Fórum - Téma


Qashqai netopi


Fórum Qashqai J10 Qashqai netopi

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1  2

2014-01-26 12:17:45

Ahoj poradí někdo? U Qašhqaie 1.5 diesel při puštěném topení fouká jen vlažný vzduch.Teplota motoru je v normálu mám automat klima dík.

2014-01-26 17:37:52

venda10: zkontrolovat, jestli se teplota vzduchu mění s nastavením klimatizace (tzn. teploty) a jestli to dělá jen u řidiče nebo i u spolujezdce.

Pokud to dělá jen u řidiče, teplota se s kolečkem nemění, tak pravděpodobně není po výměně kabinového filtru zapojené servo v nohách řidiče. To je třeba zapojit. Už se to tu řešilo.

2014-01-27 07:35:12

atreyqq: pokud ti někdo měnil kabinový filtr (od klimatizace) tak asi špatně nasadil motorek. Je potřeba ho nasazovat k nulové poloze, jsou tam rysky, ale nevím jak to tu vysvětlit. Než jsem an to přišel, tak mě to taky dlouho trvalo. Možná by sem někdo mohl dát fotky z manuálu.

2014-01-27 23:03:56

V sekcii "Rozvody" je v jednom príspevku pridané názorné video, ako sa mení kabínový filter. Ale nie je tam žiadna zmienka o nejakej demontáži nejakého motorku. A nepamätám sa, že by sa o ňom hovorilo ani v jednej staršej sekcii, v ktorej sa riešila výmena tohoto filtra. Ten motorček je kde ? A musí sa vymontovávať vždy pri výmene filtra ???

2014-01-28 08:00:11

peterz: Nemusí se demontovat, ale hodně lidí to dělá, protože ten filtr se tam nasazuje z pr*ele a když tam ten motorek je tak se nasazuje ještě hůř. takže já ho vždy demontuju, stejně tak jako vytahuju konektor od plynového pedálu. Ten kdo to vymyslel, tak tomu bych to dal dělat půl roku každej den 8 hodin, aby si příště takovou neskutečnou hovadinu při vymýšlení auta odpustil!! (Teď tak uvažuju, doufám, že jsem si to takhle od počítača nespletl s jiným modelem Nissanu, že ten otorek tam je zboku přišroubovanej co ovládá nějakou klapku)

2014-01-28 17:17:14

honzabk: nespletl, mě takhle auto málem uvařilo v zimě, po té co mi servo nepřipojili v servisu, a jak píšu, několikrát se to tu řešilo

2014-01-29 07:29:02

venda10: Ahoj, mě spíš napadá, jak hodně (nebo málo) je dle Tebe vlastně ten vzduch vlažný. Mnohokrát se tu v jiných vláknech řešila špatná kvalita topení dieselového QQ. Pokud porovnám topení mého dieselového QQ s manželčiným Meganem anebo s předchozí Octavií, tak musím konstatovat, že mě QQ také fouká jen vlažný vzduch. Megane i Oktávka po cca 2 - 3 km fouká velice teplý vzduch, zatímco QQ začne po 5 km foukat jen trochu vlažně.

V servise jsem je i žádal, zda neumí prověřit činnost termostatu - kdysi mi v Renault 19 termostat brzo otevíral a proto trvalo ohřátí o dost déle. Ale bohužel servis mi potvrdil, že topení mého QQ je plně v normě .

2014-02-06 10:18:12

Ahoj přidám se také s jedním postřehem. velký vliv má i objem chladící kapaliny. pokud je hladina na rysce min a méňě tak i to ovlivní teplotu vzduchu jdoucí do kabiny.

a špatně nasazený motorek klapky po výměně kabinového filtru jsem si zkusil už také

2014-02-06 20:30:04

milan2b5: Stěžejní pomůcka na zimu je ucpat masku chladiče. Dokud jsem to neudělal, tak mi auto prakticky nezačalo topit, než jsem dojel do práce. Se zalepenou maskou už začíná topit cca v 1/2. Další dobrý trik je jezdit na vnitřní cirkulaci, auto se tak lépe nahřeje a motor se méně chladí. Před dojezdem dát vždy venkovní - motor je nahřátý a auto potřebuje vysušit, aby se další jízdu tolik nerosilo. Pochopitelně s vypnutou klimou. Při mlžení oken vždy chvilku přepnu na venkovní. A taky pomáhá zatažená střech.

Extrémní zážitek jsem měl jednou z cesty na vysočinu - venku mínus 20, a auto nevytopilo interiér pořádně ani po hodině jízdy. Od doby ucpané masky a vnitřní cirkulace se mi to nestává.

2014-08-30 22:45:23

Zdravím, ja mám problém s kúrením na strane spolujazdca. teplota vzduchu sa nemení s nastavením klimatizácie. Ale keď pridám na max. t.j. HI začne mierne kúriť. Vodičova strana funguje v poriadku. mám qashqai 1,6 benzín s automat klímou . Vie niekto poradiť?

2014-09-01 09:10:31

zohedkom: asi nezbyde než rozebrat palubovku a zjistit závadu

2014-09-01 10:05:55

honzabk: Demontoval som bočný kryt a motorček /klapka/ zapína len keď pridám kúrenie na maximum.

2014-09-01 15:57:38

zohedkom: zkusit ho odšroubovata jestli se otáčí když bude vyšroubován podle otáčení knoflíku, pokud ho měl někdo oddělán, může být špatně namontován (nastavení dorazů). Jinak nevím, pak asi jedině něco s elktornikou,a le to zkušenosti zatím nemáme

2014-09-01 18:21:56

honzabk: Práve že sa otočí len vtedy ak sa to dá na max/HI/, dovtedy sa vôbec nepohne. Aby som sa k tomu dostal musím demontovať pól palubovky? Alebo to ide aj inak?

AtreyQQ, 2014-02-06 20:30:04 napsal:

milan2b5: Stěžejní pomůcka na zimu je ucpat masku chladiče. Dokud jsem to neudělal, tak mi auto prakticky nezačalo topit, než jsem dojel do práce. Se zalepenou maskou už začíná topit cca v 1/2. Další dobrý trik je jezdit na vnitřní cirkulaci, auto se tak lépe nahřeje a motor se méně chladí. Před dojezdem dát vždy venkovní - motor je nahřátý a auto potřebuje vysušit, aby se další jízdu tolik nerosilo. Pochopitelně s vypnutou klimou. Při mlžení oken vždy chvilku přepnu na venkovní. A taky pomáhá zatažená střech.

Extrémní zážitek jsem měl jednou z cesty na vysočinu - venku mínus 20, a auto nevytopilo interiér pořádně ani po hodině jízdy. Od doby ucpané masky a vnitřní cirkulace se mi to nestává.

2014-09-01 20:24:37

atreyqq: souhlasím s tebou že i zakrytovaná maska chladiče pomůže v rychlejším topení. jen jsem upozornil na další možnosti kdy auto netopí tak jak má....m.

2014-09-02 07:12:01

milan2b5: pokud ení vyndán nezjistíš jestli s etočí jak má!! přečti si co jsem tu napsal.

2014-09-02 12:04:24

Ahoj, problematika slabého topení se tu řešila okolo r. 2012. Ale nenašel jsem to tam, tak se ptám zde:

Nemůžete někdo, kdo u QQ v zimě ucpáváte masku nějakou clonou z důvodu rychlejšího ohřevu motoru dát návod, jaký materiál jste použili a jak jste to v motoru fixovali? Stačí pár fotek a pomůže to.

Předem díky, P.

2014-09-02 15:20:38

petr68: Ahoj,

Sliboval jsem sem dát fotky, ale nemůžu je najít. Každopádně já jsem vycvakal přední masku, rozebral ji na černý podklad a stříbrný vršek, a pak jsem v díry ve vršku zalepil 4 kusy černé ŠIROKÉ elektrikářské izolepy ty průduchy, pak jsem to scvakal dohromady. a nasadil zpátky. Kraje izolepy jsou vlastně zmáčknuty mezi černej plast a stříbrnou masku. Lepidlo kouká ven, a ničemu to nevadí. U mě jse v masce 6 otvorů, ale 2 jsou kryty plným plastem, takže lepím jen ty 4 zbylý.

Prvně jsem to na léto oddělal (myslím loni) - na jaře jsem izolepu bez rozebírání utrhal, a zbytky jsem na podzim odstranil a nahradil celý novou, a letos to tam mám celej rok, a nevšiml jsem si problému - motor po dojetí ani ve vedrech nevrčí ventilátorem, a podle teploměru se nepřehřívá. Nicméně moc neužívám klimu, takže pokud někdo používá klimu často, je vhodné to na léto oddělat. - čím chladnější výparník klimy tím lépe.

Taky sem uvažoval o nějaké hadře mezi masku a chlatiče na zip - ale to by bylo neadekvátně moc práce

Jinak jsem zadělával pouze vršek, mezichladič dole (v nárazníku) jsem nezadělával - ale asi by nevadilo zadělat na zimu třeba spodní půlku.

Zkusím ještě pohledat ty fotky

Jo, a při demontáži masky pozor - podložte si to nějakou měkkou fólií, já si to při práci na pracovním stole trošku v rozích odřel.

2014-09-02 16:45:24

honzabk: Nedal som ho von, ale odšróboval som 3 skrutky a mierne som vypáčil vrchný kryt /nešiel von, pravdepodobne je ešte uchytený na vrchu/ a sledoval som ozubené kolečko, ktoré sa pohlo len pri nastavení max. hodnoty kúrenia a navyše je počuť aj sluchom pohyb motorčeka. Je možné, že je zle nastavené ozubené kolečko? ale to by sa aj tak motor mal pohnúť aj pri nastavení nižších teplôt ako na vodičovej strane, nie?

Ako sa viem dostať k tomu motorčeku, vieš poradiť?

HonzaBK, 2014-09-02 07:12:01 napsal:

milan2b5: pokud ení vyndán nezjistíš jestli s etočí jak má!! přečti si co jsem tu napsal.

2014-09-02 22:07:35

honzabk:

četl jsem si vše co jsi tu napsal pane chytrý. jen mě unikají souvislosti proč na mě reaguješ ....


Odpovědět

1  2