Fórum - Téma


R51 (D40) - Kola - Pneu / AT,MT,leto,zima /


Fórum Pathfinder R51 (D40) - Kola - Pneu / AT,MT,leto,zima /

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 15

2009-11-24 13:45:00

Jooo kdyz clovek zapadne, tak je urcite hrozne rad, kdyz ma u sebe nekoho kdo mu pomuze a vytahne ho a nemusi cekat az "louze" vyschne, nebo shanet traktor ve vsi... ..... jeste jednou diky hosi....

2009-11-24 22:12:05

To Mipooo : My nepřezouváme speciálně na naše srazy, General Grabber AT pneu používám v zimě a jsou v pohodě . A to můžu srovnávat - předtím jsem měl Goodyear Ultra Grip- taky dobrý.

Jen s těma co dodávaj z výroby prý celoroční Goodyear, tak s těma jsem jezdil první zimu a už nikdy více, na břečce to klouzalo jako blázen.

2009-11-25 15:08:35

A co v létě, těžko asi vyrážíte na rozblácený tankodrom se silničníma slupkama?

A ještě k těm výzvám k účasti, až budu mít auto alespoň částečně ochráněné jako vy tak se určitě přidám, zatím řeším alespoň přední rám, momentálně však vzhledem ke slavné EU a jejím směrnicím nevím co je dál možné a co ne, nerad bych vyplázl x tisíc korunek za něco, co mi bude k ničemu.

Tož tak.

2009-11-25 16:41:43

Když nebyly tak jsme jezdili na letních popř. na zimákách.

Berth jezdí taky bez jakýchkoliv úprav.

My kromě plechů pod motorem a AT pneu taky nic jiného nemáme.

A nemysli si, že přední rám tě v terénu moc ochrání.

Dřív si sedneš na břicho, nebo chytneš za zadek, v lepším případě za tažné.

2009-11-26 10:45:10

To s tou ochranou spodku je mi celkem jasné, ale přednostně řeším rám, který slouží i jako ochrana při normálním ježdění, tudíž má príoritu. Nicméně v tvém příspěvku postrádám odpověď na ty letní gumy, přezouváte v létě do terénu? Mám pocit, že snad Kerb psla, že má 3 sady kol.

2009-11-26 16:09:20

Přezouváme ? jak kdy a jak kdo ! jsme dospělý a rozhodujeme se svobodně , když jsme byli v Itáli tak jsem jel na zimákách ( on and off road tires M+S) a někdy jsem zase nepřezul podle toho jak jsem línej. v září jsem to přezul a už to tam nechal.

A jen pro informaci rám je pěkně na nic...tak do Prahy a Brna na parkování - že ti to nevodřou....

jediný co má smysl je pevnostní (nebo kovový -hliníkový) nárazník. Vzásadě jakýkoli Rám sám o sobě jen snižuje průjezd a nájezdový úhel a většinou sním vše vymetem. samotný nárazník ( bez rámu) je pružnej a nechá si dost líbit. Ale proti gustu žádný dišputát. Spodek je mnohem důležitější. jednak přesně nevidíš ani nevíš o co v louži vemeš a dost tam čumí rozvodovka , dif. a konec konců i nádrž. Je pak vcelku na nic , když už pak někam vyrazíš a nemůžes si pořádně zajezdit, protože se bojíš abys tam tu rozvodovku nedrbnul, apod. I lehké zvednutí je super .. borci mohou potvrdit jak jsem zvostal na bříšku viset. A to to má pavel jen asi o 2cm ale co to vše udělá. Ale zase mě to netrápilo ( okovaný spodek) tak mě pošouply lanen a už to frčelo.

2009-11-26 19:03:43

S trubkama vepředu máš pravdu, že si akorát snížíš nájezdový úhel. Ale jak psal Pavel, největší kryzovka je přejezdový úhel a zadní nájezdový úhel. Při montáži předního rámu, pokud je teda pevnej a ne jen na ozdobu, ti pořád vepředu proti zbytku zůstává rezerva v nájezdových úhlech. A když už dojde na větší nájezďák, než si schopnej projet bez rámu, tak s rámem se nemusíš bát, že vodrbeš nárazník, nebo aspoň ulomíš SPZ, někteří víme o kom píšu, a prostě se po něm klouzneš. Věřte, jde to, mám to vyzkoušený, ale je potřeba, aby byl opravdu bytelnej, se zubama a dobře pevně přidělanej. Pak se za něj nechá auťák i tahat nebo zvednout, taky už jsem zkoušel, když jsem zapad předníma kolama tak, že mi seděl motor i rám pod předníma dveřma na zemi. A to by mně teda zajímalo, jak bych to auto dostal ven, kdybych tam ten rám nebo pevnosťák neměl???

2009-11-26 21:58:38

No a co tam dat "pevnostnak" a kryt z pod motoru vytahnout az k tomu narazniku...takze kdyz bude potrebovat, tak pri najezdu se na tom muzes sklouznout a pritom to bude zmensovat najezdovy uhel mene nez trubkovy ram....

2009-11-26 22:18:13

To jo,

jen budeš mít problém na STK a u policajtů možná taky. Já na ty vidle vozím s sebou papír s homologací a na nich je štítek, ale nevím o pevnosťáku, kterej má homologaci. Jedině ho tam dát, jen když pojedeš do terénu a pak ho zase shodit. Do kolon v Práglu by byl ale dobrej, co?

2009-11-26 22:55:10

No to je pravda, asi by to policajti neradi videli, byla by to spis uprava na "vetsinovy" teren, hory a tak ....ten pevnostak je hlavne ucelovej, no......nebo si udelat z toho puvodniho narazniku takovou "masku" pres ten pevnostni na ctyri cepy a vzdycky do civilizace si to tam pres nej nasadit... a pravda je, ze i ten ram vypada na pohled urcite lepe, ale ted to s tema ramama bude trochu problem nejspis.... no to mi povidej to by chtelo nejen pevnostni naraznik, ale radeji rovnou pluh a rozhrnovat to kolem sebe...

2009-11-26 23:40:43

S rámama je problém jen u nově koupených aut a to až po 24. listopadu 2009. Takže kdo si koupil auto do 24. 11.2009 tak si tam rám může klidně namontovat. Docela by mě zajímalo, jaký procento chodců srazí auta s hmotností nad 2,5 tuny s rámem??? U aut do 2,5 tuny už je zakázali v roce 2003, takže určitě ubylo chodců zmrzačených rámem. Možná zakážou úplně náklaďáky, protože to je, řekl bych, ještě větší prda, než když vezmeš chodce rámem, nebo by jim na předek mohli lepit takový ty oranžový duchny, co jsou na sloupech na sjezdovkách.

Magoři evropský, už nevědí co by za ty prachy vymejšleli, asi zadržujou prdy, pak se jim to tlačí páteří nahoru až do mozku a maj z toho nápady na

2009-11-27 08:20:11

No budu se na to muset kouknout, takovy dobry ram by nebyl na skodu... No presne jak pises je otazka jak je to vlastne ve skutecnosti se zranenim kvuli ramu. Kdyz jsem to cet nekde na netu, tak jsem narazil na chat, a tam si vsichni svorne notovali, jak je to skvely, ze ty ram konecne zakazali a jak je to dobre.....no desny a jeste ta forma konverzace byl docela des, a takova "averze" vuci terenakum... NO me by zajimalo, jestli se taky nekdo pta tech chodcu, co je vede k tomu, ze vlezou na prechod metr pred autem, treba velkym terenakem, at ma ram nebo nema, byt maji pravo "prednosti", tak je to blbost, ze auto zastavi na metru....! Ja kdyz si stoupnu pred svoje auto, kdyz stoji , tak rozhodne bych pred nej nelez kdyz je rozjete... a oni tam klidne porad lezou.....a pak se "vsichni! divi, ze auto nezastavi... Pustit chodce na prechodu, no proc ne budiz, ale trochu "ohledu" ze strany chodcu by taky nezaskodilo.....myslim... ....ikdyz bych to spis nazval "pud sebezachovy"..... ktery nejak nekteri chodci nemaji....

2009-11-28 14:57:37

.. nákladáky s traverzou z výroby jim nevadí ! ?????? ty jim mastí kapsu.....

2009-11-28 17:31:36

Výrobci rámů na daních taky, ale asi už se těch rámů nemontuje tolik jako před deseti lety, tak proč je nezakázat úplně. Horší to maj výrobci přepážek, ty maj po kšeftu úplně a dobře jim tak zlodějům, 25 tisíc za kus mříže, to je palba...

Apropo nevíte někdo, kde sehnat upínací oka, co jsou u patíka v podlaze. Původně tam byla chycená mříž, teď tam zbyly díry...

2009-11-28 17:34:16

zkus e-bay tam je všechno....

2009-11-28 19:13:37

a jak se to zove po amerikánsku

2009-11-28 19:34:44

net holder ? ring ? ale na courtesy parts to mají rozkreslený tam bude i přesnej nápis tam jak si hledal haghusy....

2009-11-28 20:56:10

.....nooo "panejo"......tak tohle jsou tedy "upravicky", s timhle se asi hnedtak nekde nezustane viset na "brise"....

2009-11-30 14:17:12

... no už se na tom pracuje .. to víš , ale chce to čas a nějaký financ, i když jen ta roura nevyjde moc draho a vypadá efektně co?

2009-11-30 21:32:08

jj ten vypada dost zajimave....ale asi by tady s nim bylo dost problemu, pri kontrolach....


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 15