Fórum - Téma


C13 - stierače


Fórum Pulsar C13 C13 - stierače

Informace o modelu: Nissan Pulsar C13


1  2  3

2016-05-01 18:16:10

csabika: Ostrekovače sú vyriešené. Dajú sa skutočne nastavit ako volakedy na MB-čkach. Stačí použit pevnú ocelovú ihlu a nou natáčat trysku podla potreby. Ostrekovače nastavené za 5 minút.

2016-10-06 17:08:59

Jaké Heynery poradíte na Pulsara C13? All Season nebo Hybrid?

Já tam dal SWF a stály za prd, teď jsem tam dal Bosch, je to lepší, ale totálně mě nakrkli svým "univerzálním" uchycením. Prostě mají tu západku nově vymyšlenou tak, aby šla na více typů aut rovnou, bez výměny. Ne že by to nefungovalo, ale tak hnusně to vypadá, musel bych vám to vyfotit (a to taky asi udělám, ale až zítra)

P.S. Bosch Multiclip = jak je něco moc univerzální, stojí to obvykle za ho.no

2016-10-06 19:27:36

cubalibre: all season vyskúšané a top kvalita za super cenu... plus náhradná gumička sice neviem či všade ale niektoré áno....

2016-10-11 14:00:28

Takže já jen pro představu, jak se změnil Bosch. V mém příspěvku si výše vidíte fotku jak vypadá systém MultiClip, staženou z Google. No a tady dávám foto, jak vypadá teď, zaměřte se na plast, kryjící "plechy" pod úchytem. Na současných Bosch stěračích už chybí, ten druhý, spodní, stěrač je originál Nissan (Bosch). Prostě ušetřili další kousek plastu, ale pomalu to začíná vypadat jako supermarketovky. Ale stírá OK. Nicméně příště koupím Heynery.

2016-12-21 16:10:55

Nechcem zakladať novú tému tak sa pýtam tu: Ak chcem ostreknuť a utrieť zadné okno, tak pri zapnutí ostreku mi na prvý krát ide zadný stierač naprázdno bez kvapaliny, až na druhé alebo niekedy až na tretie stlačenie páčky ide z trysky nad oknom kvapalina. Je to len môj problém alebo vlastnosť Pulsaru?

2016-12-27 11:25:00

csabika: Mne strieka kvapalina ihneď. Pokiaľ viem, mal by byť pred tryskou spätný ventil, ktorý zabezpečí, aby kvapalina nepadala, resp. sa nevracala hadičkou späť. Možno tam máš nejakú nečistotu a tým pádom spätný ventil netesní.

2017-01-10 12:02:50

demo0707: zdarec,já byl s ostřikovači v servisu a tam mě po dvaceti minutách zkoumání řekli,že to nastavit nejde ta tryska je pevná a tak se zatím vydřel stěrač,protože horní polovina jde na sucho.Koukli- sundali stěrač a přede mnou ho sundali z nového auta a dali mě ho na moje-taky dobré řešení co ???

2017-01-10 13:10:27

filda2007: Dá sa to spraviť ako som popísal v inom príspevku (pevnou oceľovou ihlou). Veď si nebudem vymýšľať. V Nissan servisoch toho nevedia ešte veľa o Pulsare. Hlavne, že chodia na kdejaké školenia.

2017-01-11 18:58:33

vyfotil jsem tu trysku je to ta štelovací?

2017-01-12 08:24:49

filda2007: Ja mám takú istú trysku. Ihla do dierky medzi tie štyri výčnelky a nastavovať. Ihla musí mať iba o niečo menší priemer ako dierka v tryske. Určite to ide.

2017-01-12 10:32:59

děkuji za odpověd,volal jsem na nissan linku at do daji do kupy,a naučí to naše servisáky.

2017-01-27 15:28:55

demo0707: Včera jsem obdržel písemnou zprávu z Maďarska-Nissan,že moje vozidlo má trysky,které nejdou štelovat a tak nevím zda do toho mám šťourat abych to neurval.Dal jsem to právníkům od D.A.S.jako nebezpečnou závadu.

2017-01-27 16:17:09

filda2007: Hele a jde ti o zadní nebo přední? Přední jdou seřizovat na 100%, dělali mi to v BSAuto v Průhonicích. U zadního si nejsem jistej...

2017-01-27 17:55:28

cubalibre: jde o přední,v Pce to neumějí a Nissan to napsal jako neodstranitelnou závadu

2017-01-29 21:17:08

filda2007: Je to tak,ako napisal demo0707. Ja som to tiež potreboval trochu pridvihnuť a išlo to ihlou jedna baseň

2017-02-01 16:04:35

Mě chtějí zvednout kapotu na pantech ? Prý to ničemu nevadí a bude to stříkat do poloviny okna .Nezmění to jízdní vlastnosti nebo spotřebu ?A prý to nepoznám,že je zvednutý ???Nemá někdo zkušenosti s takovou úpravou Jo a byl jsem upozorněn,že mě Nissan sleduje A tak přidávám foto jak to ostřikuje-rychlost 95 km/h-je to normální

2017-02-01 18:39:03

filda2007: To ale im povedz že ešte nie je prvý apríl Predné ostrekovače ide určite nastavovať, mne to robili viackrát u nás v Nitre v Albexe, kým to bolo pre mňa vyhovujúce. A to mám jeden z prvých Pulsarov, vlastne asi prvý čo doviezli do Nitry. Nechce sa mi veriť že nekoršie kusy vylepšili tým, že dali napevno ostrekovače.

2017-02-01 19:37:27

filda2007: V žádném případě na to nepřistupuj. BSAuto v Průhonicích to umí, trvalo to cca 5 minut i se zajetím auta do dílny. Ať si tam ty chytráci zavolaj, když neuměj.

2017-02-06 11:17:33

cubalibre: Tak v sobotu som nastavil aj zadný ostrekovač, lebo striekal iba na kraj okna. Pri nastavovaní je najjednoduchšie trysku vybrať zo spojlera (ide to veľmi ľahko a jednoducho tenučkým skrutkovačom). Potom už stačí ihlou vytočiť trysku potrebným smerom. Ja som ju vytočil do maximálnej polohy smerom od okna. Celú trysku je potom zase treba jednoducho zatlačiť do spojlera. Po nastavení je ostrek zadného okna viac ako o 100% lepší.

Čo sa týka nastavovania predných ostrekovačov najväčší problém vidím v tom, že sú umiestnené pod spodnou hranou kapoty. Aj pri maximálnom pridvihnutí trysky, resp. prúdu kvapaliny, dochádza za jazdy k zrážaniu prúdu kvapaliny vzduchom prúdiacim po hornej hrane kapoty. V sobotu som s tým pohral a za jazdy pri rýchlosti cca 90 km/h mi ostrekovač striekajú takmer na celú výšku čelného skla. Problém je ale keď treba sklo ostrekovať pri veľmi pomalej jazde, alebo pri státí vozidla (križovatka a pod.) Vtedy treba ostrekovať iba veľmi krátkym a viacnásobným spustením ostrekovača.

2017-02-06 13:07:54

demo0707: no přesně to srážení proudem vzduchu je fakt problém. Osobně se mi stává, že jedu 130-140 a musím na ostříknutí zpomalit, přesto, že jinak mám ostřikovače seřízené skoro tak, jako ty. S tou zadní tryskou je to zajímavé, vyzkouším to. Osobně to totiž dělám se zadním ostřikem tak, že právě spouštím ostřikovač jen krátce (nezapne se stěrač) a až když to pořádně steče po okně, teprve stírám.

Docela mě štve, že Valeo už před časem představilo inovaci pro Mercedes a to trysky ve stěrači, ale po celé délce. Sakra kdyby to začali dělat i pro aftermarket, to by bylo terno! Skoro každej s kým mluvím nadává, že mu ostřikovače stříkají na prd.

Poslední moje auto, který ostřikovalo pořádně bylo BMW 325i E30 z roku 1986. V manuálu byly přesné rozměry kam má který proud z trysky mířit. Trysky byly na kapotě, vzduch to sice taky srážel, ale kapota byla před stěračema zvednutá a zase to zvedala. Neměl jsem problém.

Ale všechny tyhle moderní sprejové trysky prostě si nemají potřebný tlak...


Odpovědět

1  2  3