Fórum - Téma


R51 - Kontrolka dobíjení


Fórum Pathfinder R51 - Kontrolka dobíjení

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2

2016-03-26 14:45:32

Zdravím všechny PF.Poradil by mi někdo s kontrolkou dobíjení na PF?Po nastartování mi stále svítí kontrolka dobíjení.Myslel jsem,že je špatný alternátor,tak jsem sehnal jiný,ale po namontování a nastartování se kontrolka zase rozsvítila.Když jsem nechal ten původní alternátor proměřit,tak mi bylo řečeno,že je v pořádku!I kontrolka na stolici zhasla.Ale na autě stále svítí.Díky za radu.

2016-03-26 15:02:50

jake je napeti po nastartovani?

2016-03-26 15:05:27

Na autě nevím,ale na stolici to ukazovalo 15,8V

2016-03-26 15:08:01

Baterka je tam rok stará Varta a je stopro OK.

2016-03-26 15:13:20

nejde o stolici, ale kolik nameris v nastartovanem aute. idealne na vice mistech... jestli neni nekde uklepana kostra, nebo tak neco..

2016-03-26 15:30:06

Tak jsem to byl změřit v garáži a 15,7 u baterky a 15,7 v autě(na zapalovači)

2016-03-26 15:41:25

15.7V je celkem mazec, ale ja mam na PF taky kolem 15V... v kazdem pripade na zahranicnich diskuzich ctu doporuceni projet pojistky, kdyz ani po oprave alternatoru nezhasne kontrolka dobijeni

2016-03-26 21:05:03

Kde to má všude pojistky?Zatím díky

2016-03-26 21:20:10

nekde je relebox s par pojistkama v motorovem prostoru a dalsi pod volantem myslim vlevo

2016-03-26 22:45:25

youtube video kde všude jsou v patíkovi (navaře) pojistky: https://www.youtube.com/watch?v=kPKOnuJjOGY

2016-03-26 22:50:26

culikac: Pod volantom tretia z lava v spodnom rade 14-ka ,10A

Alternator by mal davat medzi 12,8-15,1

2016-03-27 18:07:12

Díky za rady,ale zatím bez úspěchu.Pojistky jsem našel u motoru a v kastlíku na pravé straně,ale všechny jsou ok

2016-03-27 19:03:38

culikac: Ked sa pozrieš na tu schemu,musiš to mat za 5 minut opravene alebo zisteny dovod prečo to nejde.

Na alternatore kontakt 1 -hruby kabel-priamo do baterky.

Kontakt 2-kostra pripojena na alternator.

Kontakt 4-budenie-meraj na nom +12V

Kontakt 3-kontrolka ked vytiahneš konektor a zapneš kluče je na nom +12V,z budikov cez diody,ked je zapojeny a naštartuješ pride aj z druhej strany do budikov +12V a kontrolka zhasne,pri nenaštartovanom motore je na nom -12V,preto kontrolka svieti.

Je možne že aj druhy alternator je vadny,15,8 Volta je vela

2016-03-27 20:29:31

Ahoj sjaro.Tak jsem odpojil ten štekr na altiku a 12V mi tam nejde.Nechápu jak to,že mi to teda při nastartovaným motoru na voltmetru ukazuje 15,7.

2016-03-27 21:39:24

culikac: Ale kde ti nejde, ani na jednom?po zapnuti klučov musi byt na obidvoch.

2016-03-27 22:34:16

ani na jednom.na jednom se objevi asi 3,5V

2016-03-27 22:35:24

myslim po zapnuti klicku

2016-03-27 23:45:01

culikac: tuto poistku si pozeral?je cela?je na nej 12 voltov?klakson ti funguje?

Pozri obrazok

2016-03-28 17:44:40

Tak jsem z toho uz opravdu jelen.Ta pojistka je dobra,klakson troubi,ale na stekru proud není!

2016-03-28 18:40:03

culikac: Tak maš nekde problem s kabelažou,neni tam neco darabane ,nejake denne svietenie alebo niečo a upadnuty drat?


Odpovědět

1  2