Fórum - Téma


QQ - problém s řazením


Fórum Qashqai J10 QQ - problém s řazením

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1  2  3  4

2009-04-20 10:32:25

Ahoj medved. Vyriesil si nakoniec problem s radenim? Ja mam tiez 1.6 manual (r.v. 2009) a ta prevodovka stoji za kulo. Dvojka a stvorka su na tom najhorsie. Uz som si na to skoro zvykol, ale minule som QQ pozical znamemu, ktory zvykne soferovat Passat alebo C-Max a hned sa ma pytal, ze co to je za blbu prevodovku...

2009-04-20 11:25:30

Ahoj,

ne, zatim se da rici, ze jsem si zvykl a nic s tim nedelam. Pri kazdem prijeti auta do servisu - garancka, vymena tlumicu - to cvicne uvadim do zavad a nejsou schopni s tim neco udelat. Tipuju, ze s tim proste bez _vymeny_ ani moc udelat nejde.

Do konce garance je zatim jeste rok a pul...

2009-04-20 22:37:02

a jak si medved psal kdysi že by to mohlo delat to zaviraní zpatečky to už pominulo nebo to servis vyloučil ja že sme se už o tom davno bavili

2009-04-21 07:53:58

Jo, myslim, ze construct z toho mohu definitivne vyloucit. Koukal jsem se zblizka, jak to tam chodi, a o nej to nebere.

Navic spatne (nebo abych byl presny: "obtizne" a "nepresne") radi prakticky vsechny stupne stejne, jen snad s rozdilem, ze mezi IV. a V. na rozdil od jednicky clovek samozrejme neradi na krizovatce do kopce, s pravou nohou na brzde a dalsim autem pul metru za zadkem, takze ma vic casu, jestli mi rozumite.

Ale jak jsem rikal, vicemene jsem si zvykl, do te chvile, nez pustim za volant nekoho jineho. Pak se zacinam trochu stydet

2009-04-21 13:10:06

Koukám, že problémy s řazením jsou přemnožené u 1.6 i mého QQ při přeřazování z 1 na 2 (ani né v řazení na 2 ale vyřazení z 1) hlavně na začátku jízdy cítím odpor v převodovce, už jsem si říkal jestli to nemůže být v převovodém oleji jestli je převodovka bezúdržbová nebo prostě nevím, ale i já auto potřebuji denně a tak na servis jenom myslím

2009-05-31 13:35:31

Tak vás všechny po delší době zdravím z Královehradeckého kraje.Musím se připojit v této sekci problémy s řazením z následujících důvodů.Pro úplnost,QQ-1,6 manuál- 5 st..Najeto cca 20tis.km.Prakticky u každého zařazeného př.stupně při jízdě-specificky při přidání,kterému předchází běžné brždění motorem-sundání nohy z plynu ,se řadící páka pohybuje dopředu a zpět.Pokud na ni necháte ruku/vyjmečně/,je to až nepříjemné cukání.Při 4 a5 st, je pohyb až do 5 mm. Navíc je na řadičce cítit při přidání a ubrání cvakání-někde vůli které bylo možné sledovat u starých typů aut.Tak si říkám,jak toasi bude vypadat po 100 tis.km? Prý to způsobuje způsob ovládání převodovky táhly. No ,většina současných vozů má stejný princip a nic řidioč nepociťuje.Můj soukr dojem je z příliš měkkého uložení motoru.S řadící pákou např výrobce WW se to nedá vůbec srovnávat. Ta je úplně klidná.To by ještě šlo,ale více mi vadí vibrace,které se přenášejí na řadící páku nejvíce při běžném dobržďování motorem při zařazeném 2 st a to někde mezi malými a středními otáčkami. U té dvojky je to nejmarkantnější.Asi tak se chovaly převodovky Spartaků a i Octávií kdysi dávno. Technik to hodnotí jako nepodstatné vibrace. Ani odborníci nemají pro vznik vibrací u takovéto moderní převodovky vysvětlení. Že to není normální u současného auta každý potvrzuje.Dejte prosím vědět,zda máte stejný dojem-problém nebo jsem - li další raritou.Tlumiče zatím drží,při nejbližší příležitosti se podívám na původ a skutečný stav.Tak to nechci zakřiknout.Čauky

2009-05-31 15:48:16

Tie vibracie sa prenašaju cez tiahla radenia. Motor je v podstate napevno spojený s pakou a tým pádom sa po tých tiahlach prenašaju vibracie motora. Niektoré automobilky používaju lanovody, tam sa vibracie tak neprenášaju. Každé z týchto riešeni ma svoje výhody aj nevýhody takže ťažko povedať čo je lepšie. Na prevodovej pake by sa ruka nemala opierať a ani tam "odkladať" preto ten kto to nerobí, vibracie ani nepostrehne a určite mu nevadia. Ten pohyb paky je normalny, spôsobuje ho uloženie motora, v každom Nissane sa takto hýbe. Fakt zavisy od človeka niekto si takuto blbosť ani nevšimne niekomu vadí.

2009-06-02 08:20:12

Ahoj Lidi, přestaňte mě děsit, právě se připravuje můj QQ v Hradeckém autosálónu a od prodejce jako bonus jsem vymámil uzamykání řadící páky Construct. Podle toho co tu čtu to vypadá na co nejrychlejší zrušení tohoto zabezpečení. Jakpak jste nakonec dopadly, má to opravdu vliv na řazení...

2009-06-02 12:21:25

Nemá.

V constructu to skoro určitě není.

Nicméně jinak to vypadá, že pětikvalt QQ 1.6 je - mezi jinými vlastnostmi tohoto krasavce - opravdu nějaký pomršený. Tenhle problém se objevuje i na jiných fórech (Ovšem nevím, jestli mě to má uklidňovat nebo nasrat )

2009-06-02 14:16:59

TO: rejŽE

Už mě to fakt nebaví. Tři čtvrtě roku zjišťuji nějrůznější informace o všech možných závadách a nedokonalostech. Máš můj obdiv za odvahu. Touhle dobou jsem chtěl taky objednávat - dokonce jsem se byl už i na slevě 30 000 dohodnout. Ale vzdávám to. Poslední kapkou bylo, že jsem na parkovišti dal řeč s nešťastným majitelem a ten mi minimálně 5 na fóru diskutovaných závad potvrdil. Šéf ho chtěl koupit ženě - info sháněl, kde se dá a nakonec to taky vzdal - naprostá nedůvěra. To není o strašení - to je prostě realita.

Chtěl jsem bezpečné rodinné auto za rozumnou cenu - takže se Qashqai zdál být rozumná varianta, když na Tiguana nemám prachy. Toš se holt musím poohlédnout v trochu jiném segmentu. HB Mazdy 3 nové generace možná bude to pravé. Vím, že porovnávám neporovnatelné. Alespoň však doufám, že budu víc jezdit než stát v servisu.

Good luck!!

2009-06-02 15:28:29

Tak to jste mě moc nepotěšili, no budu jenom doufat že zrovna já budu ten šťastnej, ale po tom co prožívám se současným autem, tohle nemůže být horší. Sám jsem odolával půl roku, Akční nabídky na začátku roku mě nechávaly klidným, sleva 30 tis. no říkal jsem si "dobrý" ale když mě prodejce namlsal novou "akční" barvou a já ho za týden na showroom-u viděl (QQ v barvě GAB). Neodolal jsem. 13.6. budu vysmátej jak lečo a doufám že mi to nic nezkazí... takže těšte se na fotky do profilu.

2009-06-02 16:53:56

To co je zde napsáno,v tom negativním smyslu už mě teda dost .Já znám 4 lidi co mají QQ a samá chvála.Jeden dokonce už i boural,škoda asi za 70 litrů,oprava provedena za 14 dní.Nechci nikoho odrazovat ani lanařit na koupi,ale v lepší cenové a výbavově provedené verzi zatím lepší automobil na trhu není.A QQ JE CO SE TÝČE BEZPEČNOSTI,NEJBEZPEČNĚJŠÍ AUTO NA SVETĚ VE SVÉ TŘÍDĚ. .Ja za měsíc jedu na garančku.Zatím jsem neměl sebemenší problém a takové prkotiny co se zde píší - špinavé prahy,klepání zadního víka dveří,skřípaní dveří,že to nemá Mp3,nedostatek odkládacích prostorů atd.by mě osobně teda vůbec .Tlumiče to by mě teda vadilo,ale zatím v poho - najeto 9000.Takže pro někoho snad potěšující zpráva

2009-06-02 17:07:20

Ale zase abychom to s tim razenim nedramatizovali: od chvile, kdy se mi zacalo zdat, ze to hur radi (a byl jsem x-krat presvedcovan ze to neradi nijak nenormalne a ze to je temi zatracenymi tahly, proste ze to tak ma nissan zmakly a nic se s tim nenadela), mam dnes najeto 23500 km a... obcas mi to vadi vic, obcas min, ale co uz...

2009-06-02 21:27:41

Ještě reakce na na problémy s řazením:

Mám QQ 1,6 Acenta 2009- najeto 8000 Km,-

Dráhy celkem přesné, bez vibrací /měl jsem 10 let fordy.., Nissan se mi zdá lepší ../

2009-06-02 21:50:17

Chyba

2009-06-02 21:53:23

Tak ještě jednou k mému kašíkovi , řazení a k tvému příspěvku.Tak jak čtu všechny příspěvky,není to zase tak hrozné.Snad jsou nejhorší ty tlumiče, to ještě uvidíme ,ale ostatní s ohledem na prodaný počet vozů si myslím není špatné.Sám jsem se rozhodoval především z hlediska bezpečnosti a tam testy mluví jednoznačně ve prospěch.To moje řazení mne štve,ale pokud bude vše ok tedy stejné při100,nebo 150 tis km,je to prostě jejich moucha anechám ji žít.Mne pouze trochu děsí, že by po záruce, milý přejímací technik Nissanu prohlásil , že musí např. ven převodovka,že se musí to či ono vyměnit..atd.a že jsme měli na své připomínce trvat. Pak je to u Nisssanu velebalík peněz. Tak ještě na závěr uživatelům i těšitelum na kašíka. Zatím jsem spokojený, dobře ,že máme forum a můžeme si vyměnit zkušenosti a i drobnosti po japončících doma doladit. Ono to je vlastně u všeho okolo,kam se podíváme. čauky

2009-06-02 22:25:12

souhlas s petralenou ,tlumiče jsou vyřešeny ,to již není problém ,o naladění podvozku je věc diskuse ,a ty ostatní kraviny nejsou tak neřešitelné a odrazující od koupě ,co je důležité je ovladatelnost, stabilita jízdy a ergonomie ovládání ,jinak co výměna názorů /pochvalných / 6.6 Brno ve 12 hod na stánku např Renaultu hala F /nissan jsem v mapce BVV nenašel /měj te se

PS :ropa řadí jedna básen jen to cvrkám prstama padá to samo snad to vydrží

2009-06-04 08:15:51

Naozaj to s tym radenim nie je az take strasne. Je to spociatku velmi neprijemne, ale clovek si na to zvykne. Obcas si zanadavam, preco to tak vibruje a drhne, ale nakolko som upgradol z Felicie priamo na QQ, tak je to aj tak velky improvement po vsetkych strankach.

2009-06-04 21:46:35

Co sa tyka radenia prevodovych stupnov, mozem len potvrdit klacidov cvrkot, skutocne radenie je uplne bez problemov, presne, ked porovnam s Octavia az skoro perfektne. Avsak 2.0 dci a 6st. prevodovka / made by Renault ... .

2009-06-05 07:06:05

@klacid ("PS :ropa řadí jedna básen jen to cvrkám prstama..."):

To sis poplet, ropa neřadí, ropa ČADÍ

Ale jinak cvrkej, cvrkej, jen si neprocvrkej sedačky

(To ten pětikvalt - sice nevím, co by na něm mělo být konstrukčně extra jiného než na 6/M, ale fakt, že stesky jsem četl jen na něj...

BTW pall, nemyslím, že zrovna převodovka je made in France)


Odpovědět

1  2  3  4