Fórum - Téma


QG18DE


Fórum Primera P11 QG18DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2011-07-13 07:25:13

Tohle byl ale už ročník 2002. Mám pocit, že jsem někde vyčetl, že ty série, co šly do P11 144 a tedy do roku 2001, ještě tento problém nezastihl. A naopak, ty Almery z posledních let jejich výroby už to snad taky netrápí (ale to už si nejsem jistý). No a je divný, že by předtím nebral skoro nic a najednou tolik. Vidím to spíš na to, co napsal Serzino.

2011-07-13 12:01:31

jj, snad to ty kroužky nebudou Jinak když se sundává hlava tak určitě musí víko ventilů dolů, protože musíš vyndat vačky, uvolnit řetěz, apod.

PCV ventil je odvětrání prostoru pod ventilovým víkem do sání, aby se tam nevytvářel přetlak.

2011-07-13 12:13:29

No uvidíme, jestli tohle nevěděli. Ale když se to podařilo normálně udělat tomu borcovi, co mi na tom původně poškodil to těsnění pod hlavou, tak by to snad měli vědět i tihle. Leda by ten první člověk na výměnu rozvodů nemusel sundat hlavu, což nevím, jestli jde.

2011-07-13 13:12:05

no myslím že na výměnu rozvodů se hlava sundavat nemusí, ale pokud měnil rozvody tak určitě ventilové víko musí dolů, to zase ano.

2011-07-13 15:16:21

Tusim, ze generalkoval celou hlavu a slo i tesneni pod hlavu.

2011-07-27 15:20:26

Ano, těsnění pod hlavu se muselo dát nové, protože to předchozí bylo poškozené při dřívějším servisu jinde.

Jinak jsem tam vyměnil těsnění a pro jistotu i ten PCV ventil. Dle vzhledu bych tipoval problém spíše v tom ventilu, ale čert ví. Každopádně jsem zjistil, že mám propadlou technickou a tak jsem to riskl a jel na emise po ujetí nějakých 120km. Pokud to ten olej bralo tím ventilem, tak už ho asi nebere, anžto emise byly krásné. A teď mám najeto nějakých 200 a co jsem vysledoval předchozí rychlost spotřeby oleje, tak můžu zatím opatrně říct, že to asi přestalo. Tak uvidíme, zda to bude dobrý. STK prošlo jinak taky, akorát ručka už měla 1,4 místo 1,5-1,6 nějakých jednotek. Takže s přivřeným okem dobrý.

2011-07-27 17:03:08

tak doufám že to bylo tím a je jasný že to nesouviselo s naší prací. nejvíc mě na tom se*e to, že všechna tady ta práce se dělala na tom tvým motoru jen proto, že někdo neumí nasadit prasa na rozvody, práce za 8 tis. navíc!! To by ti vše měl zapaltit ten co se na tom tak podepsal.

2011-07-27 21:59:25

No naštěstí to nebylo 8 jenom za toto. Ale samozřejmě mě i dost štvalo, jak se to vleklo. Některé zkušenosti mohou být holt draze zaplacené. Stejně mě ale překvapuje, že 3000 km to bylo OK a pak najednou to začalo unikat.

Jestli ta spotřeba oleje bude tím, tak je škoda, že jste na to nekápli, jak jsem to zjistil. 5 litrů oleje taky něco stálo. Holt to jsou ty starosti, co se můžou lupnout u staršího auta.

2011-07-28 07:27:47

Ptali jsme se několika mechaniků v Nissanu, nikdo to nemění, akorát jeden nám nakonec řekl když se vrátil z dovolené, že už to taky jednou měnil. Takže to je málo vyskytující se závada. Bohužel tyto motory se neopravují, takže s tím nikdo moc zkušeností nemá. Motorů 1,8 jsem vyhodili už minimálně 10 ks do sběru kvli oleji, zrovna včera jsem jeden měnil a cca před 14 dyn další a čekají ěm ještě 2dvě výměny. Takže všešchny motory pak jdopu hned po výměně do šrotu.

2011-07-28 09:39:22

To jsou všechno ty z období, kdy to trpělo na vysokou spotřebu oleje? S tím je asi potíž. Ale dokázal jsem je chvilkově trumfnout, 0,5l/300 je docela nářez. Mizelo to před očima.

Jestli to dobře chápu, tak ten ventil byl špatnej a ustříkával tím olej do té hadičky? Nebo opačně ten ventil tam pouštěl vzduch v době, kdy neměl a ten olej se tím strhával někam, kam nemá?

2011-07-28 10:05:26

Zajimavý a 0,5/300km je fakt drsný. Ten PCV na to vliv mít muze, ja ho pro jistotu taky menil, ale u me se nijak spotreba nezmenila. Je ale fakt, ze ji mam v mezich. Drzim palce at to slape uz v pohode. Ono bohuzel i kdyz se vse udela dobre, tak stejne se muze nekde neco objevit a nikdo za to treba ani nemusi moct. Verim ze budes mit klid.

2013-05-21 18:12:13

a co je tedy za "čidlo" či co na té fotce?

2013-05-23 13:51:07

bart007: Já to dodnes nevím. Ale snad někdo pomůže.

2013-05-25 14:58:30

agavel: nejaká dioda alebo odpor alebo kondenzátor... je na tom nejaká značka??? alebo iba saslepenie štekra...

2013-05-25 17:51:46

chrener: Je to kondenzátor. Je tam napsáno 2,2µF Nissan. Ale k čemu to je dobré?

2013-05-27 21:21:32

agavel: odrušovač...

inak nechcem zakríknuť ale moja QG18 nezožerie ani kvapku... Kúpil som ju od maniaka čo tam lial nejaký castrol longlife a menil olej po 30000 km

Pri kúpe som skoro odpadol keď toto zahlásil a mu hovorím a kontrolujete resp dolievate a on s pokojom angličana "NIE NAČO!?!" si nevieš predstaviť s akou malou dušičkou som ťahal mierku a potom FULL no cýbal snáď milimeter po skoro 30000km presne 29475km...

Dal som tak teraz povýmene rozvodov SHELL HX7 10W-40 tak dúfam to ostane naďalej takto

2013-05-28 01:35:19

Mě to do výměny rozvodů nevzalo taky nic, nedolíval jsem. No co se dá dělat, teď tam občas cvrknu, ale mám pocit, že si to taky trochu sedlo. Ale pocit je nanic a měřit to raději ani moc nechci. Taky to víc bere při ostřejší jízdě a jak je to mý první auto, tak jsem s tím zpočátku jezdit hodně něžně. 260 tisíc co já vím je za námi a do 300 myslím vydrží, když vydržím já. A zřejmě i něco málo potom.

2013-06-25 13:02:09

chrener: A co, pořád nebere? Nebo helix rozpustil špunty a už taky vesele dolíváš?

W10
W10
2013-06-30 08:38:52

agavel: Kazde auto nieco zoberie...mal som W10 ta si zobrala na 10 000km liter.... nesralo ma to, dnes olej kupis za 5eur,.. raz za cas dolejes a fungujes dalej....

Skus sa pozriet na take TDI,.. sam vyrobca pise ze spotreba oleja moze byt ....

2013-06-30 08:58:42

Litr na 10 000 je dobré, ale já jsme to měl tak na dva tisíce. Ale nějak si to sedlo, nevím, zda to mohlo být Valvoline Maxlife, co jsem tam měl minule. Navíc s tím nehodlám nic dělat, takže jsem to přestal sledovat a občas kontroluju a doleju. Dolů to ale šlo.


Odpovědět

1  2  3