Fórum - Téma


QASHGAI-CHCEME KOUPIT,DOBRÁ VOLBA?


Fórum Qashqai J10 QASHGAI-CHCEME KOUPIT,DOBRÁ VOLBA?

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 3  4  5  6  7

2008-05-22 10:35:05

V PRVNÍ ŘADĚ VÁS VŠECHNY ZDRAVÍM VAŠE FˇORUM PROČÍTÁM UŽ VÍC JAK DVA MĚSÍCE PO TÝDNU MY TO NEDALO A JEL SE PODÍVAT DO NISSAN TŘEBÍČ TO JE OD NÁS NEJBLÍŽ (ZNOJMO) A JAK ASI TUŠÍTE VEČER UŽ JSEM POSÍLAL ZÁLOHU QQ 1,5DCI TECNA PACK + SAFETY BARVA CAFE LATTE MĚL JSEM ŠTĚSTÍ ZA DESET DNÍ JSEM S NÍM FIČEL DOMŮ MÁM NEJETO 3000km A ZATÍM VELKÁ SPOKOJENOST. ALE K DOTAZU M.HEAVY ZASRANÝ PRAHY FAKT OCHRÁNÍŠ TÍM ŽE DO TĚCH TĚSNÍCÍCH GUM NARVEŠ HADIČKU A MÁŠ POKOJ KOUPIL JSEM NORMALNÍ PRŮMĚR cca 0,5cm V BAUMAXU A PRAHY A DVEŘE JSOU ČISTÝ. DRUHÁ VĚC KONSTRUKT JSEM SI NECHAL NAMONTOVAT PŘÍMO V NISSAN TŘEBÍČ A I S PRACÍ TO VYŠLO ASI NA 5500.-kč ALE JE TO ZE VŠÍ ZÁRUKOU CENY NA NETU JSEM NIKDE NENAŠEL KDYBY NĚKDO JO BUDU RÁD JENOM NÁŠLAPY VÍM TY STOJÍ KOLEM 16000.-kč ALE VYPADAJ NA TOM NÁDHERNĚ.

2008-05-22 11:04:31

STOPZNOJMO (kurnick-to-ma-nekdo-nick ): hadicku v Baumaxu 0.5cm? Gumovou? Nepodarilo se mi ji sehnat.

Uz pred par mesici jsem nacpal akvaristickou silikonovou - jen do jednech dveri, abych mohl porovnat - ale uplne jsem na to porovnani zapomnel

2008-05-23 20:56:52

už se to tu probiralo mam tež hadičku ale bylo by jednou d budoucna stejne lepši jiny profil je to na špuntech víc nafoukly a musi to byt svaty chystam se na dovolču tak sem zvedav jak to zvladnem (asi 2100km) zatim

2008-06-02 15:44:49

Zdar kvašáci .Dnes jsem doobjednal consrtuct,zástěrky a bezpečnostní matice.Gumové koberce si už koupím sám a podstatně levněji než u Nissanu.Tak už jen netrpělivě čekám až už kvašák dorazí.Taky jsem mluvil s prodejcem o svolávacích akcích Nissanu a říkal mi,že v Ostravě zatím žádnou neměli.Ale těch závad se teda objevuje dost,ale to je asi u všech značek,které vypustí do světa nový model vozu.

2008-06-03 15:59:08

Na garancce jsem si vyskakoval z duvodu toho tesneni u dveri, ktere netesni a zadal nove auto nebo vratit prachy , ale chlapik mi vysvetlil, ze to tesnit nema (cimz me nasral).

Tim ze to neni plne tesneni kolem dokola, tak v pripade jeho vyztuzeni sice prilne k prahu, ale voda a blato ktere se dostane dovnitr (po okrajich) nemuze vytect ven a nasledky jsou jeste horsi.

Ja si nemuzu pomoci, ale me to auto proste nejde pod nos.

Necham ho doma, kdyz pojedeme na kola, dovolenou, lyze atd. pripadne na inspekci do sterkovny.

Minuly tyden jsem koupil Vectru kombi v plne palbe za cca 600 tisic - maji ted obrovske slevy, protoze se jedna o vybehovku (QQ stal 900.000). Jedna se sice o vybehovy model, ale oblek si od prahu nezaseru a kufr ma taky vetsi. Po novem roku obe auta posunu dal a koupim konecne neco poradneho (Nissana asi ne)

2008-06-03 21:48:24

hm...vectra a kaskaj? to akoze nejak zrovnavas? hm...ved to su dve uuuuplne odlisne auta. Kaskaj vo svojej triede da sa povedat nema ziadnu konkurenciu okrem noveho Fordu...kazde auto ma svoje vyuzitie ...takze ked sa kupuje nove auto treba aj rozmyslat ako ho budem vyuzivat...inac 1,5 diesle su fakt na nic...ked uz tak 1,6 benzin ide to velmi pekne a svizne...

2008-06-03 22:39:04

jasny že by si mel kazdy popřemysle na co bude auto potřebovat ale na druhou stranu ma mates pravdu když řika co si myslí no uznejte malokdo z nas by jsme pohanili sve milovane auto on to neřesi za rok koupi neco jine no neni to nadhera

2008-06-04 07:35:26

To NissankoSE: nesrovnavam ty dve auta a ani jsem nepsal o rozdilnem zpusobu uzivani. A QQ opravdu nema ve sve tride konkureci. Totiz do zadne nepatri a tvrzeni, ze zaklada nejakou novou kategorii je hodne odvazne tvrzeni. Vzdyt i Nissan uvadi QQ mezi klasickymi osobaky a ne terennimi vozy. Jeho misto je spis mezi radoby akcnimi modely jinych znacek, kdy k nazvu modelu prilepili Scout, Cross, Active atd. Trocha plastiku, vetsi kola a je vymalovano.

Auto mi slouzi k praci a zabave a ne jako investice nebo objekt uctivani. Proto me zajima hlavne cena/vykon a jak vypada. U QQ jsem pritlacil vic na vizaz a forum o QQ nebylo jeste tak bohate, takze jsem podlehl chvalozpevum uzivatelu jinych (starsich) modelu NISSANU a predpokladal, ze za ty prach to bude bomba - NENI.

Mam smisene pocity, kdyz tady ctu, jak nekteri na novem aute vyztuzuji necim z Baumaxu tesneni, hrkaji oknama, aby si sedly gumy, musi dokupovat site jak na sumce, aby mohli po ruce vozit veci na ktere jsou zvykli a vsichni jsou hrozne nadseni a vubec jim to nevadi.

Chlapi mame 21. stoleti a kapitalismus. Nasi otcove museli delat podobne veci na S 120 a Favoritech. Lepily se znova tesneni, popravoval lak, vycpavaly se dutiny molitanem, aby to nedrncelo. Dnes uz takove veci delat nemusime (jedine kdyz chceme).

2008-06-04 22:06:51

neco na tom je ja vidim že nejvice se na tom podilí to že to vyrabějí jinde než v Japonsku to je dan za globalizaci protože japončici praci miluji ale evropani a natož vychodní ani nebudu mluvit ale zase dnes sem četl že (2 WD) kuga v zakladu startuje ne 800 litrech takže to si myslim že je nissan ješte moc rozumny oproti tem machrum z fordu. tady je poměr cena/vykon dost přehnany už sem myslel že jen u Tigiho nemci přestřelili ale toto je vyloženě odirani a zkoušení co zakazníci jsou schopni akceptovat a proto se utvrzuji že QQ je VELMI DOBRA VOLBA na dnesní poměry to nemluvim za kolik je v D. jen sem zvědav jeste na Kaleos je to přeci z vlastní staje tak uvidime čago a mates tebe vidim tak v Tuaregu nebo Caymě , RXu, nebo Infiniti zatim

2008-06-05 15:41:12

boby vo vsetkom s tebou suhlasim...je pravda to ze nissany uz nesu cisto japonske ale polovica je renault a to len kvoli tomu aby bol lacnejsi vyvoz pre europu ci ako to je presne neviem ale nieco s tym to ma spolocne.co sa tyka cenovych relacii na trhu da sa povedat ze je strasne malo alebo skor ziaden automobil ktory ponuka taku vybavu a za take peniaze ...a napr.zakladne vybavy u nissanov su velmi bohate na rozdiel od ostatnych znaciek a ceny nesu az take drasticke (podla mna) dnes som naschval skusal na jednom QQ ci si zaspinis nohavice od prahu no je to trosku pravda lebo karoseria je dost siroka cize to cinni vela miesta a pohodlie ale cely prah je kryty dverami takze nejake extrmne svinstvo tam nebude maximalne prach ...a este k tomu reanaultu aj na qq mate vela veci z renaultu a presne tie veci aj pocase odydu (nie len na QQ).napr.pant zadnych dveri pekne je na nom napisane ze renault a dodzube sa hned.proste biznis je biznis co uz kazdy musi z niekym spolupracovat...a mates fakt ja byt tebou zvolil by som infinity je to krasne auto nevidi sa casto a ma to nieco do seba uputa to viac ako tuareg a pod. 3.5 motor ma bombasticky vykon je to fakt silne hovedo a este aj pohodlne...za tie peniaze co si dal za QQ si mohol kupit luxusne infinity sice iba jazdene ale aj tak predsa

2008-06-05 17:30:15

Tak nebo tak se jedná o první počin Renaultu na poli SUV, pokud tedy nepočítám čtyřkolkové verze Scéniku RX4.

Koleos stojí na platformě populárního Nissanu X-Trail, od něhož převzal zavěšení (vzpěry MacPherson vpředu, víceprvková náprava vzadu) a připojitelný systém pohonu všech kol. Na začátku si zákazníci budou moci vybírat ze dvou motorizací, konkrétně ze dvou verzí dvoulitrového turbodieselu 2.0 dCi o výkonech 150 a 173 koní.

Silnější Koleos bude k dostání pouze ve vrcholné výbavě Privilege se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem všech kol. Nižší výbavy Dynamique a Dynamique S naopak pořídíte pouze se slabším motorem, který je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

Lidé z Renaultu pro nás připravili také krátkou offroadovou vložku. Byla však přesně taková, jaký je charakter Koleosu a jeho potenciálních zákazníků. V podstatě šlo o prašnou polňačku, na níž si řidič ani na chvíli nevzpomněl na redukci převodovky, kterou auto pochopitelně nemá. Koleos místo ní nabízí systém pro kontrolované sjíždění svahů a asistent rozjezdů do

prudkých kopců.

Renault se chlubí, že jeho SUV je alternativou a konkurencí pro Ford Kuga a VW Tiguan. Jak se to vezme. V terénu si to tato auta mezi sebou asi nikdy nerozdají a na silnici budou společně v nevýhodě kvůli všem záporným vlastnostem SUV. Díky měkčímu nastavení Koleos přesto září skvělým jízdním komfortem a jeho náklony v zatáčkách jsou únosné. V přirozeném prostředí, tedy ve městě, je díky dobré ovladatelnosti příjemným společníkem, a to i přes ostrý nástup spojky. A motor je uhlazený i dostatečně výkonný. Jenom vám bude vrtat hlavou, proč není v nabídce automatická převodovka.

Fakta

Renault Koleos 2.0 dCi 175 k

* Cena 880 000 Kč (odhad)

* Nejvyšší rychlost 188 km/h

* 0-100 km/h 9,9 s

* Spotřeba 7,9 l/100 km

* Emise CO2 209 g/km

* Hmotnost 1655 kg

* Motor řadový čtyřválec, 1995 cm3, turbodiesel

* Výkon 173 k v 3750 ot./min.

* Toč. moment 380 Nm při 2000 ot.

* Převodovka 6stupňová manuální

Líbí se :

* Komfortní podvozek

* Prostorný interiér

* Uhlazený a výkonný motor

Nelíbí se :

* Silnější diesel nemá automat.

* Nezáživný design

* Poměrně vysoké emise CO2

* Kundí znak

2008-06-05 17:33:46

A ještě jsi zapoměl dodat k těm mínusům ten odpornej kundoznak na haubně

2008-06-05 17:41:48

kundoznak bleeee...ani mi ten znak nepripominajte bleeeee

2008-06-05 22:04:46

KAždému se líbí něco jiního, ale jediné co je na Kaleosu dobrého je podvozek z X-trailu ,interier v cenové relaci aut tak 500tis ,exterier max 600 ,něco tak splácanýho jako Tucson,motory dobrý +. benzin 126kw ale jen 2x4,nafta manual i automat ,6MT,6AT,110kw,--127 kw jen 6MTa cena od 880 tis ? to budou kupovat jen frantíci,Renault musel udělat něco takového co udělal kočkopes musí doplnit portofilo modelů a nemůže se cpát tam co je ,QQ ten je krásně vyvážený ,X.trail to je tvarem pomalu ikona SUV ,Renault nesmí konkurovat Nissanu a naopak , Proto jsem taky zaplatil zálohu na QQ a budu čekat co ty zrzaví angličani pošlou ,bůch ochranuj QQ.

2008-06-06 19:20:03

klacid - už se těším až sem Jiří hodí první obrázky svého QQ

2008-06-20 14:37:09

Tak a kvašák je doma.Mé první dojmy po ujetí cca 30 kilometrech ?Auto jako auto .Velký pocit bezpečí,maturita z těch 1000 tlačítek,které se nachází ve voze.Ale teď vážně,auto se mi líbí po všech stránkách.Řazení v pohodě,je to jíné než u předešlého vozu.Opravdu se řadí lehoučce.Plyn a spojka taky lehoučce.Brzda - když jsem vyjížděl ze salonu na první křižovatce jsem sešlápl brzdu a málem jsem byl na čelním skle . Bude si třeba naviknout na startování - mačkat spojku a brzdu najednou to je zajimavé.Ptal jsem se prodejce na to těsnění ,a řikal mi prahy jsou špinavé asi tak 10 cm a je to jen moje věc jestli si tam dám tu hadičku.A viděl jsem to na vlastní oči na předváděcím voze po ujetí cca 60 kilometrech v nepříznívěm počasí a bylo zašpiněno jen asi 10 cm prahu od předního kola,dále byl práh čistý.To ale posoudím sám na svém voze.Zatím se mějte,a po ujetí dalších kilometrů se zase ozvu.Jen má manželka se klepe strachy až pojede první jízdu,má strach ze startování a jízdy s vozem. . A chtěl jsem se zeptat,kolik litrů je asi rezerva palivové nádrže?

2008-06-20 14:42:26

no gratulujem tak nech sluzi tak jak ma a vela stastnych kilometrov z kaskajom a hlavne nech nezlosti.

2008-06-20 15:21:44

@M.Heavy:

1) gratuluji

2) asi 12 (opravdu dvanact!) litru

2008-06-20 21:17:00

Tak hlásím, že po prvních 500 km průměrná spotřeba 9,4 l / 100 km. Když uvážím, že u Kia Sportage, o které jsem uvažoval, než jsem uviděl Kašíka, by to bylo ke 14 litrům....:o)

2008-06-20 21:41:07

to ti po par km jeste spadne ale v zime to bude kolem 10 to jo


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7