Fórum - Téma


R51 - Když topení netopí


Fórum Pathfinder R51 R51 - Když topení netopí

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Pathfinder R51  |  Naše vozidla


1  2

2016-03-31 13:00:58

Ahoj pánové,

potřeboval bych poradit. Mám PF2007 man. 6kvalt. Přestal mi topit, motor je pořád studený a je jedno kolik toho najedu max 70°C. Proběhla výměna termostatu, ale problém stále stejný. Olej čistý bez vody. Odvzdušnil jsem topení, ale stále nic. Vrchní hadice z chladiče je teplá a spodní studená. Voda se neztrácí. Už mě toho moc nenapadá, co by mohlo být za problém. Můžete poradit?

2016-03-31 14:20:14

clown: Znovu bych prohlédl termostat. Může být i netěsnost kolem něj a stále protéká voda skrz. Musí perfektně těsnit a uzavírat.

2016-04-01 14:00:37

murphy: Ahoj, asi to tak udělám koupil jsem ještě jeden nový originální a zkusím ho o víkendu vyměnit, snad to pomůže.

2016-06-21 07:18:20

Zdarek, svou Bestii (Pathfindera) jsem si dovezl před měsícem a měl ten samý problém. Ta nízká teplota bych řekl že je normální, ovšem topení jsem vyřešil výměnou kabinovým filtrem, teď mam Hawai

2016-09-08 06:03:36

PF -2,5dci - netopi .. Ahoj , prestal mi topit PF , vymenil jsem termostat (gates) auto se ohreje a neprehriva se , spodni hadice na chladici je studena , horni hadice je tepla . Snazil jsem se ovzdusnit ale zda se mi ze chladici kapalina necirkuluje protoze pri ovzdusnovani vubec nejde voda z ovzdusnovaku proudem. Ovzdusnovak ucpany neni . V oleji vodu nemam a vyfuku para taky nejde. Je mozne ze by vodni pumpa nedavala tlak jaky by mela ? Setkal se s tim nekdo ?

*********************************************************************************

edit fefe: bol si lenivý prekliknúť na stranu 2 a tam zadať svoj príspevok do EXISTUJÚCEJ témy

*********************************************************************************

2016-09-08 08:41:02

Ja mám R51, 2,5d, 128 kW a robí mi podobne veci. Väčšinou som si všimol, že keď nemám otáčky, tak mi netopi, napríklad keď stojím na krizovatke. Keď dá pohnem, začne prúdiť teply vzduch. Už keď prestane kurit úplne, stačí doliat trochu vody do chladiča. Niekedy stačí aj 1dcl. Už som si na to zvykol. Tiež mám všetko v poriadku. Neviem ci to je normalne a bežné aj u iných.

2016-09-08 09:16:30

A kdyz povolis oczdusnovak na topeni tak ti proudi voda z nej ? Me to netopi ani za jizdy a hlavne jsem ten motor i tlakoval a tlak drzi takze asi rupla hlava nebo spatne tesneni neni ale ta cirkulace vody me znepokojuje ... To by melo tect proudem u z hadice od chladice ne ?

2016-09-08 09:19:33

Neviem, neskusal som. Mne to poradil mechanik. Mrkni do chladiča, a skus ho zaliať až po vrch. Úplne. Ja aj keď mám hladinu v nadrzke správnu, tak dolejem trochu do chladiča. Skus a napíš.

A s tým jak som písal že keď nemám otáčky na krizovatke tak topí slabo alebo vôbec ma napadlo ze výrobca pocital, inak si neviem vysvetliť tlačítko na zvýšenie otacok -predohrev motora čo máš na lavejstrane pod volantom. Ale som zvedavý na ďalšie príspevky.

2016-09-08 10:32:09

Kluci procitam to forum porad ale mam asi trochu jiny problem , kazdemu to topi aspon za jizdy me ani to ne , navic mi neproudi kapalina v chlazeni vubec .... Takze proto novy prispevek , sorry ale fakt jsem hledal uz ve vsech prispevcich

2016-09-09 12:07:35

Nemáš přehozená víčka na chladiči a expanzi?Na chladiči není přepouštěcí na expanzi ano. Jinak mě když to méně topilo dolil jsem do expanze podstatně víc vody než je maximum a od té doby mám klid. Je-li auto vybaveno také zadním topením(v kufru) bývá dost často problém v trubkách pod autem a nemusí to ani dělat loužičky.Pak se tudy zavzdušní a je konec topení.

2017-04-30 10:48:34

Mne to tiez nekuri maximalne trocha ked idem do kopca .

2017-04-30 11:01:24

mayyy11:

ak je všetko OK,nie je prasknuté tesnenie pod hlavou (hlava),nie sú poškodené trubky kúrenia ....

  • skontroluj dostatok chladiacej kvapaliny vo vyrovnávacej nádržke.ak sa dostane pod minimum začína slabo kúriť.
  • pod spínacou skrynkou na úrovni pravého kolena je jedno čidlo / mám ho rozpojené / a drží stále jednotnú teplotu.
  • už zanesený kabínový filter (mení sa cez spodnú prihrádku pred spolujazdcom)

Více na: http://www.nissanclub.cz/...pi-cidlo-interieru-251759

2017-04-30 11:28:55

Vsetko je asi ok ale aj motor sa mi nezohreje ani do polovice podla kontrolky. Keby bola prasknuta hlava by sa to prehrievalo ? Kvapaliny mam stale nad max

2017-04-30 13:19:48

Toto je ten snimac? Neviem to rozpojit volako

2017-04-30 13:20:58

Ak sa ti ani motor nezohreje skontrolujn si ci ti funguje termostat. Ak je stale otvoreny tak sa to neohreje dostatocne. Napr. by si mohol vidiet ze cestou dole kopcom teplota este viac klesa lebo to viac chladi naporom a motor je bez zataze.... Ak je teplota ok a auto vnutri nekuri moze byt zavzdusneny system ci upchaty maly okruh hadice ci radiator....

2017-04-30 13:22:40

Fu tak to asi necham na servis lebo netusim ako sa to odvzdusnuje alebo tie hadice kde su

Teraz som to bol odskusat ked drzim auto stale nad 2000 otacok kuri ako dive ako nahle klesnu otacky vyfyka teply vzduch a uz nekuri

2017-04-30 13:39:57

Tak to mozno bude len termostat.... Mozno ostava stale otvoreny....

2017-04-30 13:57:59

čidlo je na úrovni pravého kolena vodiča-dostaneš sa k nemu po palubovkou alebo cez stredný panel ako je autorádio-(podľa modelu auta).

prevádzková teplota u mňa je takto

2017-04-30 15:13:30

Nasiel som to cidlo toci sa aj vrtulka v nom . Teplotu motora mam taku aku mas ty na foto . Mozno zavse trocha klesne ale iba o kusok

2017-04-30 17:55:58

úplně první, než to začnete rozebírat termostaty, motory a elektriku se podívejte, jestli máte dost vody v chladiči.. tedy podívejte se do vyrovnávací nádobky, bývá to příčina u 90% netopících aut... Co se týče termostatu, pokud by byl vadný a pořád otevřený, tak neohřejete motor na 70 C, tyhle auta mají vzhledem k možnosti pohybu na redukci v terénu hodně předimenzovaný chlazení.


Odpovědět

1  2