Fórum - Téma


R33GTST brzdy aplikace


Fórum Almera N15 R33GTST brzdy aplikace

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2012-01-23 11:08:40

bylo řečeno, že brzný účinek se nezvětší. Sice větší styčná plocha brzdiče a kotouče, ale zase menší síla bez lepšího brzdového válce. takže si myslím, že to bude jen ve stálosti a lepší dávkování, protože brzdy bude nejspíš hodně prošlapovat

2012-01-23 11:22:52

Malinko to překrucujete - od začátku říkám, že nepociťuju rozdíl oproti citlivosti, nebo nástupu brzd - to je prakticky stejné, co je zlepšení - nevadnou - a to je ten důvod přestavby.

Co jsem tedy psal výše znamená to - že jsem spokojen s fungováním těchto brzd, jelikož není předek přebržděný, ani žádné další negace, či komplikace.

Ale každý ať si s brzdama dělá co chce - mě to netrápí .

2012-01-23 11:40:33

Judy měl bys ty spekulace utnout. Podle mě se zlepšil i brzdnej účinek. Ale jel se jenom chvíli.

V Mostě za 10 min neutavíš ani sériový brzdy. A hlavně se musí znát brzdný body, protože jinak stejně člověk brzdí moc brzo a větší brzdy tak nevyužije. A myslím si, že většina z nás nevyužije ani ty sériový brzdy na max. Taky není důvod, není to závod...

2012-01-23 11:49:07

mno chmeldo...

opravně pokud se pletu ale hydraulický zákon rika ze tlak v tomto případe je stejný v celém okruhu... ne? pokud tomu tak je muzeme tvrdit že je konstatní a pokud je tlak konstatní brzdný učinek závisí na ploše destičky a součiniteli smykového tření deska/kotouč...

jediný rozdíl může být například pokud pístky potřebují vetší objem kapaliny pro vysunutí to se pak prodlouží krok brzdového pedálu, pokud se tento interval vejde do funkčního rozsahu pedálu nevidím v tom žádný problém...

(námět na přemýšlení: pokud jsem vymenil 4pistky za 8pistky bude mi to brzdit stejně? nebude,... vic pistku je jednoduse proto ze se zvýší plocha která brzdí a za použití jednoho či dvou pístků už by bylo neúměrné - predstav si pistek velikosti plechovky od barvy... v hlavě se taky do nekonečna nezvětšují ventily ale prostě se "přidá" další)

2012-01-23 12:02:41

mno já měl za to, že abych větší brzdy sevřel tak potřebuju vynaložit větší sílu. Pokud je teda tlak všude stejný tak abych dosáhl stejného brzdného účinku s většíma brzdama jako se sériovýma tak ty větší musím prostě více sešlápnout. V tom případě pak ale zadní sériové brzdy musejí být přebržděné nebo ne? Pokud je tlak v celé soustavě stejný.ikdyž zas je pravda že pokud brzdím větší plochou tak nepotřebuju vynaložit takovou sílu. no nevím nebudu se hádat, vím o tom hovno jen tu spekuluju. já tu jen hledám ideální brzdy stejně jako ostatní a nechce se mi experimentovat, proto chci vzít něco osvědčeného. A s těma R33 brzdama to není úplně "nahodit a jet", tak jestli za to stojej

2012-01-23 12:17:52

Podle me jsou vetsine lidem ty brzdy uplne k prdu. Myslim ze staci brzdy z GT 280mm, nejaky kvalitni desky (jak rika jagy) a stacit to musi. Stejne, kdo z nas jezdi neustale jako zavodnik a neustale nekde zavodi tak, aby mu nestacily brzdy jaky tam jsou?

2012-01-23 12:24:37

Kdybych řešil brzdy, udělal bych to jako Kadli. Podle mě to v běžným provozu stačí i na turbo

2012-01-23 12:27:38

Jak jsem rikal... mam rozdelane "Big brake" kity na P10/P11. Kdo si pocka, nebude muset resit 4pisty...

2012-01-23 12:31:21

Jagy, jsem zvedavej jak to bude brzdit

Jinak Kadli to ma fakt OK. Vsude EBC v rozmeru 280mm i na zadku pokud se nepletu. Pamatuju si jak to zaflekoval i s tofojem, ten byl hotovej. Ja bohuzel jen natacel z venku

2012-01-23 12:38:28

280ky uz mam, P11/144 je ma jako zaklad (asi pochopili, ze ty vase kotoucky jsou uz malo na tu vahu)...

Tofi myslis EBC reseni?

2012-01-23 12:45:32

trošku mě sere že vzadu mám jen 256 ale 280 z toho jde udělat v poho ne?

2012-01-23 12:45:48

Arteee, jak jsem psal, Kadli ma vpredu i vzadu EBC, jak kotouce (TurboGroove), tak desky (greeny).

PS: Taky jsem si rikal ze je skoda vzadu tech malych, ale kdyz to vidim, tak stejne nejsou skoro obrzdeny, tam to temer nebrzdi. A nebo to je tim jak jezdim prevazne dalky a nikde se nemusi moc brzdit... Ale kdyz uz jsem do tech zadnich dal temer 4 litry (vlastne nedavno), tak na to kaslu.

Chmeldo: jojo, jde to OK. Viz. jandus

2012-01-23 12:52:09

To tu popisoval kdysi Mekitch, ze primera ma rozdeleni brzdneho ucinku hodne dopredu (80% tusim), rozdelovac mame stejny jako ma Silvie, jen je jinak zapojeny. Pry prepojenim okruhu se dosahne rozlozeni 60/40 ci tak nejak a je to pry citelne lepsi. Mekitch to na te sve turbo primere nejak spachal.

2012-01-23 12:56:10

jj, nedavno se to tady snad tak uz resilo. Ale pry to neni jen tak a muzou byt trable. Vic ale o tom nevim. Treba to jde i vcelku dobre... netusim...

2012-01-23 13:36:56

Nad tím sem přemejšlel, ale nakonec někdo psal že pak byl zadek přebržděnej a dělalo to bordel. Ono se není čemu divit, rozložení hmotnosti je ve prospěch předku a když začneš brzdit tak se zadek ještě odlehčí. Proto řikám že bych to udělal jako Kadli, nebo počkejte co vykoumá jagy


Odpovědět

1  2