Fórum - Téma


Qashqai a úprava na E85


Fórum Qashqai J10 Qashqai a úprava na E85

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


Diskuze o článku

Jak to je s palivem E85 aneb debilizace společnosti pokračuje

Poděkování autor: Jiří Čech Děkujeme Jirko za tento úžasný článek. Věřím, že díky němu si mnoho lidí ušetří spoustu zbytečných trápení se svými vozidly. Motto „mládí je krásné, ale hloupé a bez peněz…“ Bludy o použití E85 v současných automobilech, o ekonomičnosti provozu, ekologii atd. mne vedly k tomu, abych zase cosi stvořil a dal ve známost… K nadměrné šetřivosti vede mladé nedostatečný příjem...



2013-04-16 15:35:03

Přemýšlím o úpravě na E85, ušetřil bych 650Kč na nádrži. Má s tím někdo zkušenost?

2013-04-16 17:15:59

Taky člověk může stát na kraji silnice s lanem, a zkusit ukecat někoho, kdo ho odtáhne, pak ušetří nekonečně

Když si koupím koně, měl bych mít na žrádlo. Nebo si koupím houpacího.

2013-04-16 18:06:12

atreyqq: Rozumím, ale i tak děkuji, za hodnotný přízpěvěk. Každý poradí, jak umí.

2013-04-16 18:11:23

NEJLEPŠÍ FIRMA NA TRHU BIOPOWER.CZ

Škoda teď od nich bude systém montovat do prvovýroby.Bratranec to má na Mazdě 3 a je spokojený,umí to jakýkoliv poměr i v zimě.Vřele doporučuji

2013-04-16 18:12:41

bmarcellus: na www.biopower.cz nic není. Nespletl jsi se?

2013-04-16 18:14:53

http://www.biopowers.cz/

2013-04-16 18:15:23

bmarcellus: Už jsem na to taky přišel. Díky, prostuduji.

2013-04-16 18:17:40

vita2: nenacpat na podzim zbytečně desítku do auta,tak už to mám taky.A to jsem tím opovrhoval

2013-04-17 07:21:15

Ahoj, mám to teď na autě nově (zhruba 3 týdny), pořízení konverzního kitu i s instalací cca 15. tis, je to nějakej lepší. Spotřeba zůstala prozatím stejná, žádné problémy s tím nemám, malinko jinak startuje. Je potřeba dobře nastavit hodnoty a poměry vstřiku paliva. Na nádrži šetřim 800

2013-04-17 15:34:27

úvodní myšlenka mého příspěvku mířila náznakem tam, že když si vzpomenu, jak se v nisanu cukali u zjevnejch záručních oprav, tak si dovedu velmi představit, kam mě pošlou s problémem motoru po přestavbě. A soudy jsou dost na dlouho. Proto mi přijde výrazně chytřejší si, když chci šetřit, koupit přímo auto na levný palivo (CNG), než si nechat fungl nový auto rozvrtat. Minimálně bych 10 000km počkal, až si všechno sedne, a případné problémy se projeví.

To, že E85 je pouze další daňový podvod, který může kdykoliv skončit sem tahat nebudu, i když mě to dost vadí.

Jinak znám lidi, co jezdí na odpadní líh z nemocnice, a neplatí za palivo vůbec nic vyjma občasných pozorností. Trošku sranda bylo zimní startování

A krom toho - pokud chceš mít levnej kilometr, tak QQ rovnou vrať a kup si rozumnější auto. Páč i když to nebude žrát tolik v palivu, futr budou drahé pneu, díly, servis...

2013-04-17 17:30:18

atreyqq: Termín "motor po přestavbě", nebo "nechat si rozvrtat fungl nový auto" nechápu. Jednotku můžeš kdykoliv odpojit, je jen zapojená do obvodu. Nejedná se o zásah jako u přestavby na LPG!

QQ jsem si kupoval hlavně proto, že se mi moc líbí. A pak taky proto, že udržovat v chodu starý auto mne nebaví. A mé staré auto žralo mnohem více, než QQ. A přesto mi nebude vadit, když budu jezdit ještě levněji.

Ceny dílů, pneu a servisu mi přijdou naprosto normální, jako u každé automobilky.

2013-04-18 06:41:34

vita2: nazdar

Je mi jedno co si kdo dělá ze svým autem. Každý však ví že palivo E85 je výrazně agresivnější (je korozivní) než benzín a proto by správně veškeré palivové rozvody a prvky kde proudí palivo mělo být v nerezovém provedení nebo z jiných materiálů než na benzín Tak tomu je běžně u nových vozů, které jsou již z výroby na toto palivo přizpůsobeny a je zde upravena jak palivová cesta tak i část motoru.

Bohužel v Čechách se veškeré úpravy soustředí jen na vstřikovací jednotku.

Jinak co se týče spotřeby je spotřeba mnohem větší kvůli nižší výhřevnosti lihu čili výsledná úspora není tak velká.

2013-04-18 09:53:27

Jak říká vláďa...

Já tomu moc nerozumím, sice sem studoval chemii, elektro, bezpečnostní inženýrství, soudní znalectví a trochu strojařiny...

Každopádně vlastnosti biosraček jsou obecně daleko horší, takže právě pro záběh nového motoru nejsou dle mého vůbec optimální, o problémech s agresivitou radši nemuluvit. Jak sem říkal, servis nissanu je schopnej svézt nefunkční opěradlo řidiče na špatnou naftu.

Add náhradní díly a servis - máme jiná auta, chápu, ale já byl dost překvapenej, když za 3 plasty na dveřích chtěli 11 000, kolega byl překvapenej, když za utrženou lištu 5tých dveří chtěli 7ku, a já byl vytočenej, když jsem zjistil, že do motoru mi lejou 8 litrů oleje, kterej se moc nedá neznačkove koupit a oni za něj chtěj snad 400/l.

Ano, pneu jsou jako na každé jiné auto, jen na oktávku stojí polovinu... .... ....


Odpovědět