ale možná že jde po těch 15 jen o zvyk...

Odpověď na předchozí dotaz: Auto je super, všem ho můžu jen doporučit a jsem rád, že jsem šel do základní verze s paketem navíc ( bylo na skladě a 150tis. dolů + tažný zdarma a ještě nějaké úlevy na doplňky ). Nemá sice zahrádku a stupačky, které jsem původně chtěl, ale když jsem se svez Navarou, která je měla, a lezl jsem ven, kalhoty mohly do pračky, ale to jde asi o zvyk. Nemá ani další "blbůstky", které bych třeba ocenil, jako navigaci, couvací kameru, tempomat atd. atd. Navigaci jsem pořídil od Navigonu - nemá chybu, hlavně tam jsou i lesní a polní cesty na který je auto jak dělaný, parkovací senzory jsem si dodělal a to i vpředu, i xenony jdou řešit, jinak třetí řadu sedadal bych stejně neměl, mám to v N1, přepážka je mimochodem úplně k ho.... asi ji budu muset krapet vylepšit. Co je hlavní - stejný motor ve všech verzích, převodovka taky, 17" kola, aut. klima, ESP+, stropní airbagy a možná ještě něco bylo v tom paketu, který mi vlastně věnovali, a až budu mít někdy navíc 0,5 mil., tak půjdu možná do plný palby, i když asi raději pořídím nové manželce, taky si ho zaslouží... Ne že by neměla, má tři roky starou micru.

2008-02-16 08:05:19

hehe cela rodina zije z nissanmy co?... ...no PF by som bral aj ja lenze no hm...zatim na to niesu financie ale urcite si to auto raz kupim na prvy pohlad vyzera uzasne a ked si clovek do neho sadne ach ...ja som nechcel z toho auta vylezt ked som v nom sedel...ale tie stupacky mi chybali kapanek lebo som musel natahovat nohy hehe aj ked mam 182cm...ale napriklad keby som viezol rodicov tak im by to asi vadilo heh...ze to je take vysoke...ale zase ked sa daju stupacky tak sa znizi priechodnost ci nie?...lebo aspon na Navare to tak je...

2008-02-16 14:30:11

U originálů se sníží, ale když si je necháš udělat tak je to jen na tobě, jak je dáš vysoko. Jelikož dveře nekrejou práh, můžeš je dát vedle prahu a ne až pod.

2008-02-16 22:10:58

Ale příde mi že se ti o dost snížil nájezdový úhel vpředu tim rámem je to pravda nebo se mi to jen zdá ? To je docela škoda ,ale on se za ten rám přizvedne

2008-02-16 23:04:58

tak tak zase ten ram ochrani naraznik a ked nebude vediet prejst cez nejaky prejazd bude pred sebou tlacit hlinu ako buldozer ved predsa PF je silnej stroj :D:D....ale ked su na tom aute ramy a stupacky vyzera to pekne drsnooo

2008-02-17 07:59:31

jj když jsem viděl prvně to foto u profilu jsem si říkal co to je za Americkej nákladák

S takovim ramem mu da každej přednost :D

2008-02-17 12:04:24

Pravda tenhle rám se teda opravdu povedl a "brumlovi" sluší..... I ta fotka je dobrá .... PF je Amerika to nevokecáš .......

2008-02-17 12:05:19

Máš pravdu, nájezdový úhel s rámem je minimálně 25°, měřeno nájezd oběmna koly současně. Už se na tom ale pracuje, rám přijde o cca 5cm přizvednout, to bylo hned první co jsem doma po příjezdu řešil. Přizvednutím rámu se nájezdový úhel zvýší na min.30° a to už jde. Navíc se budou upravovat držáky aby se auto po rámu mohlo klouznout. To jak jsem viděl, moc výrobci rámů neřeší. Ale jinak do Prahy je super, nikdo se nedovolí mi nedat přednost nebo mi tam na dálnici fouknout, když ho předjíždím.

2008-02-17 18:12:31

Vim ze to neni auto na zavodeni ,ale zkousel jsi kolik to vytahne max ?

2008-02-17 18:29:21

Abych řekl pravdu tak ne, ale 130 to jede

2008-02-18 11:38:19

Mám originál nášlapy (trubky s vybráním pro nášlap) a světlou výšku nesnižují.

2008-02-19 19:44:26

fakt ten PF na prvy pohlad vyzera ako nejaky americky truck hehe vyzera to fakt brutalne a budi to respekt...frajerina ....ale verim tomu ze by dokazal pred sebou potlacit kus hliny keby mu zavadzala...alebo nie?...hm....a maximalka no ked kolo teba preleti PF v 130km rychlosti hehe tak to tiez nieje sranda predsa je to trosku vecsie teleso :D:D:D:D

2008-02-19 20:19:33

tak to máš kliku, žes nejel minulý týden do mnichova, jede to bez problémů 165km furt i do kopce. Pak pravda okolo proletelo Porsche cayen Turbo S asi tak 250km/h ( připadal jsem si, že stojím ) i se prohnal PF s nějaký americký základny s V-8, taky jel asi tak 200 . bomba je, že to Pathfinder umí v terénu i na silnici........... maximálka podle tach (z mírného kpečka) 185-7km .... jinak uváděná je tuším 174km a to to teda jede, taky i do kopce , ale už tomu musíš šlápnou na krk..... ale na německou dálnici abys sis nepřipadal že stojíš je 160 akorát......

2008-02-19 20:26:56

174 v terénu


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13