Fórum - Téma


QG18DE - problém s převodovkou


Fórum Almera N16 QG18DE - problém s převodovkou

Informace o modelu: Nissan Almera N16

Diskuze o vozidlu

2000 Almera N16 1.8

20 fotek  |  16 diskuzí

Výkon motoru 84 kW (114 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 158 Nm (117 ft/lb) při 2800 ot./min. Maximální rychlost 185 km/h. Zrychlení 11.1 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 280 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 769 ccm (108 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, QG18DE.

Abych se přiznal, auto není tak úplně moje, jelikož mi je 17. Almeru koupil můj táta v červenci 2000 v nejvyšší výbavě Sport s motorem o objemu 1.8 litru. V té době mi bylo 3 a půl roku. No, a za rok jí dostanu jako svoje první auto.

Nejsem takový te...



2016-02-10 18:02:10

Zdravím,

poslední dobou se na Almeře (230 000km) začalo zhoršovat řazení, hlavně za studena tam nešla moc dvojka, a když zapadla, tak s takovým mechanickým zaklapnutím. Nikdy jsem na ní nepospíchal a jemným tlakem tam vždycky tak za tři sekundy zapadla. Po zahřátí žádný problém. Během teď asi 1000 kilometrů se začlo zhoršovat řazení na jedničku (mezi neutrálem a rychlostí se pozastaví v půlce dráhy, a poté až zapadne), a poté řazení na dvojku a trojku. Řazení směrem dolů není problém. Chtěl jsem se zeptat, co by to mohlo případně být (synchrony?) a jak by se to dalo řešit.

Díky moc!

2016-02-10 18:20:46

Asi jako první bych udělal kontrolu , kolik je oleje v převodovce a v jakém je stavu. V nejlepším případě vypustili do něčeho v čem ho můžeš uchovat pro případ že bys ho tam musel vrátit , ono totiž při plnění na výrobní lince dávají olej který normálně nekoupíš .. i když je to sebedivnější , je to tak

No a nalil bych tam noví , někdy se to i řeší tak že se dá mix 50:50 převodový do manuálních a do automatických .

2016-02-10 18:29:33

Olej byl měněn ve 180 000 km, ale asi to zkusím. Kéž by to bylo jen tím.

2016-02-10 18:36:41

Mohlo by , já si tenkrát taky naběhl I když jsem podle specifikace koupil ten co tam měl být , tak u studených startů při teplotách jako jsou teď a nedej bože i pod nulou , bylo řazení naprosto šílený . Dokonce ten olej kladl takový odpor že při startování s sešláplou spojkou a po sleze uvolnění ,.. motor skoro chcípl

djmj  
Michal
2016-02-10 19:04:19

mirinda: na viskozita....

2016-02-10 19:10:35

djmj: To už vím taky

djmj  
Michal
2016-02-10 19:49:57

mirinda: aký si dal? V profile v servisnej knižke mám aký som dal. Pri GO QG18DE sme dali elf GL 4 + 75W-80 a radí parádne :)

2016-02-10 19:57:49

flash1412: Nazdar kolega. Pred rokmi som aj ja mal tú istú almeru a tiež nastal podobný problém. Najprv ťažšie radenie a potom začal tiecť simering na ľavej polooske. Príčina: rozbité ložisko diferenciála. Oprava: Zhodiť prevodovku,rozobrať, vymeniť ložiská dif., skontrolovať ostatné a zložiť späť. Skontroluj si poloosky na vstupe do prevodovky a keď majú nadmernú vôlu alebo už tečie olej tak je to ono.

2016-02-10 20:08:55

djmj:

Tak teď kdyby jsi mě zabil tak si nevzpomínám

Musím se zítra podívat do dílny jestli tam ještě mám ty bandasky od toho oleje.. A nebo se podívám hned , aspoň se projdu

Tak prt , už jsem to vyhodil

Ale vím že to bylo GL4 a litr stál zhruba 400,-

djmj  
Michal
2016-02-10 21:00:20

Mirinda: pravé tá viskozita je dôležitá.

NO_HITS  
Laďa
2016-02-10 21:29:52

doporučil bych tutela Car Technix 75W-85 zkušenost na několika autech co vyžadují api gl-4 a žádnej problém , z toho dvě almery, za mě jedinej olej se kterým to po výměně řadilo ai při nízkých teplotách .... pokud nepomůže ani ta výměna tak to může dělat i spojka před smrtí

2016-02-10 22:09:19

Davam do techto prevodovek jen 75w90. Ruzne znacky a vzdycky to radi stejne - vyborne...


Odpovědět